Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hihi........ze vinden zich zelf meteen zo zielig hè ( heb ook een man gehad!)

Gelukkig is mijn verkoudheid nu bijna over. Heb 2 dagen goed uitgeziekt en voel me stukke beter!

Lekker andijviestampot. Heeft mijn vriendin maandag ook gekookt, alleen de uitgebakken spekjes smaakten als kolen, hihi....... heb ze maar heel subtiel aan de kant gelegd. Ze had het drukker met telefoneren voor haar werk dan op te letten met koken!

twinny

2. het bloeden is nog niet erger geworden ,hopen dat het zo blijft

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Kar, ik bloedt nog wel, niet zo erg meer. Denk toch dat het een prille zwangerschap was die niet goed is ingenesteld. Als de bloeding voorbij is ga ik mijn laatste test doen om te kijken wat daaruit komt, anders blijf ik toch steeds denken, zal ik niet nog zwanger zijn?

Liefs Moons

4. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Moons en Christie, ik duim nog steeds voor jullie hoor, dat jullie bij ons mogen blijven.

Ik heb ook eens een vraagje, mijn eerste maar val gelijk maar meteen met de deur in huis.
    Ik durf niet zo goed te sexen :oops:
    Mannetje loopt al paar dagen te proberen, maar ik kom er steeds subtiel onderuit.
    Hoe is dat bij jullie, als jullie dat willen vertellen ;)

Vreemd hoor, al een dik jaar doe je niets anders als en nou het raak is durf ik ineens niet meer :oops:

Groetjes Monique

5. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Gewoon doen Monique, die kleine zit heel dik ingepakt. Daar gebeurt echt niks mee. ;)

6. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik zou het eerlijk gezegd ook niet durven en ik heb er op dit moment ook helemaal geen behoefte aan! Ik heb er helemaal geen zin in! En ik weet dat ik een kleine bloedinkje kan hebben na de sex, en daarom durf ik nu ook niet.. Ben als de dood nu iets roods/bruins aan te treffen... Zolang mijn mannetje niet op springen staat.. laten we het maar ff op een laag pitje..

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo meiden,
    net even goed bijgelezen.

christie; oe wat klote voor je zeg. Ik duim echt voor je dat het allemaal goed is met je kindje. Hopelijk heb je vrijdag meer zekerheid.

Moons; Ik duim ook nog steeds voor jou hoor. Hoe voel je je naast klote natuurlijk, nog andere zwangerschapskwaaltjes?

Kim; Goed man dat je nu eerder naar huis bent gegaan, je bent echt geen aansteller hoor, jij kunt er niks aan doen hoor. Hebben de druppeltjes/korrels al geholpen?

Adine; Wij eten vanavond ook andijviestampot, mmmmmmmmmmmmmm lekker. Ik ga het zo maar eens klaarmaken, mijn hubbie is onderweg.

Twinny; Dat zwangerschapszwemmen lijkt me ook erg leuk. Hopelijk krijg ik bij de VK meer info daarover.

Monique; Ik snap wat je bedoeld, het is een beetje een eng idee. Ik dacht ook, waarom is een heet bad, bepaalde dingen eten, stress etc wel slecht voor het kindje en seks niet? Maar als de VK/in alle boeken staat dat het gewoon kan, dan moet het gewoon kunnen. Wij stonden van de week allebei op knappen :oops: , en dus voorzichtig aan gedaan, maar geen bloedinkje gehad ofzo. Veel plezier! ;)

Hier alles goed, elke dag als ik moet werken dan voel ik tussen 4 en 6 een heel raar gevoel in mijn buik, en word ik duizelig en misselijk, nu al zo'n 4 dagen. Ik denk dat ik regelmatiger moet gaan eten ofzo.
    Herkent iemand dit?

X Neia

8. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    @Monique 27... Hier nog zo'n twijfelaar. Tijdens mijn eerste zwangerschap durfde ik ook niet zo uit angst voor een bloedinkje en deed het dus ook niet (tenminste, niet all the way, zeg maar). Tijdens mijn tweede zwangerschap deed ik het wel en dat werd een miskraam. Het heeft natuurlijk helemaal niks met elkaar te maken, maar bijgelovig als ik ben wil ik niet! In ieder geval niet tot de echo...

9. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    potverdorie zeg Moons en Kar!

Wat een toestanden...

Toevallig hoorde ik maandag (?) op tv dat 1 op de 8 zwangerschappen begint als tweeling, maar dat er daarvan maar een zeer klein deel als tweeling geboren wordt, dus zoiets kan het ook nog zijn...

Succes en sterkte in ieder geval!

Maris

10. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    Hallo juli mummy's to be!

Wat een geklets bij elkaar zeg! Kan het bijna niet meer bijhouden en moet ook nog steeds vooraan beginnen alles nog eens te lezen. Ben ongeveer bij 7 ofzo.
    Kijk wel of ik er vandaag nog wat kan doorlezen.

Hoop voor degene die nu wat bloedingen hebben zoals bv Moons en Christie dat het snel ophoudt en dat alles gewoon goed is.

Proficiat nog aan de nieuwe zwangeren onder ons!

Als we nou eens afspreken een keer met z'n allen bij elkaar te komen als de kindjes straks geboren zijn; lijkt me erg gezellig! Als locatie dacht ik dan aan Spanje of Egypte..... idee?

