zo Gab sms't net.. heeft nog 3 jokers (van de AH) kunnen bemachtigen. Dat wordt dus luiers inslaan vanavond. Kunnen we lekker vooruit. Tanya schreef over de luier service he... ik heb er ook over nagedacht. Maar vaak zijn er toch wel ergens luiers in de aanbieding. Maar het is wel erg makkelijk!
Myron zit idd op turnen, maar dat is Donderdagavond.....Maura heeft 5 jaar geturnt en zit nu een maand of 4 op volleybal. Tja, en Meallán is nog afwachten wat hij leuk vindt. Maura speelt ook al 4 jaar blikfluit en Myron bijna 2 jaar keyboard. Meallán lijkt me wel een gooie voor drums of saxofoon. Heb ik straks mijn eigen kamerorkest,
Pffff... het lukt me dus echt weer niet om te slapen... word er moedeloos van... ik heb echt een beetje slaap nodig! Ben doodmoe!
Wat is blikfluit? [/quote:ik4rvutv] Jaha, dit instrument kende je nog niet, he? Het eerste jaar klonk het idd alsof iemand probeerd op een blik te blazen...inmiddels kan ze al aardig goed spelen
Dan moet je ook blijven liggen en niet steeds stiekem kijken wat wij hier aan het babbelen zijn Geef toe, je bent gewoon bang iets te missen Bijvoorbeeld dat we de 900 pagina's vol hebben?
Het eerste berichtje op pagina 700 door onze grootste kletskous .......(begint met M en ik ben het niet ) werd geplaatst op: Geplaatst: Do Apr 26, 2007 3:52 pm Dus we hebben nog 20 minuten voor de 100 pagina's per week
Haha Nee, echt... ik probeer en probeer te slapen, maar ik heb echt overal pijn en mede daardoor kan ik de slaap niet vatten, als het zo verder gaat, mag ik de dokter nog een bezoekje brengen deze week