Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    haha... maar wel met een week verschil allebei in het 3e trimester aangekomen...

wat klopt er niet.

denk die van mij...

maar ja... nog 13 weken

2. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Kieteltje, Ik zag dat je vanmorgen bij de vk bent geweest. Hoe was het?

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Steeds meer baby's hebben ongehuwde ouders
    VOORBURG - Een op de vijf baby's heeft niet-getrouwde ouders. In 1995 lag dit percentage nog rond de 15 procent. Van alle baby's in 2006 (185.124) werd 21 procent (68.845) in niet-echtelijke gezinnen geboren.

Dit blijkt uit voorlopige cijfers over 2006 van het Centraal Bureau voor de Statistiek. Bijna 60 procent van deze kinderen is voor de ouders ook het eerste kind.

In 1995 lag dit aantal beduidend lager. Toen werden er in totaal 190.513 baby's geboren, waarvan 29.561 ongehuwde ouders hadden. In de loop van de jaren is dit aantal meer dan verdubbeld.

Vind ik nog wel meevallen...20%

4. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik hoop toch zo, dat ze nu positief krijgen. Hoe laat moet ze bloedprikken?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    *stuurt meteen een sms*

nee, morgenmiddag de uitslag

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    nog zoiets raars:

'Grotere kans op overgewicht lesbische vrouwen'
    WASHINGTON - Lesbische vrouwen hebben ruim twee maal zoveel kans op overgewicht dan heteroseksuele of biseksuele vrouwen. Dat blijkt uit een onderzoek aan de universiteit van Boston dat is gepubliceerd door het blad American Journal of Public Health.

Als gevolg hiervan lopen deze vrouwen ook een veel groter risico op aandoeningen zoals diabetes of hart- en vaatziektes. Bij het onderzoek waren 6000 vrouwen in de VS betrokken.

De wetenschappers zeggen niet met zekerheid te kunnen zeggen wat de oorzaak is van het verschijnsel. Wel zeggen ze de bevindingen van twee eerdere onderzoeken te onderschrijven die meldden dat lesbische vrouwen „een positiever beeld hebben van hun eigen lichaam dan heteroseksuele vrouwen”.

7. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Weer afwachten. Een mens wacht zo wat af in z'n leven. :(

8. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam

jajaja toch een beetje 7 maanden zwanger he hihihi
    oeiwie.. klinkt veel leuker!

trouwens wat doen we met zwemmen meid?

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    irritant trouwens..

er zit hier zo'n vieze vlieg... de tuindeuren staan open.. en hij vliegt er al 3 keer langs en kan de weg nog niet vinden...

10. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik krijg het idee, dat sommige mensen echt niks te doen hebben. Daarom starten ze weer zo'n lullig onderzoek. Lekker belangrijk zeg.

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    op een week kijken we nu ook niet meer toch..
    gewoon laatste trimester hihi
    klinkt ook leuker net als die 7de maand ;)

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    ik ga de was ophangen.. en nieuwe er in doen

13. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Voel jij je goed genoeg om donderdag te gaan zwemmen? Dan is het om 8 uur. Ik wil je best thuis brengen hoor.

14. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    pff waarom heeft mijn ukkie niet door als ie bij mijn buikwand komt dat het een einde is..
    Lijkt wel of ie er doorheen wil!

lijkt of ie zijn beetje recht strekt, zo`n hard botje steekt helemaal uit .

ik hoop dat ik dadelijk net als bij romy echt alles gaat herkennen,
    ik kan bij haar echt`d`r voetje pakken zo leuk!

15. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    Ja ik voel me goed, zoniet dobbel ik een beetje als zoete koek mee.
    Mannetje haalt me en brengt me(romy heeft vakantie),
    lief van de aanbieding die hou ik tegoed als niemand me dan kan ophalen ;)

ik heb een bikini gekocht hhmm wat zal ik aan doen.
    badpak of bikini?

16. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    Mijn 2 wasjes zijn al droog :confused:
    nou dan doe ik er ook nog maar weer 1.
    Kheb genoeg voor de liefhebber hoor ;)

17. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Waar jij je lekker in voelt.

Ik voel me niet echt prettig in bikini. Wel op het strand, maar dan zit ik achter mijn tentje. ;)

18. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Buurmeisje is een schat. Ze komt het kippenhok uitmesten. :D Dat luk me nu dus echt niet meer.

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    waarom je ziet er harstikke goed uit joh!
    ik voel me ook wel lekkerder in badbak,
    maar mijn bikini zit echt lekker.

20. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Lief dat je het vraagt! Alles was weer in orde. De kleine lijkt nog met z'n hoofdje beneden te liggen, de bloeddruk was 95/65, ijzer was 7.6 en het hartje klopte!

Marloes, ik duim mee voor je zus!

En crisis meiden, wat kleppen jullie veel....!

Er zijn flarden blijven hangen van die paar uur bijlezen; ijsjes (mmmm...), hoogzwanger zijn (nog een paar dagen voor mij), tattoo's (heb er ook eentje op mijn onderrug, net als Monique dus!), geboortekaartjes (nog steeds niks gedaan... hmmm), kraamzorgcheck (oei, dat wordt een probleem, zonder meubels, zelfs nog niet besteld) maar volgens mij komen ze bij ons pas 4 weken voor de uitgerekende datum).

En Kim, als ik jou was zou ik rustig aan doen hoor... Het gaat nu eindelijk wat beter met je en dat kan je beter zo houden! Stom trouwens dat Leon een ajacied is, hij is in Eindhoven geboren (volgens wikipedia! ;) ;) )...

Kar, hoe is het met jou?!

Peeetje, bedankt voor je lieve woorden over de juli-mama's! Ook door jou voelen veel van ons zich hier thuis, dus ook voor jou een schouderklopje!

Zanoni, mooie betekenis van je naam! Dat is toch je voornaam? Hoe kan een achternaam trouwens populair zijn in Italie? Die kies je toch niet zelf...? ;)

Vissie, leuk weer wat van je te horen!

Kirby, 6 weken nog maar... Wow, wat dichtbij al!

Koeky, mooi dat alles in orde was!

En voor de rest: sorry..... vergeten.

Weet niet meer wie het vroeg, maar mijn vriend ging vanochtend trouwens ook mee naar de VK. Maar zeker niet elke keer, ook omdat het inderdaad zo kort is; als het net zo uitkomt dus. De echo's was hij uiteraard wel bij. We zijn tussendoor trouwens verhuisd en bij deze praktijk was hij nog niet meegeweest.

Wat ik me trouwens nog afvroeg: ik zie hier best een heel stel meiden die begin 20 zijn en al moeder worden. Ik hoor zelf met mijn 27 al wel eens dat ik er vroeg bij ben. Hoe is dat bij jullie? Krijgen jullie er positieve en/of negatieve reacties op....?

En 20% ongetrouwd... Vind ik ook wel weinig eigenlijk. Mijn vriend en ik gaan zeker trouwen, maar dan moet eerst zijn scheiding rond zijn. En een kind wilden we zo graag samen, dat we niet hebben besloten om daar op te wachten. Wat het administratief wel lastig maakt, want de Nederlandse wet is niet op onze situatie ingesteld (hij kan onze zoon pas na de scheiding erkennen) en veel instanties ook niet (hij is de meestverdienende, dus het kind zou bij hem op de ziektekostenpolis moeten komen, maar dat kan natuurlijk niet want die deelt hij nog met z'n ex, enz enz). Nou ja, eigenlijk erg onbelangrijk allemaal, alsof je daar mee bezig bent als je zo die kleine in je armen zal houden...!

Pffff.... zere buik hier. Nog maar even niks doen dan tot het weer wat ontspannen is...

Share This Page