Ja sex; eerst was geen keer te veel en nu is het inderdaad wat enger hoewel de kleine echt wel goed ingenesteld is. Toch kan het zo zijn dat er sneller een kleine bloeding kan komen omdat alles daar nu zo goed doorbloed is. Toch maar proberen te genieten ervan anders worden het voor de wederhelften nog een aantal zeeeeeeeeeeeeer lange maanden, en vlak na de bevalling heb je er vaak ook voorlopig nog geen zin in meestal!

Een heet bad schijnt idd ook niet goed te zijn. Had juist zin om vanavond lekker in bad te gaan, maar nu ik dit heb gelezen twijfel ik weer.
    Wat wordt precies verstaan onder een heet bad en waarom zou het eigenlijk kwaad kunnen? Op zich ga ik niet in een heel erg heet bad, maar ik laat het vaak tussendoor wel met heet water bijvullen.
    Weet iemand hier meer over?

Nou wij gaan ook iets te eten bedenken en denk dat het niet zo gezond zal zijn dit keer. Morgen maar weer een gezonde balansdag invoeren!

Fijne avond allemaal en zorgeloos gaan slapen voor vannacht!
    Corine

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ maris.

Haal jij mij en moons nu niet door elkaar?
    Ik was van 2ling zij volgens mij niet.

@ monique

Wij doen het wel gewoon alleen nu al bijna een week niet omdat ik vloeide.
    Maar kan totaal gekwaad.
    Ik wel er na is krampen in me buik.

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Hi hi, gelukkig ben ik niet de enige.

Ook ik ben bang om daarna iets van bloed te zien idd.
    Tot nu toe heb ik helemaal niets gezien, geen roze,bruin of rood.
    En ja, ik weet dat "ukkie" goed beschermt zit, maar toch.

Heb al zolang op hem moeten wachten, wil hem nou niet meteen al weer kwijt raken.
    Zal stiekum wel eens even gaan proberen, jullie horen het wel van mij ;)

Over dat bad, daar had ik ook al over getwijfeld, maar weet niet waarom dat nou niet goed zou zijn.
    Ik ga maandag naar HA voor gesprek.
    Had ze gisteren aan mijn hubbie gevraagd toen hij daar toevallig was en het haar vertelde.
    Ze gaat dan van alles uitleggen en uitleggen hoe het met VK gaat en me verder helpen.
    Zal "heet bad" wel eens op mijn lijstje zetten en dan houd ik het dadelijk gewoon op een lekkere douche.

Groetjes Monique

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Eerste x toen we het deden moet ik erna volop huilen haha.
    Want was echt heel bang maar nu niet meer.
    Als het zit zit het.

14. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Een heet bad is niet goed, schijnbaar, omdat je lichaamstemperatuur in 1 keer hard stijgt. Tijdens de zwangerschap van mijn dochter wist ik dat niet en badderde ik vaak zelfs 2 keer per dag behoorlijk heet! Maar nu ik het weet ga ik alleen maar met mijn dochter in een 'koud' bad, zo'n 38 graden.

15. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    ehm... ik heb totaal geen problemen met sex.
    Ehm... wij ehm... doen het dus nog steeds zo vaak mogelijk! Vaker dan toen we bezig waren want toen moest het om de dag rond die periode, want de kwaliteit van het zaad moest ook goed zijn.
    Ik heb er dus geen problemen mee, vriendje wel, die is steeds in het begin heel voorzichtig...

16. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik ga me voorzichtig bij jullie aanmelden geloof ik... Ik heb zondag een test gedaan, die licht positief was. Morgenvroeg doe ik nog een test, maar heb er eigenlijk wel een goed gevoel over. Heb overduidelijk last van alle symptomen! Als het goed blijft gaan, ben ik 23 juli uitgerekend... 3 dgn voor onze dochter haar 3e verjaardag...

17. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Nou Smeetje, van harte! Onze verhalen komen wel een beetje overeen... Mijn dochter wordt 27 juli 3. Afgelopen juli heb ik een miskraam gehad en ik ben nu 07-07-07 uitgerekend, als alles goed mag blijven gaan...

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    En een tussentijdse reactie tijdens het bijlezen!

Kim ik heb zo'n medelijden met je. En met alle andere meiden die vreselijk moeten spugen! (i feel so lucky!)

Twinny, lijtk het niet wat overdreven om mijn HCG gehalte te laten prikken omdat ik in mijn hoofd heb gehaald dat ik reden heb onzeker te zijn!? Ik voel me nu alweer een stuk zekerder dan gisteren. Ik las gisteren een aantal verhalen achter elkaar en ik hoorde op mijn werk ook iets waardoor ik even doorsloeg! Ik ben er nu weer met mijn verstand, voor zover dat er was, bij! :)

Ik zou ook moeten sporten! Ik kom al 3 weken niet in de sportschool. "Ik heb er de kracht niet voor"! :) Ik ben zo moe! Ik hoop vrijdag overdag naar de sportschool te gaan. Dan heb ik toch echt meer energie!

Zo ff weer verder lezen!

19. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Dat komt echt overeen, ik heb in aug. een miskraam gehad met 6 weken. Daarom ben ik nu wat voorzichtig..

20. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hoi Smeetje, proficiat en welkom!

Hier nog geen spectaculair nieuws. Ik voel nog steeds niks. Ik ben ook nog niet naar de ha geweest. (onze ha, is ook verloskundig) Hmm ik zal morgen eens bellen voor een afspraak.

Deel Deze Pagina