net een leuke website ontdekt. Ik wil graag naam van onze uk op de muur, met van die grote houten letters. Nu had ik al gekeken bij kidsfactory... maar 25 euro per letter, ongelakt, geschilderd etc.. nu hier: www.kibibi.nl.. op deze site vanaf 4 euro tot 18,00 geschilderd en in je favoriete lettertype.
trouwens net een schilderijtje in de verf gezet.. blauw (natuurlijk) kan ik er vanavond de beestjes op doen... en dan nog 2 te gaan denk ik
hallo! kieteltje en kirby welcome back. had jullie al een paar dagen niet gelezen. ik = weer terug van boodschappend doen. zal maar niet vertellen wat voor lekkers ik heb meegenoemen hahaha wat wel belachelijk was is dat AL het ijs op was! naja kan ik daar in elk geval niet meer aan zitten hahaha heb ook nieuwe schoentjes ik = blij. hoop dat ik deze wat langer aan kan hahaha anders worden het toch echt slippers denk ik. zo ga nu ff de boodschappen opruimen en proberen niet aan de chocochips van koeky(jij was het toch) te denken....
ow marloes wat gaaf dat bord! ik wil dat ook *schaam* ik pik iedereens leuke ideeen in hahaha. moest nog ff snel vertellen dat adecco belde. ze hadden me voorgesteld en ik mag dus op gesprek komen donderdag, ze waren nml superenthausiast... ga denk ik toch afbellen want jullie hebben eigenlijk ook gelijk. daarbij zei mijn mama net dat als ik het wel doe ze nooit meer langskomt hahaha zo nu ga ik ECHT de boodschappen opruimen
nou en dan vind ik het nog een leuk idee! wij zijn alleen nog steeds niet uit de naam hahaha heb ondertussen nog steeds de boodschappen niet opgeruimd. poging 3 gaat nu beginnen hahaha
nee vond vervelend, nou lijkt het net alsof ik ongeintreseert was in je, dat ben ik niet hoor. Heb veel respect voor je dat je zo lang al plat ligt. kan me voorstellen dat alles zeer doet, ik had na al een week dat ik vreselijk last van mijn rug en bekken kreeg pff hoe doe je dat dan met je dochtertje?
Zo, kippenhok is uitgemest. Lang leve het buurmeisje. Nog even gezellig zitten babbeleb. Nou ja gezellig. Haar ouders gaan nu echt definitief uit elkaar. Hij heeft al jaren een ander en ziet eigenlijk zijn kinderen niet meer staan. Is best wel rot en zielig voor d'r. Kim, mijn boodschappen zijn al opgeruimd. Ik heb me goed in kunnen houden. Geen snoep, schips of ijsjes gekocht. Is kijken hoor, wat ben ik nog meer tegengekomen.....O ja...jonge moeders. Nou gelijk hebben jullie. Trouwens jong...vroeger was het heel normaal dat je op die leeftijd een kindje kreeg. Volgens mij is dat voor een vrouwenlichaam nog altijd het beste. Het lichaam hersteld zich dan veel sneller. 37 vind ik best wel oud, maar helaas....er was geen keus. Als ik het over kon doen en wel een keus had, dan was ik ook zeker op m'n 24 ste wel moeder.
Marloes, heel erg bedankt voor de tip! Ik was ook opzoek naar letters maar kon niks vinden, ik wil ze graag op en plankje boven de commode zetten.
enne Kim; je mag het idee pikken hoor.. waarschijnlijk zie ik jullie kamertje toch niet live en als ik het 'mijn idee' had willen houden, dan had ik het hier toch niet opgeschreven. mijn plannen zijn trouwens gewijzigd. Ik zou de jungle figuren op schilderijtjes doen, maar heb ze net dus zo op de muur gedaan. Ziet er leuk uit. Nu nog die letters en dan is het helemaal af. Uit de naam zijn we helemaal.. ook de 2e naam die persé met een A moest beginnen. Gab stuurt mij en uk al smsjes met z'n naam...
en deze zo zien de witte muren er meteen een stuk leuker uit... en ben ik het beu, dan is het er zo af. (sneller als erop)