Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    hoi allemaal... ik wil alleen maar even zeggen dat hier alles prima is, ik heb het alleeen nu veels te druk om onze topic bij te houden, was vorige week BIJNA bij en nu moet ik opeens weer 80 paginas doorspitten. Dat schiet even niet op en gaat ook voorlopig niet lukken.

Ik hoop over een aantal weken het wat rustiger te hebben en dan weer deel te nemen aan het reilen en zeilen hier (heb geen benul wat er de afgelopen week is gebeurd helaas). Zie toevallig onder het scherm dat Sonya al bevallen is! GEFELICITEERD! Ik weet dus niet wat er aan voorafgegaan is maar dat komt nog wel, het belangerijkste is dat alles goed is en goed gaat met iedereen in de tussentijd. Ik denk veel aan jullie! Dikke zoenen en veel succes gewenst aan iedereen uit regenachtig Spanje...

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

*Dikke tranen bikkelen over m'n wangen van geluk* GEFELICITEERD! ! ! !

3. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    SONYA GEFELICITEERD ! super!
    hihi al die baby geluk..krijg gewoon weer een emo bui!

neera harstikke bedank voor het op de hoogte houden over alle nieuwsjes.
    Ik hoop dat je snel ons kan volgen.
    suces met zwanger worden meid! ;)

4. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ow die andere filmpje op youtube?
    dank je wel!
    ik kan hem niet kijken hihi alleen het muziekje moet ik al huilen hahaha
    dat was in mijn oude huis hoor! :oops:
    het is hier wat mooier ;)

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Goede middag allemaal. Ik lees niet meer zo snel merk ik. Vanochtend begonnen nu pas klaar. Moet ik ook zeggen m'n concentratie is bijna 0. hihi

6. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    lieve anna..
    groetjes terug uit ZONNIGE nederland! :) :)

7. Niet meer actief

Marloes jij vroeg of mijn inleiddatum al bekend was. Nee helaas die weten wij nog niet. Heel lang geleden (toen was ik 6 weken zwanger) zei ze dat dat rond week 30 bekend zou worden. De vorige keer zei ze rond week 36. Nu moet ik morgen toch weer voor de APK en groeiecho dus ik hoop dat ze al wat meer kan en wil zeggen. Uiteraard zal ik de datum delen dan voor degene die dat willen, via PB, omdat ik niet weet wie er allemaal meelzen van de familie en ik niet wil dat iedereen het weet en dan steeds 'aan mijn hoofd gaat lopen zeuren'. Een aangezien ik weet dat jullie niet zo zijn wil het wel met jullie delen.

Liefs, Tanya

8. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hahaha leuk he, ja met moeitte maar toch vind ik het knap.
    Zonder maar iets te zeggen pakt ze toch niks en wacht ze af.
    heerlijk kinderen en dieren samen

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Mijn "broertje" lukt dat dus niet. Die heeft al regelmatig een koekje uit een kinderwagen gepikt. Maar dat kwam dan meestal omdat ie nogal lomp is (of slim) door z'n groote hoofd in de kinderwagen te steken. Kindje schrikt en laat koekje vallen. :)

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Gefeliciteerd Sonya! Poeh wel vroeg, maar ik ben blij dat alles tot nu toe goed gaat!

11. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ben trouwens errrrug fan van dit nummer de laatste tijd..
    We hoorden het vorig jaar voor het eerst..in Juli :) Dat was tijdens onze eerste vakantie samen en toen was het zo ontzettend gruwelijk heet! We zaten in een tentje in een camping in Valkenburg en gek genoeg heb ik toen de vakantie van mijn leven gehad..besefte tijdens die vakantie zo duidelijk hoeveel ik eigenlijk van m'n vriendje hou :) En elke keer als dit liedje op was werd ik super blij..soort van overvallen worden door een uber-geluk-gevoel...

Ik weet niet waarom ik dit vertel..maar wilde het toch eventjes delen hihi ;)

http://www.youtube.com/watch?v=loMols_bixI&eurl=

12. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Zo, ben ik weer.

Sonya, Gefeliciteerd met je dochter. Ze heeft ook een hele mooie naam. Ik schrok er toch een beetje van, maar gelukkig is alles nog oke.
    Neera, bedankt dat je ons op de hoogte hebt gehouden.

Niva, sterkte met de kater. Soms is er gewoon geen keus meer en is het voor het beestje gewoon het beste.

Twinny, goed van je dat je brief geschreven hebt. En veel mensen tobben ergens over hoor, alleen zie je dat vaak aan de buitenkant niet.

Ik heb de kruidvatdoos opgehaald. er zit niet echt veel in, maar wat erin zit is wel goed te gebruiken. Ik heb geloof ik nu al 4 speentjes. Zal je net zien, wil IEtje helemaal geen speentje straks. ;)

Er zit een doosje in, waar je straks babyvoeding in kan doen. Is van Friso. 2 luiertjes een natusan proefflesje en een monstertje van zwitsal, mama borstencreme.
    Niet echt veel, maar wel bruikbaar.

Ik heb mijn patroontjes op gehaald bij een vriendin en ga vanmiddag een badjasje maken. Dus dames, niet teveel schrijven. :D

O ja, ik weet ook niet waar koekensopie is, mis haar idd al een tijdje.

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Yo Twin,
    Lekker boeiend of ze zitten te wachten op je verhaal, toch? De klant is koning zou ik dan denken, en zij moeten voor jou rennen, niet andersom. Lekker laten kletsen en het gewoon uitleggen en erop staan. Anders desnoods een andere gyn zoeken? Ik heb wel het idee dat het namelijk belangrijk genoeg voor je is om er wat aan te doen, alleen moet je er even dapper genoeg voor worden. Of heb ik het mis?
    In elk geval is dit al een hele goeie stap, meid!
    Sterkte en succes :)
    Lex.

14. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    La lex..Ik wil een foto van jou zien! :D Je hebt een bepaalde style en daarop heb ik mijn beeld van je gecreeerd en nu wil ik weten of ut klopt..Dus..!

15. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    zal ik gaan sjoemelen met die banner? Misschien dat t dan sneller gaat..

16. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Zo had ik ook niet opgevat, hoor.. ;) Ik pest Mario er ook altijd mee dat hij 5 jaar ouder is.....

17. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Owwwww wat cool..Ik heb niet gesjoemeld, maar wél eindelijk gelukt om een andere banner in te stellen..me like!

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je wel..You made my day....
    Grappig, dat je juist Meallán de mooiste naam vind. De meeste mensen vinden die naam juist het ergst omdat ze niet weten hoe ze 'm uit moeten spreken... :)
    Uiteraard krijgt bummetje ook een naam met M, en eentje die je niet daglijks hoort. We hebben al een top 5, maar we zijn er nog niet uit welke het uiteindelijk wordt.
    Marsupilami is onze familie-mascotte geworden omdat we Marsupilami-motieven op de geboortekaartjes gezet hebben.

Dit motief gaan we gebruiken voor het geboortekaartje, maar dan uiteraard met 4 kleintjes. Foto is een beetje onscherp

19. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
  20. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0