haha peetjes.. nee dat niet. als je dan stout bent, dan ben ik ook stout! ben niet met mijn dochter naar zwemles ik kan niet hoor pff.. ik heb met dit weer al zo benauwd(hooikoorts) en nou achh.. gewoon echt niet lekker. Komt echt door het weer. 1 x`tje overslaan mag wel hoor. en jij fiets zelfs ff lekker nou naar de super? wat hebben jullie.. red bull gedronken? hahaha
Ik krijg morgen een uitgebreide echo omdat ik bij een gyn loop. Ik krijg elke keer een mini-echo, omdat de gyn dat doet ipv het hartje luisteren met de doptone (en dat vind ik helemaaaaaaaaaaaal niet erg ). En morgen dus die uitgebreide 30-weken echo omdat ze nog niet helemaal zeker van zijn wat Fragmin (wat ik elke dag spuit) nu precies doet voor de groei. En over dat voelen van jouw ukkie, het schijnt naarmate je steeds verder bent in de zwangerschap dat je het steeds beter gaat voelen, ook al ligt je placenta voor. Hij heeft nog tot 34 weken geloof ik de tijd om in de juiste positie te liggen. Ik denk als ze het dan nog niet kunnen voelen dat je dan nog wel een echo krijgt, maar pin me er niet op vast. Liefs, Tanya
Peetje, wel een beetje de moed erin houden hoor. Vind jij zelf dat er een rede is, waarvoor ze jou zouden moeten houden? Nee toch...Gewoon concentreren op leuke dingen, zoals zwemmen morgen? Niva, volgens mij ben jij ziek hoor. Koud...met dit weer. Lexi, foei toch, om zomaar yoga over te slaan. Hoeveel lessen zijn het? Wat ga je voor lekkers klaarmaken vanavond?
Peetje hihi wat grappig Ik heb morgen om 09.40 die echo. Liggen we met zijn 2-en tegelijkertijd op de tafel! Lexi Je bent niet stout hoor als je een keer overslaat. Ook ik heb niet altijd zin. Gelukkig heb ik vanavond geen bijeenkomst Samen Bevallen, had daar ook niet echt zin in. Adine Ook ik heb zelf nog geen luiers gekocht. Het enige wat ik heb zijn proefpakketjes en dat pak luiers wat in de Prenatal doos zat. We zijn nu hevig aan het twijfelen of we gebruik zullen maken van de luierservice van de VGZ: Wat zou u ervan vinden als de luiers voortaan bij u thuis afgeleverd worden? Zonder extra kosten voor bezorging. Met de VGZ luierservice regelen wij dat voor u. U krijgt een A-kwaliteit luier tegen een hele scherpe prijs. En heeft u de luiers liever op uw werk afgeleverd, of zit uw kindje op een kinderdagverblijf? Geen punt, dan leveren we de luiers gewoon daar. Er is nog meer gemak, de luierservice houdt, volgens statistische gegevens, uw voorraad bij en kijkt of uw kind al aan een andere maat toe is. U krijgt de juiste hoeveelheid in de juiste maat op het juiste tijdstip. Heeft u een andere behoefte, dan meldt u dat per mail of telefoon en de bezorging wordt aan uw wensen aangepast. Voor vakanties kunt u een extra voorraad opvragen. En gaat u met vakantie in Nederland, dan worden de luiers op uw vakantieadres afgeleverd. Dat scheelt weer een boel kostbare bagageruimte. Mini (3-6 kilo) 232 stuks = 34,45 Midi (4-9 kilo) 162 stuks = 28,35 Maxi (7-18 kilo) 144 stuks = 28,00 Junior (11-25 kilo) 126 stuks = 27,28 Zanoni Het waaide te hard denk ik, de poetshormonen zijn hier niet aangekomen helaas...vast overgewaaid richting Zeeland, dus Lexi? Liefs, Tanya
hihi toevallig zal aan je denken hoor ik precies half 10 en dan 10.10 de normale onderzoekjes. ik heb het ook zitten lezen over de luierservice, ik weet het nog niet. romy kon namelijk heel goed tegen D.A luiers en die zijn aanzienlijk goedkoper. Of het moet veranderd zijn jawel maar ben de laatste keer goed geschrokken zo totaal onverwachts, en wat ik al zei ben echt niet lekker.Kan niet uitleggen maar het voelt niet lekker aan mijn buik. niet zo hard ofzo maar tja weet ik het. En heb meer vochtverlies, tis niet wit ofzo. Heb echt hele nare dromen gehad waardoor ik weer eens onzeker word en beetje gestress dat werkt dan ook niet lekker mee. BLij als het morgen is en goed nieuws heb inderdaad lekker afkoelen in het water he
Ik snap dat je je druk maakt, maar je kunt er niets aan veranderen. Klinkt gek wat ik zeg maar is wel waar. En behalve dat het wordt gewoon een lekker gezond mannetje. He en ik mocht me ook niet nerveus maken he, jij ook niet.
ja ik weet het koeky, wijze raad voor jullie elke keer maar als mijn afspraak maar enigzins in de buurt komt, heb ik de naarste dromen en denk de negatiefste dingen pff... maar idd kop op.. we zijn wel toevallig de juli mama`s! sterke mama`s! (ik ruik sterk ieder geval hahah)
Ow ben ik gisteren trouwens vergeten te zeggen. Ik hoef geen staalpillen meer te slikken. Ze werken toch niet. Het enige wat zou helpen is ... bevallen. *zucht* Dus ik blijf nog zo'n 9,5 weken zo moe.
