Goed zo!! Ik vind dat er best een aantal belgische meiden op deze site zitten, maar ja t is ook wel een erg leuke site met van alles en nog wat om over te kletsen. Ik zat nu te lezen bij de vlindertjes vanaf 25 weken, maar kan ik beter niet doen, wat erg allemaal
Meis, dat doe je best idd niet... daarom dat ik ook m'n verhaal niet vertel... je denkt er gewoon beter niet aan dat het mis kan gaan... gewoon positief denken en over een paar weken/maanden hebben we allemaal een mooie baby in onze armen!
Ja ik zal ff mijn gedachten positief omzetten. Wel erg dat jij blijkbaar zoiets hebt moeten meemaken. Knap van je dat je zo positief zwanger bent.
Weten jullie eigenlijk al of jullie borst- of flesvoeding gaan geven? Ik zou graag borstvoeding geven maar als het zo gaat als bij mijn mama kom ik er uit als een skelet... die werd na elke zwangerschap, na elke periode dat ze borstvoeding dat ze heeft gegeven... gewoon magerder en magerder... na haar laatste kindje (7e) woog ze amper 46 kg voor 1m74... en gezien ik zowiezo maar 56kg weeg voor 1m81 en nu nog niet veel ben bijgekomen ben ik een beetje bang dat het dezelfde kant zal opgaan...
Zo jij weegt dan echt weinig. Door het geven van borstvoeding val je sneller af, dat klopt en je buik trekt ook sneller weer strak. Je baarmoeder zakt hierdoor sneller terug naar zijn plekkie. Ik ben bij de eerste begonnen aan borstvoeding, maar ze zoog zo hard dat ik bloedende kloven kreeg, echt heel pijnlijk en dan proberen ze je met nog van alles toch nog aan de borstvoeding te houden, maar ik werd helemaal depressief en angstig. Mijn vader heeft toen de knoop voor me doorgehakt en tegen de kraamverzorgster gezegd dat ik er onmiddelijk mee stop. Bij de tweede ging het wel heel goed...maar met 3 maanden zat er geen voeding meer in de melk, dus ben ik gestopt. Het is wel heel erg makkelijk hoor borstvoeding geven, veel makkelijker, vind ik dan, dan een flesje.
Mario's voorouders komen ook uit Belgie. Hij is dus 1/5e Belg Daarom zijn we ook op het drielandenpunt getrouwd...Voorouders uit Belgie, Mario is Nederlander en ik Duits...vonden we wel erg toepasselijk....En de toeristen hebben enorm genoten van de zeeuwse kledertracht waarin we getrouwd zijn Ja, idd, die met die achteruitkijkspiegels....
Ik heb ook altijd borstvoeding gegeven, al ben ik er helemaal geen fan van. Doe het puur voor de anti-stoffen, maar ga er zeker niet weken mee door...En mochten we idd zo'n hete zomer krijgen dan is het sowieso gauw klaar! Bij Myron was het ook zo'n hete zomer en dan zo'n warm kind tegen je aan terwijl ik ontzettend last had van opvliegers en hormonen die door mijn lijf gierden...Nee, moet er niet aan denken!
ik zat onderweg naar mijn moeder nog te denken aan sonya... nu lees ik dus dit! ik kreeg er helemaal kippevel van! maar hier ook GEFELICITEERD! wat een fijn nieuws dat die kleine meid een goede start heeft gemaakt! zo moet de computer weer inleveren want meneer wil denk ik pokeren. tot morgen denk ik dames. xxx
Hé meiden, ik was ff aan het denken... ik zou graag een nieuw lijstje maken van de meiden op ons forumpje... maar als ik alle informatie moet gaan opzoeken in deze 780 pagina's, dan ben ik daar dagen mee zoet. Dus heb ik een vraagje... Willen jullie mij aub een pb'tje sturen met volgende gegevens: -leeftijd -hoeveelste kindje -geslacht van de baby (als jullie het willen laten weten) -exacte uitgerekende datum -eventuele bijzonderheden ivm de bevalling indien al bekend... bvb. thuisbevalling, keizersnede, inleiding... -ligging van de baby (indien al bekend) -datum volgende controle/echo Zo zal het een stuk vlotter gaan en dan hebben we weer een mooi lijstje... Erna maak ik een bevallen-lijstje, maar daar staat Sonya voorlopig alleen op. Dan is het weer makkelijker om alles op te volgen! Of vinden jullie dit geen goed idee? Dan laat je me het ook maar weten Liefs Kirby