hihi nou ik krijg nu geen hap door mijn keel, mijn lieve mannetje lijkt wel tegen me maag aan te zitten. Zuur en veel lucht komt omhoog hihi hihi nou doe ik weer 2 dingen tegelijk en hup jullie posten weer en als ik er lekker voor zit is er niemand.. Doen julli express he
@kim.. zou je nu wel weer gaan werken meid, geloof dat ik je moeder en leon gelijk gaat geven. nu lijkt alles wel weer lekker te gaan dus hou het zo. Moet ik je vast binden?
marloes, waar bemoeid die vent zich mee? het is JULLIE kaartje. het lijkt bijna wel alsof hij het niet wil verkopen hahaha meid doe gewoon wat JIJ mooi vind! en schijt hebben aan de rest. ZO kims hormonen hebben gesproken tanya, het is voornamelijk zittend werk. het is meer in de rol van intercedente waarbij ik 9 pedagogen moet gaan werven voor jeugdzorg. dus de intakegesprekken, aannemen, ze had het over bijeenkomsten regelen etc. ik heb het werk al eerder gedaan maar is toch wel stressen en alweer bijna 3 jaar geleden hahaha
mijn lieve mannetje zorgde er vanochtend weer voor dat ik boven de wc mocht gaan hangen... *zal het ooit stoppen*
ik heb het ook hoor, als maar 1 dag goed gaat dan doe ik weer ineens voor 10 dgn dingen en dan de volgende dag is het weer raak. elke dag een beetje.. je kan het gaan proberen maar waarom begin je niet met volle start na de bevalling? Ook al is het zittend werk, je heb je huishouden ook nog. Ik kan je uiteraard niet vast binden maar kijk gewoon uit meid. doe rustig okee
he bah marloes, ik vind het zo klote voor je dat het nu nog niet weg is bij je! kun je geen medicijnen krijgen bij de ha?
Kim: hoe lang is het rijden naar Deurne? Kon je niet informeren wat voor werk het is. Als je nu de hele tijd bezig bent met zware dossiers opbergen ofzo.. of je mag zittend werk doen.
je bent zo lief ik herken het idd, voel me zo mislukkeling omdat ik nu alweer een tijdje thuis zit, en als het dan weer wat beter gaat denk ik meteen dat het wel weer kan. en zo'n kans kan ik gewoon niet laten liggen... eigenlijk is het niet eens zeker maar het geeft me gewoon een fijn gevoel dat er wel werk voor me is en dat mensen aan me denken. normaal gesproken was ik over 3 1/2 week al met verlof gegaan dus waar praten we eigenlijk over....
bericht van zus: ***** had vanmorgen het ziekenhuis gebeld om te zeggen dat ik zaterdag dan toch ongesteld was geworden. Nu bellen ze me terug vandaag, want dan willen ze me misschien toch nog onderzoeken voordat ik op vakantie ga. Het is dan toch een vroege miskraam geweest dachten ze in het ziekenhuis. Ik had ook echt ontzettende buikpijn ook, vandaag ook nog steeds lichtjes
ik hang ook nog steeds elke ochtend over de pot , denk niet dat het stopt. Bij romy heb ik het ook tot de laatste dag gehad. Dus helaas denk ik....
duim nog steeds voor een wonder hoor marloes! je hoort best vaak verhalen dat er toch nog eentje zit....!
is beter vind ik dat ze toch og even kijken. mss is het helaas toch een vroege mk geweest. dan is het beter als ze alles even goed bekijken. pff oneerlijke klote wereld he!
@kim idd 3 1/2 week waar praten we dan nog over, denk goed na meid en geniet nog lekker. je/we krijgen het druk genoeg strax!