oooooh, ik dacht dat jij al weken in het ziekenhuis verbleef. Gelukkig lekker thuis dan. Is dat iemand anders dan? (behalve Sonya en Chebella)
Gaaf. Ik heb nu Na Klar voor vmbo en heb toevallig deze week een proefboek van Genau gekregen. Lekker grammatica..
oooooh, ik dacht dat jij al weken in het ziekenhuis verbleef. Gelukkig lekker thuis dan. Is dat iemand anders dan? (behalve Sonya en Chebella)[/quote Heb 8 weken in het ziekenhuis doorgebracht maar mocht naar huis met 28 weken...
@Tanya: mooi dat alles goed ging. 8 weken nog, dat klinkt al echt heel dicht bij! @Geboortekaartjes: we houden het heel simpel. Voor de 3e keer komt er links te staan Wir freuen uns sehr über die Geburt unseres Sohnes: M.. ?... ?..... Geboren am ?.? 2007 Er wiegt .....Gramm und is .....cm groß. En rechts dan uiteraard: We zijn erg blij met de geboorte van onze zoon M.. ?... ?.... Geboren op ?-?-2007 Hij weegt ...gram en is ..cm groot. @Marloes: Mijn zus heeft een geboortekaartje waarop haar 3 namen zo staan: SamiRA HELena
Ow gelukkig.[/quote:3gx4z64k] hoor ik nu eigenlijk ook thuis he... maar hier is het veeeeeeeeeel gezelliger
Oké, als we toch met de billen bloot gaan, zal ik ook onze tekst van het kaartje plaatsen. Rechts Een knuffeltje hier, een kusje daar, op je wang, op je oor, in je nek en in je haar. Nee, wacht nog even, ik ben nog niet klaar, ik vind je zo lief, op je neus ook nog een paar. (links bovenaan) Als u van te voren even belt en aan mijn papa en mama vertelt, wanneer u mijn luier wilt komen verschonen, dan zal ik u met een volle belonen. (rechts onderaan) Linkerkant Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt Dolblij zijn we met de geboorte van onze zoon/dochter 1e naam 2e naam geboortedatum gewicht lengte Marc en Tanya Huijssen adres woonplaats telefoonnummer En op een klein apart kaartje Als je bij ons op visite gaat, denk dan ook even aan die bruine met die grote staart. Speciaal voor Tygo staan er nu koekjes bij de deur, dus geef hem er maar eentje, zo stel je hem niet teleur. (Voor onze labrador, zo wordt hij niet achtergesteld) Inderdaad, Peetje blijft lang weg. Misschien krijgt ze een extra CTG ofzo wat even duurt, of ze moet blijven (wie stond er met Peetje op de sms-lijst?) Liefs, Tanya