Oh gelukkig dat ik niet stout ben, heb tenslotte alle lessen braaf gevolgd en voel me nu gewoon heel erg verkouden en moe. En inderdaad (peetje) ik heb zonet ook al gefietst Ow en (adine) ik eet vanavond lekker simpel: macaroni met sla en cherry tomaatjes. Verder zijn er hier geen poetshormonen aangekomen hoor! Ik ben nog steeds lui en lamlendig. Ga maar weer wat schrijven aan mijn boek nu ik de tijd heb, geen zin in nakijken of schoonmaken namelijk. Morgen weer apk, ben benieuwd...
Als de schoonmaakdrift toch niet zeeland inwaait, misschien kan ie dan naar Noord-Holland gestuurd worden......Beetje hard graag, dan zet ik alle deuren open, hoef ik ook niet meer te stofzuigen...
hoi meiden Lexi: ik heb ook twee yoga lessen overgeslagen hoor, toen was ik zo moe......hihi PEetje: heel veel succes morgen, ik denk aan jullie... Ana: fijn ff wat gehoord te hebben, gaaf dat alles zo goed gaat... Sonya: van harte gefeliciteerd met je kleine meid. Fijn dat ze een goede start heeft gehad en nu maar hopen dat ze snel genoeg sterk wordt en naar huis mag...... Alle andere meiden die morgen een APK hebben, natuurlijk ook veel succes... Groeiecho: wij krijgen er over 2 wkn eentje, omdat de baby wat achter lag in de groei. Ze wil het gewoon voor de zekerheid controleren.... Was vanmiddag ff in de dierentuin naar de gorilla's kijken. Heb een jaarabonnement dus dat scheelt en is maar 3km hier vandaan. Tis toch zo'n scheetje die kleine baby! En nu ben ik moe. San gaat dadelijk lekker koken en ik ga met de beentjes omhoog! Twinny
@adine, niva en twinny mooie buiken hoor! @sonya en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Fijn dat ze een goede start heeft gehad! Toch wel even schrikken hoor! @niva; wel zielig voor jullie kat, maar als er niets aan te doen is dan kun je niet anders. En toen was ik de helft al weer vergeten , dus wie ik vergeet sorry! Over de luiers, ik heb nu 3 pakken newborn, en allemaal gratis , 2 van pampers en 1 van de c1000. Kan ik eerst even vooruit. Vanmiddag een wipstoeltje gekocht bij de prenatal erg leuke in lime kleur. En nog een hanger van playgro voor aan de maxicosi. Vanmorgen naar de bedrijfsarts, en die was het helemaal met de gyn eens, dus hoef niet meer aan het werk , s'middags uvw nog gebeld en die hadden er ook geen problemen mee. Dat is weer een hele gerustelling. Gr Jacquelien
Hoi meiden, sorry dat ik zolang niks heb kunnen schrijven. Ik heb mijn computer even naar onze systeembeheerder gebracht, dus k moest ff zonder. Ik had al een apart gevoel dat er iets gebeurd was....en ja....wel ff schrikken en ik zit met tranen in mijn ogen. Maar wel geweldig nieuws! Sonya en je mannetje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Chebella. Ik vind de naam ontzettend mooi! 1250 gram...wat klein nog . Ik heb zaterdag een pretecho gehad en mijn mannetje was toen al 1554 gram . Hij loopt 1 week en 5 dagen voor. 5 weken geleden liep hij nog op schema. Maar woensdag moet ik weer naar de VK en dan vraag ik wel ff of het kwaad kan. De echo was Super een heel stuk beter dan 5 weken geleden. Krijgen jullie nu ook veel opmerkingen over jullie buik?...ik krijg elke keer van verkoopsters in winkels te horen dat ze denken dat ik elk moment kan bevallen. En moet je die ogen dan zien schrikken als ik zeg dat ik nog 10 weken te gaan heb! Ik beging het nu wel een beetje zat te worden en heb soms zin om ff hard te schreeuwen:"Jaaaaa ik ben dik!" Want dat krijg ik ook een paar keer per dag te horen. Ik ga vanavond proberen bij te lezen. xxx en knuffels van mij Gwen
Gwen, zie nu pas dat we zelfs op dezelfde datum uitgerekend zijn Je mannetje doet het dus gewoon goed in je buikje! Is toch een hele geruststelling?
Hi Hi ja Kirby wat grappig! En ja we krijgen gewoon lekkere bolle baby's! Hollands Welvaren krijgen we dan te horen!