Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Smeetje, welkom hier en voorzichtig gefeliciteerd.

Nou dames ik ben geen zwangere maagd meer :)
    Hubbie moest overwerken, dus ben ik lekker gaan douchen, was hij plots toch vroeger thuis.
    Ik liep dus rond en hubbie ging liedje zingen, dat hij wipje wilde maken maar ik moet nog 9 mnd wachten, hi hi

Ik zeg nou kom maar, had je hem moeten zien kijken.
    Heel voorzichtig dus geprobeerd, leek weer wel onze eerste keer, geweldig :oops:
    Maar geen problemen hoor, dus was ook niet de laatste.

Groetjes Monique

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    kom weer even bijlezen dames...

ben weer een stapje dichterbij jullie

3. CVW

CVW Actief lid

Aug 6, 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    @Monique27: lachen zeg: zwangere maagd. Moest even goed nadenken voor het kwartje viel, maar is wel een mooie uitdrukking zeg.
    Dat jullie er maar lekker van hebben genoten!

Welkom aan Marloes; zoals ik nu bereken zijn wij uitgeteld op de 21e, maar dat wordt denk ik pas bij de 1e echo zeker aangezien ik meteen na het stoppen met de pil zwanger ben geraakt en na 10 weken een mk heb gehad. Daarna een cyclus van 28 dagen gehad en nu denk ik een cyclus van 26 dagen te hebben waardoor ik de 21 uitreken. Misschien gaat dit dus nog vooruit naar de 23e en dan zitten we gezellig gelijk!
    Er zijn er hier ook zoveel op 07-07-07 wat natuurlijk ook een hartstikke mooie datum is!

Verder heb ik vanavond nog m'n testen in het album geplaatst aangezien er nogal wat te doen is over sommige testen waarmee ik positief heb getest. Het scheen dat deze niet betrouwbaar blijken dus had ik enige zorg.
    M'n man gevraagd een extra test te halen bij het Kruidvat, maar deze waren allemaal uitverkocht. Dus moet ik morgen ergens anders nog een testje gaan kopen.

Verder heb ik zelf ook nog weinig kwaaltjes. Ben misschien wat moe en had vanavond gepland vroeg naar bed te gaan, maar als ik nu alweer kijk hoe laat het is en wat ik nog moet doen voor morgen.......

4. CVW

CVW Actief lid

Aug 6, 2006
    109
    0
    0
    Maas en Waal
    Sorry.... zie net dat ik een fout heb gemaakt!

Bedoelde welkom aan Smeetje omdat zij zwanger is.

Sorry Marloes dat ik het door elkaar heb gehaald.
    Ik wilde jou juist vragen wat jouw "status" is en wanneer je kunt testen en gezellig bij ons kunt komen.

Had hem net doorgestuurd en zag meteen de fout.

1000x sorry

5. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Sorry?

Volgens mij ben jij juist de eerste die Marloes heeft gefeliciteerd en welkom geheten!

Ze is officieel nog niet zwanger, maar volgens mij vallen er hier een paar stijl achterover als zij niet positief test, waaronder me.

Marloes, knap hoor meis, dat je kan wachten met testen.
    Succes weer morgenvroeg met naar je termometer kijken.

Groetjes Monique

6. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ik heb gister poss. getest.
    het was ong. 3 a 4 dgn voor mijn nog.. heb idd al een week(meer zelfs) een ongi gevoel. Maar ik wist zeker al vroeg dat ik zw. ben.
    Maar door mijn verleden, kan ik nog niet echt blij zijn.
    Daarom zat ik te twijfelen of ik nou al moet schijven ik ben zwanger of dat ik nog even mijn mond dicht moet houden.

Dat ongi gevoel maakt mij alleen nog maar banger, dat heb ik nooit echt zo gehad.
    Gelukkig heb ik al behoorlijke zw.sympt. dat geeft me wel nog moed.

zoo hihi het is er uit... owja 30 nov heb ik een echo :rolleyes:
    groetjes peetje

7. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Proficiat Peetje! Als jij er 100% zeker van bent dan zou ik gewoon proberen te genieten! welkom!

CVW: Hoezo zijn die testen niet goed? Daar heb ik ook mee getest en ik heb toch echt wel het idee dat ik zwanger ben! (zie ook mijn album)

Marloes, het zou wel geweldiug zijn als we je hier officiëel mogen verwelkomen! Het kan bijna niet anders dan dat je zaterdag positief test meid!

