Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Adine Ow ja, weer op de buik kunnen slapen, wat kijk ik daar naar uit....

Kieteltje
    Wij kunnen onze klossen krijgen van de Kraamzorg

Koeky Wij gaan zelfgemaakte hachee eten met gekookte aardappels

Landa
    Wat vind je van :Hoera! Het is gelukt! Ik ben op mijn verjaardag geboren! Wij hebben gisteren de definitieve tekst gemaakt. Bij ons staat rechts bovenaan de zin Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt. Daaronder staat Dolblij zijn we met de geboorte van onze zoon/dochter.

Mijn verslag van vanmorgen:
    Ik moest om 09.40 in het ziekenhuis zijn voor de echo en controle. We moesten nu naar een andere echo-kamer (die op de functie-afdeling ipv de poli gyn). Daar stond een heel klein schermpje waar ik niet alles goed op kon zien. Affijn, broek naar beneden, shirt omhoog en gel op de buik. Ukkie lag met het hoofd naar beneden rug naar mijn rug toe (dus met het gezicht naar de buikwand, zo had hij moeten liggen tijdens de pretecho! :evil: ), en beentjes tegen mijn middenrif aan. Hij had zijn handje bij het hoofd. Alles opgemeten voor zover dat kon want meneer/mevrouw werkte natuurlijk niet mee. Ik zat al stiekem te hopen dat we dan volgende week terug mochten komen, maar helaas besloot ukkie net voldoende mee te werken om alles op te kunnen meten. We weten nog steeds niet wat het is qua geslacht, en dat willen we ook niet.
    :idea: Hoofddoorsnede = 8,5 cm (32 weken 1 dag)
    :idea: hoofdomtrek = 30,14 cm (32 weken 4 dagen)
    :idea: Buikomtrek = 27,32 cm (31 weken 1 dag)
    :idea: Bovenbeenlengte = 5,79 cm (30 weken 4 dagen)
    Gemiddelde leeftijd = 31 weken 4 dagen (dus 1 week en 3 dagen voor op de groei). Het gewicht hebben ze helaas niet geschat.
    We hebben 1 foto meegekregen die helaas niet zo heel mooi is, maar dat kwam omdat ukkie er dus niet goed voor lag en te geweeglijk was voor een mooie foto. Ze heeft alles nagekeken en geprobeerd om een mooie foto te maken.
    Daarna door naar de gyn. We hadden ons ingesteld om lang wachten, maar we mochten meteen doorlopen :confused: , is nog nooit gebeurd. Bloeddruk was netjes (115/75), gewicht, sorry dames, weer een kilo eraf wat de stand nu brengt op -16 kilo. Gyn maakt zich nog steeds geen zorgen want ukkie is een groot kind zei ze (ja logisch hij eet me helemaal op! ;) ) en doet het nog steeds erg goed. Ik heb verteld over die harde buiken en ze wilde een inwendig onderzoek doen. Daar had ik me niet op voorbereid :confused: ! Ze weet van mijn verleden af en stelde voor om dat dan bij de volgende controle te doen, zodat ik me er psychisch op kon voorbereiden. Het was geen urgente noodzaak, dus dat kon wel 2 weken wachten. Ik wordt getoucheerd in week 36, en ingeleid in week 38 (dus de week van 25 juni), de definitieve datum is pas na het toucheren bekend. Over 2 weken weer terug op controle (18 mei) en over 4 weken weer een uitgebreide echo + controle (31 mei, leuk cadeautje want dan zijn we precies 16 jaar bij elkaar), en dus over 6 weken toucheren en over 8 weken bevallen :confused: :confused: 8 weken!?!? :confused: :confused: :pale:
    Suiker prikken was niet nodig want de vorige waardes waren goed.

Ik heb gisteren ook een buikfoto gemaakt, zal ik er straks opzetten, evenals de echo-foto van vandaag!

Ik hoop dat de andere 3 dames ook goed bericht hebben vandaag.

Nu ga ik weer even terug naar mijn ventje, want die gaat over een half uurtje weer werken!

Liefs, Tanya

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ben ik nog van plan hoor... maar momenteel veel te moe voor :(

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik houd er ook niet van maar ben inspiratieloos. Gelukkig hebben we wel een goede naam gevonden anders had ik helemaal gek geworden.

4. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Ligt aan de webspace van Kirby en hoe handig ze is met internet. Als je alle toegang hebt, kan je een .htaccess bestand neerzetten (ja Koeky, hier nog een IT'er ;) ). Anders moet je aan de slag met php ofzo, en dat is nog lastiger als je er niet veel verstand van hebt, ben ik bang...

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    'k Zal proberen er vandaag of morgen nog wat aan te sleutelen zodat de geheimpjes erop kunnen :)

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare

Marloes, wij hadden eerst hetzelfde kaartje gekozen! Maar uiteindelijk hebben we dan zelf iets ontworpen. Als ik een paswoord op de site kan zetten plaats ik het kaartje daar ook even, kunnen jullie ff spieken :)

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Fijn dat alles goed was Tanya!

Dacht ik aan: blijven we eigenlijk bij elkaar als we bevallen zijn..
    dus gaan we met de hele club naar juli mama's 2007..
    aangezien er natuurlijk dames in mei (hopelijk 1), juni, juli en aug gaan bevallen

8. kieteltje

Oh, het was zeker geen sneer naar jullie hoor. Het is wel heel en luchtig vrolijk natuurlijk. Ik zou het alleen zelf nooit doen, omdat het niet bij ons past.

Marloes, mooi kaartje! Zoiets zou het bij ons ook kunnen worden... Merk dat ik vooral zoek naar kaartjes met alleen de naam op de voorkant (dat hadden de kaartjes van de twee zoontjes van mijn vriend ook, dus hij vindt dat ook mooi).

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gaaf... en dan het wachtwoord per PB opvragen bij jou

10. kieteltje

Lunchtijd! Tot over drie kwartier ofzo!

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ow zo voelde het ook niet. Ik heb het ook nooit zo op versjes. Maar ik kan gewoon niet meer denken.

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare

Bij ons komt dit op de linkerzijde van het kaartje:

We hebben zolang moeten wachten,
    Maanden uitgekeken naar die ene dag
    Angstig voor wat kon gebeuren, je zusje in gedachten
    Ons kleine wonder is er nu, we smelten voor je lieve lach

Jij hebt ons weer zin in het leven gegeven,
    De zon in onze wereld gebracht
    Niemand kan nu nog ons geluk ontnemen
    Ons prinsesje is geboren, de kleinste van een vijfgeslacht.

Aan de rechterkant komen haar naam en alle andere gegevens...

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoezo toevallig.. :D

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Bij de april-mama's verhuizen ze allemaal samen naar de april-mama's :) Ook degene die vroeger of later bevallen zijn! Vind ik een leuk idee!

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Smakelijk meis!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja ik dus ook...
    denk dat ik nl voor augustus ga

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier liggen net 2 broodjes in de oven...

en heb meteen ijsklontjes meegenomen. rare tik van mij.. die vind ik lekker... :oops:

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Tanya, blij dat alles weer in orde was bij de gyn! En idd. over 8 weken ga je bevallen :) Bij mij is het over 5 weken en 3 dagen of zo... :) Kijk er echt naar uit!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb je trouwens een 1 persoonskamer in het ziekenhuis Kirby?

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik ben nu thuis hoor marloes! Maar ik had inderdaad een 1-persoonskamer en bij de bevalling krijg ik een luxekamer.

Deel Deze Pagina