Kirby, ik zal je een pbtje sturen. Sterrekind, Wij hebben onze caravan aan de kust in Ouddorp. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Doordat ik boven de 36 ben, doen ze altijd standaard zo'n onderzoek. Kar, Lullig dat niemand eens iets over je buikje zegt. Ook vienden of bekende niet? Marloes, wat een teleurstelling voor je zus en haar man. Hopelijk kunnen ze nog van hun vakantie genieten. Peetje, Tanya en Twinny, succes vandaag en niet te lang wachten met ons een berichtje sturen, want ik ben zeer benieuwd. Borstvoeding, ga het zowiezo proberen. Heb die dingen niet voor niets. Ik heb wel een bv-cursus gedaan en ze hebben het uitvoerig over afkolven gehad. Dat was erg interessant, zeker omdat ik de avond lekker vroeg naar bed wil en hubbie de laatste fles kan geven. Slapen, Begint hier ook aardige dramatische vormen aan te nemen. En ik wordt gewoon al pissig als ik niet kan slapen, laat staan nu. Ow, wat zal ik blij zijn als ik weer lekker kan draaien in bed en heerlijk op mijn buik kan slapen. Zo, ga nu eerst even een gezin knippen, daarna patroonpapier kopen en lekker verder met naaien. Vanmiddag even een dutje doen, anders lukt het zwemmen niet.
Dat komt misschien wel doordat je in het Noorden woont.... Heb ook een tijdje in die buurt gewoond en de mensen zijn daar gewoon echt stugger en geslotener, dat is geen vooroordeel. Peeetje, Twinny, Tanya: succes vandaag (nu!) Sterrekind, hoe is het met jou? Je reageert werkelijk op iedereen, maar ik weet volgens mij nu nog niet hoe het met jou gaat.... (Of ik heb niet goed opgelet ) Vissie: goed dat je het er uit hebt gegooid... En fijn dat ie zo lief was! Pienie: ook hier moet alles nog gebeuren. De naam zijn we uit en we hebben een kinderwagen, maar verder moet alles nog. Het komt goed joh! Dit weekend gaan we weer naar een babydump ofzo en dan uitgebreid kijken naar ledikanten en boxen enzo. En die kaartjes dat kan zelfs vlak van tevoren nog wel (alhoewel je nooit precies weet wanneer vlak van tevoren is, kijk maar naar Sonyaonelove!). MelanieM: is de wind door je huis gegaan of heb je toch moeten stofzuigen...? Kirby: ik schaam me dat ik nog niet of jouw vreselijke verhaal heb gereageerd... Meid, wat duim ik voor je dat alles verder in je zwangerschap goed mag gaan en dat jullie kindje kerngezond zal zijn en blijven! Als iemand het verdient, dan ben jij het! (En Peeetje natuurlijk, met haar geschiedenis....). M'n vriend mailde een collega in Amerika die hem in februari had verteld dat zijn vriendin ook zwanger was, hoe het ging enzo en dat ik bijna 30 weken ver ben. Blijken ze toch weer (4e keer ofzo) een miskraam te hebben gehad... Als ik al die trieste verhalen hoor voel ik me eigenlijk zo schuldig dat bij ons alles zo goed gaat, in 1 keer raak, geen miskraam, geen afwijkingen te zien op de echo, ik kan nog 40 uur per week werken, etc etc. Ik prijs mezelf dolgelukkig en heb zo te doen met iedereen waarbij het niet gaat zoals ze hopen....
Tis nogal druk bij de VK/gyn vandaag! Wel vier stuks! Laten jullie even weten hoe het was? Ik ben zo duf als een konijn, volgens mij heb ik nu echt de griep. Zelfs pijn in mijn linkeroor. Maar mijn HA is op vakantie dus daar kan ik niet heen, hoewel dat niet zo'n ramp is want dat is toch een sukkel. Ga zo wel even naar de apotheek om te vragen of ze een pepmiddel hebben voor bollies. Borstvoeding ga ik ook proberen. Mijn moeder heeft dat ook gedaan, ging haar heel goed af, dus ik ga er voorlopig nog even vanuit dat het mij ook gaat lukken. Kaartjes en namen: we hebben al wel het ontwerp-idee maar die vrouw gaat het voor ons op maat aanpassen dus wordt aan gewerkt zeg maar. Namen is hopeloos want alles waar ik mee kom vindt mijn vriend stom en andersom. Eerste naam hebben we al wel, maar nu de tweede dus nog...
Hahaha ja ik snapte die ook al niet... dacht dat je misschien weer iets leuks ging naaien waar je poppetjes op moest zetten, maar dit is inderdaad een logischere verklaring
Oh ik ben vandaag zomaar precies 30 weken Nog 70 dagen volgens mijn banner! Dat betekent dat ik nog maar 5 weken hoef te werken, jeej! Nu maar niet vergeten om de zwangerschapsverklaring voor mijn werk te vragen zometeen bij de VK. Maar eerst even tv kijken en bankhangen, TE duf ben ik voor nakijken (wat eigenlijk op de planning stond voor vanmorgen)...
Ik zal je wel even helpen... Hoe ging het met je boek gisteren? Nog wat opgeschoten? Pffff, dat moeilijke ademhalen heb ik ook. Af en toe heb ik echt het gevoel dat ik geen lucht krijg en word ik heel duizelig... Op mijn zij liggen helpt dan het best. Maar dat wil wat moeilijk achter een bureau
wij hebben uiteindelijk een boek meegekregen, eigenlijk blanco. je kan er nog van alles aan veranderen. Wel handig, dus kleur, lettertype, foto (eventueel) echt alles. en niet zo duur.
Goedemorgen meiden, De meiden die op controle moeten vandaag, succes! Adine, wij willen een toercaravan en dan in het voorseizoen op camping de Bongerd in Tuitjenhorn gaan staan. www.bongerd.nl Echt een super camping waar goed over nagedacht is, ze hebben zelfs badjes en aankleedkussens in de washokken. Kieteltje, volgens mij was ik jou vergeten. Melanie, Pepijn zit bij Rik en Dennis in de groep maar die wonen geen flauw idee. We moeten maar gewoon is wat afspreken. Ik ben de laatste dagen erg moe, zal mijn ijzer te laag zijn? Vanmiddag een zwangerschapsshoot met een zwangere van dit forum. Zelf heb ik maar even contact opgenomen met een collega-fotograaf om van mij foto's te maken want anders ligt de kleine in mijn armen en heb ik nog geen foto's.
Is dat zo...? Volgens mij had ik ook niks waarop je zou hoeven te reageren hoor, dus voel je maar niet schuldig Crisis, wat word ik gestoord van die pijn in mijn heupen en benen als ik 's nachts of 's ochtends vroeg wakker word... Meestal helpt het wel om dan met mijn voedingskussen te gaan slapen, maar vannacht hielp ook dat niet meer Ik heb zo'n heerlijk bed, maar meer dan 5 uur lekker liggen is er niet meer bij. Trouwens, klossen voor onder ons bed. Waar haal ik die eigenlijk vandaan...?