zal jullie eens gaan vervelen met nieuwe kamer foto's.. moet ik wel even maken hoor. heb de muur nu versierd he..
En dit is de kaart: We gaan het lettertype Kids als font gebruiken, en we laten de tekst afdrukken in een bruine kleur. Liefs, Tanya
Hey, ik zie net dat Kaartje online is, maar ze heeft 20 april voor het laatst iets gepost. Alles goed met je, meid? (Als ik naar mensen vraag omdat ze een tijd niet geweest zijn, is dat puur uit bezorgdheid hoor, niet omdat ik vind dat ze vaker moeten posten of zo, dat moet iedereen helemaal zelf weten... Maar als ze wel regelmatig hier kwamen en toen ineens niet meer, dan maak ik me ineens zorgen.)
Verstuurd! Kan me wel voorstellen dat het even duurt als je moet bijlezen... 100 pagina's in een week. Het moet niet heel veel gekker worden!
zo lang het leuk en gezellig blijft. Misschien moeten we elke week een samenvatting met heeeeel belangrijk nieuws maken.. voor de iets minder fanatieke typers.. kunnen ze het makkelijker volgen.
kreeg trouwens net een mail van prenatal.. bon inleveren dan krijg je een moederdagpakketje (vanaf 5 mei)
Ha, die had ik ook. En na gezeurd te hebben per email dat ik de WIJ al een paar maanden niet meer kreeg, kreeg ik ook een mail met afhaalbon voor de Blije Doos en nog een paar WIJ-nummers nagestuurd. Leuke beesten op de muur, Marloes!
Zo zeg, kunnen jullie niet af en toe ophouden met leuteren? Ben ik verdorie nog geen uur weggeweest en moet ik meteen 6 bladzijden bijlezen. En jullie je maar afvragen hoe het met de mensen is die naar de vk waren. Nou, die zitten dus bij te lezen, whahahaahaha! Ennieweej hierbij de update van Lexi bij de VK: Gewicht 86 (niet aangekomen dus), bloeddruk 110/70, ijzer 7.9. Hartslag meteen gevonden, klopte sterk en heerlijk regelmatig. Bocco lag met zijn hoofd naar beneden, kan natuurlijk nog van alles worden maar blij dat-ie in elk geval nu al genoeg richtingsgevoel heeft om de uitgang te kunnen localiseren. Verder vond VK dat ik nog verrassend soepeltjes van de onderzoeksbank kon afkomen, moest ik wel om lachen. Heb eigenlijk nergens last van, behalve dus die verrotte verkoudheid. Grappig was wel weer dat toen ik erna mijn zwangerschapsverklaring ging afhalen bij de secretaresse ineens mijn vriends naam ook op de print stond. Blijkbaar even een foutje in het computerprogramma want we stonden wel geregistreerd als samenwonend-maar-ongehuwd. Dus vriend even verwijderd uit bestand, nogmaals geprint en toen vriend weer ingevoerd. Nu even mijn sinaasappelsap opdrinken (2 glazen alvast maar, is vast goede boost voor de verkoudheid) en dan weer op de fiets. Ik heb namelijk een 'date' met een vriendin van me, bij de Mac Zie jullie later, meiden!
Fijn Lexi dat alles goed was! Voor de liefhebbers, er staat een buikfoto van mij in mijn album, genomen met 30 weken (gisteren dus). Liefs, Tanya
helemaal mee eens... lijkt minder groot dan die van 27 weken, maar die is misschien dichterbij genomen
Ziet er goed uit Tanya. Wel grappig, dat jij op - 16 kilo zit en ander op + 16 kilo. Jij hoeft in ieder geval niet aan de sonja Bakker. Lexi, fijn dat alles oke was. Eet smakelijk bij de Mac. Ik heb maar braaf mijn boterhammetjes op. Ga nu lekker even een dvdtje kijken.
veel plezier... -16 gaat goed zo.. en als baby er dan uit is.. weer een kilo of 5.. hier volgens mij ook niks erbij. Heb geen weegschaal, maar zou het wel merken aan m'n kleding toch..
Ja ik ga me maar omkleden en de stad ff in. Kijken of ik nog leuke stofjes kan vinden op de markt. Heb je een naaimachine dan, nee dat niet maar gewoon voor de heb. Zou een pakje krijgen vandaag maar 't schiet niet echt op. Zitten 2 korte bolliebroeken in. En de eigendomsakte van de achtertuin waar we al 3,5 jaar op zitten te wachten. *zucht* postbode is al geweest. Volgens mij moet ik de notaris maar een gezellig hormonaal bezoekje brengen.