Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    hoi meiden ik kom even binnen vallen hoor
    gefeliciteerd allemaal en heb gelijk even een vraagje..

hadden jullie vanaf het prille geluk ongi gevoel en hoe lang duurde dat?
    hebben jullie dat de gehele dag of met vlagen?

alvast thnx.. gr..peeetje

2. Ana

Ana Actief lid

May 28, 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    @Janna: gefeliciteerd meid! En welkom natuurlijk! Leuk dat er nog iemand in het buitenland zit! Ik zit ook al te trillen als ik aan juli denk, vooral als m'n ouders dan overkomen, die kunnen niet tegen de hitte...

@Evelieveling: we gaan naar Madinat al-Zahra in Córdoba, de necrópolis van Carmona (vlak bij Sevilla) en de oude romaanse stad van Sevilla "Itálica", we zijn allebei tuk op dat soort dingen =P~ (we wonen zelf in Andalusië, dus het is niet ver weg voor ons).

@Pienie: haha, ik wil niet inhalig zijn hoor maar als je het niet erg vindt dan is ie dit weekendje van mij! ;) Wat kunnen partners toch om op te vreten zijn soms he? En soms om achter het behang te plakken maar goed, dat houdt de spanning erin... Die kleine details (goed: dat reisje is natuurlijk geen klein detail, ik denk bv meer aan die schitterende bos witte rozen die ik eerder gezien heb, de zorg die je partner opeens voor je kan hebben, die dagelijkse dingen die je laten zien dat er iemand echt veel om je geeft) dat die de sju aan een relatie geven. Vooral op dit soort momenten waar jezelf toch wat kwetsbaarder bent, ik ben er tenminste op dit moment erg gevoelig voor en raak snel geëmotioneerd door dat soort dingen.

3. Ana

Ana Actief lid

May 28, 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    peeetje: ik had zó het gevoel dat ik ongesteld ging worden dat ik pas na 2 dagen overtijd en misselijkheid 's ochtends (1e ochtend nog verweten aan een zelfgemaakt soepje de avond ervoor) begon te twijfelen of ik misschien niet stiekum zwanger kon zijn (normaal gesproken heb ik snel bruinverlies na de ongestelheidssymptomen en toen alleen witverlies). Het zeurderige gevoel in m'n onderrug heb ik soms nog steeds bij vlagen, schijnt dat het de nieren zijn die extra bloedplaatjes aan het produceren zijn.

Heb je getest? Kom je bij ons op de bank hangen? ;)

4. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi Peetje. Ik had 5 dagen voor mijn Nod erg ongi gevoel. Maar ongi kon helemaal niet, daar was het toch wel iets te vroeg voor. En mijn temp bleef heel erg hoog, dus ik vermoede dat het nu wel een zwangerschap was.

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    en nu hebben jullie nog steeds het gevoel of is het minder?
    en spierpijn gevoel?

hihi wat een vragen he hihi sorry

6. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Hoi peeeetje...
    Volgens mij kan je gewoon nog niet geloven dat je zwanger bent ;)

Ik heb heel lang een ongi gevoel gehad (wat is lang... weet nu pas 2,5 week dat ik zwanger ben). Nu is het nog af en toe dat ik dat zeurderige gevoel heb, last van mijn onderrug wat doortrekt naar mijn benen.
    Heb nu meer last van stekende krampen. En dat ook alleen nog maar 's avonds.

7. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
  8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Welkom Janna! En gefeliciteerd!
    Peeetje, ik had vanaf een paar dagen na mijn eisprong het gevoel dat ik ongi moest worden. En dat bleef ook nog anderhalve week na positief testen, soms nog wel. Dus... heb je al getest?!

Ana, woon jij nou ook in het buitenland dan? Leuk, zo'n internationaal clubje. Belgie, spanje, Egypte!

9. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Moons, hoe is het met je? Heeft de bloeding doorgezet?

Christie, hoe is het bij jou?

Wat een stilte hier zeg... Iedereen druk aan 't werk of Oprah aan het kijken?! Hihihi. :)

10. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Ik was ff boodschapjes doen. ZO nu ben ik moe, denk dat ik dadelijk maar lekker voor de televisie ga liggen, hihi!
    Mijn vriendinnetje komt vanavond pas heel laat thuis, dus heb ff de tempel voor me alleen.