Ik begin nu voor het eerst een beetje misselijk te worden, zomaar een heel klein beetje. Mijn ontbijt smaakt niet. Maar het zit nog wel binnen! Pff, beetje een loom gevoel, bah! Ik moet toch gaan opschieten anders ben ik veel te laat op mijn werk! Maar als ik ergens geen zin in heb dan is het wel in opschieten! :)

8. CVW

CVW Actief lid

Aug 6, 2006
    109
    0
    0
    Maas en Waal
    Hoi Vissie,

Nou ik las erover in het forum (zoeken bij Romed midstream) waar een hele discussie op gang was over deze testen.

Aangezien ik een test via deze site had gekocht en deze volgens mij ook midstream heten, was ik even onzeker hierover en heb me in dat gesprek ingevoegd.

Mij is nu nog steeds niet helemaal duidelijk hoe of wat ze nou precies heten, maar de reacties op de testen die ik in het album had geplaatst waren positief dus ik ga me er niet meer druk over maken en ga er nog steeds vanuit dat ik zwanger ben.

En bij jou staat ook een vette streep dus meid, laten we gewoon genieten en de evt. misselijkheid voor lief nemen. (ik heb nog steeds geen echt misselijk gevoel, maarja ik scheel natuurlijk 1 dag met jou, grapje!)

gr,Corine

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Peetje, welkom hier en gefeliciteerd hoor!
    hoop voor jou dat het deze keer wel goed gaat, of begrijp ik die 18 sterretjes verkeerd? (sorry als de vraag te brutaal is en je geen antwoord wil geven)

Vissie en CVW, die geruchten over die testen zijn hier al eeuwig, maar er zijn ook meiden met die testen die wel gewoon zwanger waren.

Dit weekend verklaarde mijn hubbie mij voor gek, ik heb 3 verschillende gedaan, maar nou ben ik er eigenlijk alleen maar blij mee.
    En mij lijkt dat als je niet ongi bent geworden het toch ook wel duidelijk is dat er iets anders aan de hand is.

Verder heb ik ook wat moeite met opstaan, vooral omdat ik dan meteen een vlaag misselijkheid krijg.
    Eten helpt daar tegen, dat is ook zo de hele dag door.
    Ik ben niet ontzetten misselijk maar als ik iets begin te merken en ik eet iets dan zakt het weg.
    Wel heb ik last van mijn liezen tijdens werken ( werk in winkel), maar ja daar hebben we zo lang naar uitgezien dat ik er alleen maar mee kan lachen, nog wel ;)

Geestelijk heb ik het veel moeilijker, dat had ik dus nooit verwacht, ben altijd zo nuchter.
    Maar de wisseling tussen blijdschap en angst, valt me toch echt tegen.
    En mensen die het weten en het dan er maar over hebben, eerst die 12 weken maar eens afwachten, jaaaaaaaa dat weet ik.
    Maar weet je hoe lang dat nog duurt? wat moet ik dan nou.

Zal blij zijn als ik echo heb gehad, dan wordt het misschien wat makkelijker.

Sorry voor verhaal, maar zit een beetje in emotionele achtbaan op dit moment.

Groetjes Monique

10. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

Jaaaaaaaaa lekker uitgeslapen.

Monique; die emotionele achtbaan ken ik, haha. De ene keer ben ik mega vrolijk en voel ik me wonderbaarlijk goed, de andere keer ben ik echt niet te genieten en ontzettend bang en verdrietig. Ach ja het zal er wel bijkomen. Gelukkig heb je je angsten overwint met je hubbie ;) die zal blij zijn!

Peetje; Welkom meid, en probeer ervan te genieten!

Marloes; Waar blijf je nou? haha, je hoort hier gewoon bij hoor!

Christie; Hoe gaat het nu met het bloedverlies? Je moest vandaag toch voor de echo of niet?

CVW: Je hoeft echt niet nog een keer te testen hoor, je bent gewoon ZWANGER. Maar ik heb op de dag zelf ook met 4 verschillende testen getest, en allemaal vet positief. Joehoe. Geniet ervan.

Pff toen ik net opstond was ik misselijk. Bah, wat een rot gevoel, ik denk dat het nu echt gaat komen. Ik ga zo even proberen om een cracker te eten.

X Neia

11. helaas is het hier vannacht niet goed gegaan,ontzettende buik en rug pijn
    echt ongi gevoel :cry:
    verlies alleen nog helder rood bloed nog geen stolsels of iets anders.
    maar het ziet er niet goed uit,ik ben bang weet het eigelijk wel zeker dat dit een mk is
    morgen moet ik eerst mijn ha bellen en even overleggen wat we gaan doen.
    voel me kl :evil: te

12. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    o neeeeeeeeeeeee christie.
    Kun je nu niet je HA bellen en langs gaan?
    Met dit klote gevoel kun je toch niet nog een dag rondlopen?
    Ik duim echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je!
    Een hele dikke knuffel voor jou!

