Boek schiet niet op, paar regeltjes hier en daar geschreven. Maar ja ben dan ook zo duf van het verkouden zijn...
Dank je. Dat doe ik ook zeker hoor, zoals ik al zei: ik prijs mezelf dolgelukkig. Vind het gewoon zo zielig voor iedereen die het geluk niet kent dat wij nu meemaken....
die kun je huren bij de (denkt na hoe zo'n winkel eigenlijk heet)..... de thuiszorg, of even informeren bij de organisatie van de kraamzorg. Bierkratten doen het ook goed hoor!
Nou ik maak het mezelf rustig. ik heb geen zin meer... ik wil verlof... (het valt allemaal niet mee... blijf maar naar het toilet gaan. Ukkie gaat steeds lager liggen heb ik het gevoel.)
nog 1; Je zou maar de verkeerde pakken... Tampon als wapen AMSTERDAM - Er is een nieuw draagbaar veiligheidssysteem ontwikkeld om zelfverdediging voor vrouwen makkelijker te maken. Een wapen vermomd als tampon. 'The Pink Stinger' is een klein handzaam apparaat waarmee een schok gegeven kan worden aan een mogelijke aanrander of overvaller. Het wapen ziet eruit als een tampon, waardoor een aanvaller niet snel in de gaten heeft dat het om een wapen gaat.
hihi koeky is d'r wel maar die probeert bij te lezen. Maar elke keer als ik een pagina heb gelezen is er weer een pagina bij. hihi
gelukkig hebben wij daar geen last van... ahum, wij hebben die fijne *lees super grote* kraamverbanden
Ja ik vraag me af hoe dat staat. Of je dat ziet bedoel ik meer. Ik hoop niet dat je gaat lopen alsof je het in je broek hebt gedaan.