JAnna: welkom en van harte gefeliciteerd. Spannend hoor in zo'n ver land, woon je daar al lang?
    Ana: woon jij in SPanje, lijkt me ook lekker!

Peetje: ik heb me ook erg ongi achtig gevoelt de eerste week en nu af en toe nog wel ff hoor en spierpijn over me hele buik! SPannend voor je, hoop dat het raak is.......

Chrissie: heel veel succes........

O morgen gaan we voor de echo. Vind het zo spannend! Ben heel benieuwd, hoop natuurlijk dat alles goed is. Mijn vriendin maakt me steeds gek dat er 2 in zitten, en haar voorgevoel klopt wel vaker dus!

Zijn jullie ook al wat dikker geworden? Ik heb een dikkere buik, maar ben niet echt in gewicht toegenomen. Ga dadelijk nog eens proberen foto te maken,heb toevallig dezelfde broek aan als bij de eerste foto!

twinny

11. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hihi, nu ik foto heb gemaakt zie je het verschil lekker helemaal niet!

twinny

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Oooh Twinny, wat spannend inderdaad! Dat zou leuk zijn toch, 2 kindjes?! Ik heb altijd gezegd dat ik het niet zou willen, maar nu ik eenmaal zwanger ben... Ik hoop voor je dat het hartje te horen/zien is in ieder geval.

Mijn buik is niet echt dikker (ook moeilijk te zien bij mij, was al niet echt slank) maar wel 'harder', dus steviger. Vandaag echt pijn in mijn bekken, als ik sta. Alsof het allemaal verzakt ofzo.

Ik ga lekker naar huis, ben moe en heb toch aardig mijn best gedaan vandaag. Nog even bedenken wat ik wil eten. Bah. Misschien maaltijdsoep. Lekker warm. Mijn vriendje laat vanavond om 11 uur na zijn werk de hond nog voor mij uit, zo'n schatje.

13. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Zet hem eens in je album? Misschien zie ik het als objectieve buitenstaander wel...

14. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    gedaan, maar zie het echt niet hihi

15. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Mmmm... nee, ik eigenlijk ook niet :) :) Misschien die bolling onderaan ietsje boller?
    Of het is gewoon de lichtinval ;)

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ben een beetje nieuwsgierig Twinny, en misschien is het een onbeleefde vraag, maar hoe hebben jullie besloten wie van jullie zwanger zou gaan worden? Moest je daar lang over denken?

17. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    MAg gerust vragen hoor kar.

Mijn vriendin wilde wel graag mama worden, maar absoluut niet zelf de baby baren, dus was heel gemakkelijk, want ik wilde het wel heel erg graag.......

en het zal de licht inval wel zijn, hihi........

Heb vandaag gebeld voor zwangerschapszwemmen. Mijn schoonzusje wilde dat heel graag met me gaan doen, zij is nu 18 weken zwanger. Het zwembad zei dat ik ook al mee mocht komen, was geen probleem....

Twinny

18. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Aha zodoende. Was gewoon nieuwsgierig :) Toch interessant vind ik.

Leuk, zwemmen! Schijnt dat ze dan altijd het bad wat warmer maken. Ook leuk om het samen te doen!

Ik ga nu naar huis, mezelf in de spits storten.
    Wat eet jij vanavond Twinny?

19. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ik heb nog nassi die ik in de magnetron ga gooien, heerlijk, misschien bak ik er nog wel een goed gebakken spiegelei met kapotte dooier bij, hihi

20. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik heb vanmiddag lekker een poosje op bed gelegen. En nog geslapen ook. Wat is dat heerlijk zeg. Had nog niet zoveel zin om eruit te komen, maar ja, plicht roept. Ik ben nog steeds snotje verkouden, daar word je ook niet vrolijker van.

Wij eten vanavond stampot andijvie. Lekker makkelijk ook.

Hubbie mailde net, hij is ook verkouden. Nou, dat kan leuk worden. Mannen en ziek zijn. :(

Share This Page