Dat is dan helemaal geen leuk vooruitzicht.. Misschien helpt dit Kirby je moet nu gaan slapen! Hup naar bed! oogjes dicht en snaveltjes toe!
Vind het ook geen goed idee dat jullie volgende week weer gaan werken... het moet hier niet rustiger worden hoor!
Ik moet alleen alleen volgende week nog werken en daarna ben ik thuis. En aangezien ik nu al veel klets kun je nagaan wat dat straks wordt
Ff vraagje... hoe gaat dat eigenlijk allemaal bij jullie... ik bedoel wat zijn de gewoontes bij een geboorte? Heb al gelezen over beschuit met muisjes enz... Krijgen jullie dan ook steevast geschenken van iedereen die op visite komt? Bestaat er zoiets als doopsuiker bij jullie? Geboortelijst? Hoe zit dat met die intake van de kraamzorg? Moeten jullie echt alles al klaarhebben voor die komt? Ben ik ff nieuwsgierig zeg Neen, wou gewoon ff weten hoe dat gaat bij jullie, want heb de indruk dat er nogal wat verschillen zijn bij de Belgische gewoontes!
Wanneer begint bij jullie de vakantie? Bij ons 7 juli en ik werk tot 4 juli. Althans, ik moet verplicht stoppen 4 juli. Maar ja, de laatste 2 weken zijn de vergaderingen en de week daarvoor proefwerkweek. Dus mijn laatste lesdag is al 14 juni en ik werk maar 3 dagen.
Zanoni, dus jij moet maar een weekje meer werken? Wat fijn zeg! En binnenkort ga je ook nog een trouwen! Weet eigenlijk niet of ik je al gefeliciteerd heb dus zal ik het bij deze maar doen: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE AANKOMENDE HUWELIJK En blijf maar lekker kletsen meid!
Wat ik dus net al wilde posten, maar wat niet zo gezellig was als eerste bericht op de 800e pagina: BI bestaat niet: http://www.nu.nl/news.jsp?n=1063451&c=83&rss Tja... wat moet je daar nou van zeggen. Dat het tien jaar terug in de mode was, heb ik wel van veel mensen begrepen, maar er zijn heus wel vrouwen met serieuze klachten en erg veel pijn. Ook RSI is nep, net als ME, blijkbaar. Tja.