En Melanie... jij?! Ben wel erg benieuwd hoe het met Twinny is gegaan bij de gyn. Hopelijk had ze een begripvolle die goed luisterde en kon ze haar verhaal kwijt. En kunnen ze samen een goede oplossing vinden....
Ja, uiteraard! (Nou ja, in mijn geval liever 10 dan 13 ). Waanzinnig idee zelfs. 'Ineens' zijn we straks moeder van een zoon! En die gaat dan voetballen en dan staan wij als viswijven langs de lijn... Nee, dat laatste misschien niet. Maar de grote halfbroers van mijn jochie zijn verzot op voetbal, net als wij tweeen, dus ik bereid me vast voor op vroege zaterdagochtenden bij de F-jes
Yes, ik denk er de hele week al aan... Zei het net tijdens de lunch nog tegen m'n collega's. Grappig dat er een officiele termijn is dat je dat zo noemt. Zou toch eerder zeggen pas bij 35 weken ofzo.
eergisteren was onze jongen erg druk, was tijdens de wedstrijd liverpool-chelsea. Gab meteen: natuurlijk er is voetbal op tv...
Het lukt me niet onmiddelijk om een paswoord op de site te zetten, komt waarschijnlijk ook omdat ik echt doodmoe ben... ga eerst even een tukkie probere doen. Als iemand me wil/kan helpen moet ze me maar pb'en, kijk dan strax ff wel als ik weer wakker ben...
@Vissie, fijn dat je toch je hart heb kunnen luchten en dat mannetje er zo goed op reageerde! @Lexi, joepie hoogzwanger! en mooi dat de APK helemaal in orde was. Neem je wat voor mij mee van de Mac @Landa, lijkt me lastig dat melk verlies, hier nog nooit niets gezien, jij weet in ieder geval dus wel dat er iets uitkomt @Kieteltje, mijn tepels zijn idd ook stuk groter geworden en heel heel donker. Als mannetje mij ziet (loop nogal vaak naakt) dan zegt hij altijd, heb je je zonnbril weer op @Tanya, fijn om te lezen dat met ukkie alles oke is! en mooie buik hoor @Kirby, mooie tekst voor op je kaartje. @Marloes, wat een lief kamertje is het geworden Ik ben net ook maar even langs de drukker gereden. Zo zie je maar weer, dat al dat gelul van jullie toch ergens goed voor is Wij waren daar ook nog niet mee bezig geweest en nou heb ik wat te doen, de beste man heeft me 9 boeken mee gegeven Eigenlijk ook wel goed, want heb last van mijn rug, dus blijf nou netjes braaf zitten. Eerst hier bijlezen en dan kaartjes kijken. Groetjes Monique
Even over dat toucheren. Dat wordt bij mij gedaan om te kijken hoever de baarmoedermond is, in verband met het inleiden. Of hij al week is, of nog potdicht zit enzo. Tenminste, zo vertelde de gyn mij dat. Ik week 36 wordt ook mijn cervixlengte bekeken. Aan de hand van deze gegevens wordt de definitieve inleiddatum bekend. Zit alles nog potdicht en is er niets week, dan wordt het week 38. Is er al wel iets gaande, dan wordt het eerder om de kans op spontane bevalling zo klein mogelijk te houden. Dit is wat ik ervan begrepen heb. En je kan best een paar weken met 1 of 2 cm ontsluiting rondlopen, tenminste dat heb ik op deze site gelezen. Liefs, Tanya
Toen de verloskundige mij bij Maura toucherde bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben zonder dat ik het in de gaten had... Ze toucheren over het algemeen ook niet zomaar...Ik had erg last van buikpijn toen..achteraf dus een soort voorweeen die niet echt doorzetten. Pas toen ze me toucherde kreeg ik echt weeen. En over mijn zoon...Die moet nog ff wachten...Verbouwing is nog niet af...Verheug me er wel al op als ie er is, maar het hoeft nu nog niet. Trouwens, gister dacht ik opeens: "hij komt eerder". Gek he, bij mijn dochter had ik dat ook. Intuitief wist ik dat het een meid was, en dat ze eerder zou komen.... Maura kwam 5 dagen eerder, Myron 6 en Meallán 8 dagen later. Dus eigenlijk kan het alle kanten op gaan, maar mijn gevoel zegt EERDER
Geen voetbal hier in huis, hoor! Moet er niet aan denken...het weekend is toch om uit te slapen? Mijn boys hebben geen interesse in voetbal gelukkig...