X Neia

13. kan nu wel naar hem toe gaan,maar ik denk niet dat het wat uit maakt.
    hij kan er op dit moment ook niks aan doen.
    ik verlies behoorlijk wat bloed,om het half uur een schoon verband.
    ik denk niet dat het nog innestelbloeding kan zijn daar is het veel te heftig voor.
    het is even afwachten wanneer het vruchte eruit komt,heb gelezen dat het wel even kan duren.
    we zijn ontzettend verdrietig,we hadden er zo op gerekend

14. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    O neeee Christie, dat is een zware tegenvaller. :( Sterkte ermee meis.

Smeetje, van harte en welkom bij de juli mama's.

Marloes, we zullen [-o< dat jij ook voorgoed je hier mag aansluiten.

Ik ben zelf nog steeds snotverkouden. Mijn hubbie ook, dus het is echt gezellig hier. :( Ik hoef vandaag niet te werken, kan lekker mijn eigen tempo aanhouden.
    Bij vlagen ben ik misselijk. Als ik maar blijf eten, dan gaat het goed. Heb zelfs vannacht een cracker met kaas naar binnen gewerkt. Had gewoon pijn in mijn maag van de honger. :confused: Moet zo natuurlijk niet doorgaan, ander groei ik dadelijk nog overal uit.
    Ik heb het wel heel de dag door koud. Echt koud...Zou wel heel de dag onder die warme straal kunnen staan.

Ik heb trouwens een elektrische deken. Dat zal dan ook wel niet zo heel goed zijn. Zal ook maar eens aan de vk vragen. Ben inmiddels ook al een lijstje aan het maken.

O ja, ik heb kippen. Ik ben degene die de verzorging doet. Heeft iemand daar weleens iets over gelezen of dat nu schadelijk is, net zoals bij katten?

15. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Christie, meisje toch.... Wat verschrikkelijk voor je. Ik leef met je mee. Ik vind het zo erg voor je, en je had nog net die mooie bos van je man gekregen, of niet? Hou je ons op de hoogte?

Ik ben vandaag thuis gebleven, ben zoooo moe en duizelig en gewoon naar. Net uit bed, zit ik mijn brood te eten op de bank, val ik gewoon in slaap! Echt niet normaal. We hebben ook lang & druk weekend voor de boeg, begint morgen al, dus mijn vriend vond dat ik thuis moest blijven. Schatje is het.

Verder hier ook zere maag van de honger, en misselijk als ik niets eet. Maar ik zie er zo tegenop, eten. Ik denk ook de hele dag aan eten! Aan wat ik dus NIET lekker vind. En er hangt hier in huis ook zo'n vieze geur. Die mijn vriend niet ruikt. Bah!

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    @Adine: ik weet niet of kippen ook toxoplasmose kunnen verspreiden eigenlijk... Misschien even internetten? Of anders met handschoenen aan verzorgen, net als de tuin? Zal toch vooral om de uitwerpselen gaan lijkt mij, als het gevaarlijk is.

17. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Christie, och nee meis toch, ik had zo gehoopt dat het gestopt was.
    heel veel sterkte en hoop toch dat er een wonder mag gebeuren voor je.

Adine, hi hi , gek he dat als je misselijk bent en je eet wat dat het dan weggaat! klinkt bekend hoor.
    Van die kippen dat weet ik eigenlijk niet, maar bij katten is het niet de kat zelf, maar zijn ontlasting volgens mij waar het omgaat.
    Beterschap voor jullie beide.

Groetjes Monique

18. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Smeetje en peetje: welkom bij ons, dat jullie je maar vlug thuis mogen voelen......

Christie: ach meissie toch........ heel veel sterkte en hopelijk krijg je vlug duidelijkheid. knuffie

Meiden. het hartje klopte al. Er zat 1 vruchtje van 0.53cm ......... het was zo raar om nu echt wat te zien.......
    Had wel een cyste op mijn eierstok, maar ze zei is een zwangerschapcyste, die gaat vanzelf wel weg........ ga ik dadelijk ff googlen hoor!

Ben erg druk vandaag, maar ook moe. Gelukkig verder niet veel andere klachtjes.......

Twinny

19. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    JOEPIE Twinny! Geweldig! Een hartje! Gefeliciteerd klinkt een beetje raar, maar toch: van harte!

20. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Wel jammer geen tweeling....! ;)

Share This Page