Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Vissie, ik denk vanaf 37 weken? Als je thuis mag bevallen?
    Geen idee.. Maar als het eerder komt heb je (of je vriend/man) toch wel snel iets bij elkaar. Je moet er alleen aan denken iets voor je baby mee te nemen dan. Luiers, pakjes etc.

2. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Kirby & Vissie: volgens mij heeft Elma ook zo'n lijst gemaakt.. Maar die heeft vakantie en is er pas maandag weer geloof ik.

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ga naar bed. Of nee, eerst douchen en dan naar bed.

Niet teveel kletsen want ik ben er pas morgenavond weer denk ik! ;)
    Fijne nacht allemaal.

4. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    PB-tje komt morgen Kirby,

ik ga nu slapen.

Ik voel alleen weer een emo-bui opkomen. Ik hoop dat ik hem kan onderdrukken, maar ik vrees het ergste... Sjips ik wil mijn mannetje niet laten merken dat ik er zo mee zit. Kom op Vissie sterk zijn! Even tot 10 tellen...

jullie horen morgenochtend wel of ik me heb kunnen inhouden...

5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    @Kirby, in je lijstje ontbreekt nog dat ik in principe thuis ga bevallen

@Sterrekind: succes met het zoeken van mijn schuurtje..Kleine tip: ik woon in dezelfde straat als de tweeling Rick en Dennis (peuterspeelzaal).... ;)

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Sonya gefeliciteerd en heel veel succes! Dat alles maar goed mag gaan met jullie meissie.

Raar idee toch dat de eerste bevallen is... helemaal maf dat ik het hier in het begin van de week nog schreef...

Borstvoeding: ik wil het zeker proberen. Heb er veel vertrouwen in.

Twinny: als jij om welke reden dan ook een keizersnee wil dan is dat jouw keuze, toch?! Knap dat je het aangeeft. Ik hoop dat je mag bevallen zoals je dit het liefst zou willen doen.

Ikzelf zie er gelukkig niet tegenop. Ergens heb ik er zin in... nog maar even niet...

t'Is weer laat, nu eerst naar bed, vrijdag bijlezen.

7. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Als we morgen middag rond 4 uur 17 pagina's vol hebben geschreven, dan hebben we binnen één week tijd 100 pagina's gevuld!
    Als we in dit tempo doorgaan zijn we de 2000 pagina-grens gepasserd tegen de tijd dat ik moet bevallen!

En nu wordt het tijd om naar bed te gaan. Ik bedoel, als je tijd hebt om je met dat soort onbenullige dingen bezig te houden, kun je maar beter naar bed gaan ;)!

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Slaap lekker Vissie en Kar...

Hoop dat je je emo bui kan bedwingen meis!

9. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goedemorgen Meiden!

Niet teveel kletsen vandaag he ;)
    Maar 100 pagina's kletsen in een week is ook een leuk record.
    Ik log straks op mijn werk wel in dan kijk ik wel stiekem mee :)

Iedereen een fijne dag vandaag!

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    Ben ik de eerste vandaag?

ik blijf niet lang, heb alles weer bijgelezen en ga zo romy aankleden.(die neem ik dit keer niet mee naar het zh)
    douchen,aankleden en dan staat hubbie voor de deur.
    Hij is ook zenuwachtig hihi

Ik weet niet hoe laat ik terug kan posten hier,
    mischien dat ik weer aan de ctg moet en dat duurt wel ff dan.

En ik ga daarna proberen om te slapen anders kan ik niet zwemmen vanavond hihi

Ik heb namelijk geen oog dicht gedaan,
    3 x toe zeiknat wakker geworden van het dromen, 2 x door een k*t mug,
    3x om te plassen
    en 2x om over te geven.

veel plezier zo meteen lexi en ow jee wie was er nog meer vandaag pff (peetje je bent een zeef!)

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    te laat op o.k gedrukt hihi
    nou was je me voor zanoni ;)

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Goeiemorgen...

Alhoewel zo goed is die morgen niet :( Heb echt geen minuut geslapen afgelopen nacht en dat terwijl ik echt doodmoe ben :(

Peetje, veel succes in het ziekenhuis strax!

Liefs
    Kirby

13. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

Jan 31, 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Goedemorgen meiden!

Succes vandaag Peetje.

Kirby, bij mij kan je nog op het lijstje zetten dat hij in stuitligging ligt.

Vissie hoe is het gegaan gisteravond en hoe voel je je nu?

Meiden wat vervelend dat jullie zo slecht hebben geslapen. Zo frustrerend. Mijn mannetje maakte me wakker vannacht en om 5 uur gaat zijn wekker ook nog eens af....( ja dan maak ik zijn brood klaar), dus niet veel geslapen maar wel vast en dat scheelt.

Kaartjes: Tja ik ben er nog niet helemaal uit. We hebben 1 kaartje gezien in de boeken, maar niet echt super. Kon echt niks vinden wat betaalbaar is. En nu hebben ze op mijn werk ook nog aangeboden dat ikzelf een kaartje mag ontwerpen daar en het ook daar mag uitprinten, maar ja hoe moet dat dan, want ik weet nu natuurlijk niet hoeveel hij weegt en hoe lang ie is als ie geboren word. En dan moeten die kaartjes ook nog gesneden worden (er passen er 2 op 1 A4)......ik moet ook nog zoveel doen, word er soms wel een beetje wanhopig van. Maar heb al 4 weken last van "Aardbeien" zoals Tantan het noemt. En kan daardoor weinig, deed zooooooooo pijn. Volgens mij begint het nu wat beter te gaan.

Groetjes

14. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Wat een opluchting voor mij! Ik kon me dus niet inhouden, zeker nadat mijn lief vroeg wat er was, omdat ik zo stil was. Alles kwam eruit, ik heb hem het hele verhaal verteld, dat ik er best mee zit, maar dat ik het ook héél flauw vind van mezelf. En (hoe kan het ook anders) hij was zóó lief voor me. Riep meteen dat hij niet zou gaan en dat hij het ook stom vond. Maar ik ben eigenlijk wel blij dat ik het heb gezegd. Nu is in elk geval de spanning over dat onderwerp uit de lucht. Pfff. Dus ik ben grotendeels weer happy! Ik heb nog wel even wakker gelegen, maar daarna heb ik heerlijk geslapen! Zo zie je maar, soms kun je je beter even laten gaan, dan de boel inhouden. En natuurlijk moet hij wel gewoon gaan, ik zou het achteraf nog erger vinden dat hij thuis zou blijven voor mij!

Allemaal bedankt voor jullie meedeleven!

15. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Peetje, veel succes vandaag! Wat vervelend dat je zo'n rot nacht hebt gehad!

Kirby ook al zo'n vervelende nacht, bah!

Nou ik ga ook naar mijn werk. Vanavond lees ik weer een beetje bij!

16. Niet meer actief

Ik moest ook vandaag, we lagen tegelijkertijd aan het echo-apparaat weet je nog (jij half 10 en ik 9.40)? Ik ben zo benieuwd hoe ukkie het doet. Ben er ook best een beetje zenuwachtig voor. Ik heb mijn vragenlijstje alweer klaar liggen voor de gyn. Ik ga me even opfrissen, ben zo weer terug!

Liefs, Tanya

17. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Ff kort, want moet ook richting ziekenhuis vertrekken..........

Peetje en Tanya als jullie aan de echo liggen, zit ik aan tafel bij de gyno.........

Jullie ook heel veel succes.....

Twinny

18. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    :oops: :oops: ik stond onder de douche en ik dacht jaaa..tanya was het oen!

vergeef me hahaha

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    jij ook wijffie ;)

20. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006