Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nog 5 zanoni....

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Heel herkenbaar Koeky!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hij staat hierboven al!

4. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Gaan we weer te snel?[/quote:16jiyqiu]

haha ik ben bij.[/quote:16jiyqiu]

Nu loop ik achter :)

5. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Dit hebben wij vorige week gegeten, was erg lekker!

Chinese kool met kip en cashewnoten uit de wok

Ingredienten
    # 1 Chinese kool
    # 400 gram kipfilet
    # (sesam)olie
    # 2 teentjes knoflook, uitgeperst
    # 1 kippenbouillonblokje
    # ketjap manis
    # 75 gram ongezouten cashewnoten

Bereiding
    Snijd de Chinese kool in repen en de kipfilets in blokjes. Verhit de wok. Giet de olie in de pan en bak de kipstukjes met de knoflook gaar. Bak de
    koolreepjes mee, en bak ze al roerend in enkele minuten beetgaar. Brokkel het bouillonblokje er overheen. Schep alles goed om en breng het gerecht op smaak met een scheut ketjap. Strooi er cashewnoten over.

6. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    pfff heb een poging gedaan alles een beetje bij te lezen. Het lijkt ook wel alsof ik het niet meer allemaal in me op kan nemen. Vergeet alles :D

Heb de laatste dagen volgens mij echt last van nesteldrang en ben daar zo ontzettend druk mee. Moest poetsen, de keuken geschilderd, alles wassen, grote opruiming, kamertje moest af. Normaal gesproken kan ik zowat niks weggooien en nu staat er ongeveer een container vol rotzooi te wachten tot manlief deze naar de stort brengt.
    Het liefst zou ik de woonkamer ook nog schilderen maar goed daar begin ik maar niet meer aan..
    Iedereen lacht me uit aangezien ik normaal niet zo opruimerig ben. Moet er zelf eigenlijk ook wel om lachen.

Sonya: Hartelijk gefeliciteerd met de kleine meid! Fijn dat ze zo'n goede start heeft gemaakt. Moet eerlijk zeggen dat ik wel even heel erg schrok dat er al een juli mama bevallen is. Had er eigenlijk nog niet bij stil gestaan dat het nu al kan.

Peetje/Twinny en Tanya:
    Hoe was het bij de VK/Gyn?

Borstvoeding:[/b] Ik wil dit ook zeker gaan proberen en hopelijk ook volhouden. Hebben jullie trouwens ook zo'n last van melkverlies? Ik hoef er maar aan te komen en het druppelt er uit. Wel telkens bij dezelfde borst.

Kar: Lijkt me inderdaad niet leuk als er niemand wat over je buik zegt. Hier kan ik nog geen meter meer lopen zonder aangesproken te worden. Maar aan de andere kant zou ik het soms wel fijn vinden als er niemand wat over zegt. Sommige mensen menen dan namelijk meteen dat ze ook aan je buik mogen zitten. Als echte naaste dit doen vind ik het leuk maar niet de mensen waar je niet zo close mee bent. Of ben ik nu een zeur??

slapen: Tja heel herkenbaar! Het lijkt alsof mijn lijf zich echt aan het voorbereiden is op het moederschap. Vaak wakker en vooral niet meer kunnen uitslapen en dat vond ik altijd zo heerlijk.

Kaartjes: Wij zitten nog steeds te dubben over de aankondigingszin. Nog iemand ideeën? Iets in de trant van: Hoera! een meisje/jongen, Dolblij zijn wij met de geboorte van onze..., Daar is hij/ze dan...
    maar goed ik wil dus niet bovenstaande maar kom er echt niet uit wat dan wel. Grr lastig.

Misschien een idee voor degene die nog op zoek zijn om via internet proefkaartjes aan te vragen of daar te zoeken ipv in de boeken. Maar goed waarschijnlijk hebben jullie daar zelf ook al aangedacht.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    haha, hier ook.

Ik zou eigenlijk moeten stofzuigen... maar dat mag Gab mooi doen.

Ik heb vanochtend al de was opgevouwen... (en dat was echt veel was.)
    Helaas was ik wel alles op tijd, maar opvouwen laat ik altijd liggen..maar (bijna) alles is weg nu.
    Alleen nog een berg sokken en sokjes

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hmmm das wel een idee. Heb helemaal geen zin om alleen te gaan. *zucht*

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Jammie dat klinkt ook goed.

10. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Oeps zie net dat ik de laatste zinnen allemaal dikgedrukt getypt heb. Sorry :oops:

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:) ik loop al 3 maanden met inlegkruizen voor de borsten rond. :)

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zal ik het dan toch maar doen....?

dit wordt het bij ons

Ren, Speel, Huil, Lach, Zing, Kijk
    En bewonder…

Sam A... M....
    geboren op .... 2007

Naam + Naam
    adres

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Gaaf! !

14. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Dat vind ik nou een originele tekst! Word dit ook echt de naam? Wij hadden namelijk eerst Sam ook op ons lijstje staan totdat een vriendin een kindje kreeg dat deze naam heeft.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nu al? Ik heb wel het idee dat er het wittig is rond mijn tepels, zeg maar..? Snappie, beetje opgedroogde melk?
    nog geen vloeibare druppels ontdekt hier

16. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Ik heb nog niks, maar dan ook echt nog helemaal niks gemerkt... Straks komt er zelfs nog niks uit als de kleine er is.... ;) Het enige dat er gebeurde (meteen in het begin) is dat ze groter werden en dat mijn tepels donkerbruin zijn geworden (een heel ander gezicht dan vroeger...).

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Bij ons wordt het waarschijnlijk de volgende:

Na negen maanden met z'n drieeen in een bed
    nam ik een gewichtig besluit
    Want mijn papa en mama wilde er niet uit
    Daarom ben ik

...... Hagman

d'r maar uit gegaan
    en slaap in mijn eigen bedje voortaan
    Ik ben geboren op Datum
    en weeg Gewicht gram en ben Lengte cm lang

18. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Haha dat doe ik dus ook alleen nu lijkt er geen houden meer aan. Ben je aan het s*xen met je mannetje komt er ineens allemaal melk uit. Haha is dan toch een beetje genant.

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi nee ik loop wat dat aangaat echt leeg. Elke nacht in iedergeval een schone pyama aan.

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Okee, heb het erbij gevoegd, er zijn wel nog een heleboel meiden zonder sms-buddy!

Deel Deze Pagina