Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb de vlos gebeld!
    Snap mijn banner even niet, want volgens mij ga ik nu precies mijn 6e week in. Dat zei de vlos ook.

Ik heb 4 december om 08.40 uur de eerste afspraak. We krijgen in ieder geval een echo en de afdrukjes mee naar huis. En als we willen kunnen we tegen de kosten van een cd'tje de opname van de echo mee naar huis nemen! Geweldig toch!

Voel me nu echt even op en top zwanger!

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nee, het komt niet in de familie voor maar ze wilden wel dat ik daar over nadenk, waarom geen idee. Ik denk wel dat ik het doe. Maar ik wordt er wel erg bang van.

Weet je wat nog erger is ik moet zo naar de tandarts, ik heb een ontsteking in m'n mond. Ahhhhh.

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hee Evelieveling! Ik ga ook op 4 december! Alleen om 9:30! Ik heb ook nog steeds die ongi-pijnen, wordt wel iets minder geloof ik de laatste dagen. En ook ik heb gisteren bijna gehuild van onzekerheid en er nog een testje tegenaan gegooid: zeer positief! Maar dan denk ik meteen: er zijn ook vrouwen die een vruchtzakje hebben zonder vruchtje erin, en dan maak je blijkbaar ook HCG aan... NIET DOEN! Zegt mijn vriend ook, geniet er gewoon van, als het fout gaat kun je er toch niets aan doen.
    Dat gevoel dat je niet wil dat je lichaam faalt is zo sterk he?

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

Eerst en vooral wil ik jullie allemaal een dikke proficiat wensen!

Ik kom hier ook maar eens mee kletsen, want net zoals jullie ben ik ook uitgerekend voor begin juli! Al kan ik het nog steeds niet geloven. Afgelopen maandag had ik een dikke vette roze streep, ik ben dan ook meteen naar de HA geweest om bloed te laten afnemen omdat ik het echt niet geloofde! Maar mijn HCG stond maandag al aan 230 wat behoorlijk hoog is voor zo'n prille zwangerschap, nuja het kunnen er natuurlijk ook altijd 2 zijn eh :) Zou ik helemaal niet erg vinden :)

Ik heb ook wat last van buikpijn hoor, maar dat is helemaal normaal, je baarmoeder is nu trouwens al een beetje aan het rekken hé. Hebben jullie al andere symptoompjes? 'k Ben redelijk misselijk en mijn (.)(.), amai, net alsof die in brand staan of zo :)

Wij hebben nog kleertjes e.d. van mijn eerste zwangerschap, we hadden toen al heel veel gekocht want het is pas misgelopen aan 23 weken. Maar toch kriebelt het alweer om spulletjes te kopen :) Ik wijt het dan maar aan de hormonen :) De koopkriebels, waarschijnlijk heeft het ook te maken met het gevoel van blijdschap...

Volgende vrijdag heb ik al m'n eerste echo, dan weten we hoeveel het er zijn, want we zijn zwanger geworden door IUI en ik had drie rijpe follikels bij de inseminatie! Dus het is wel ff spannend :) Wanneer gaan jullie de eerste keer naar de vk of de gyn?

Vind het wel heeeeeeel plezant zo, allemaal meiden die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn :) Lekker kletsen :)

Liefs

Kirby

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nog evenjtes: Hoezo ga je dan je 6e week in? Klopt je banner niet? Wanneer was je laatste menstruatie? Mijne op 30 september. Ik ben dan toch in mijn 5e week nu?

6. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    Evelieveling dat snap ik ff niet. de 6de week?

hey koekie wat goed meis! leuk dat ze zo blij reageerden :)

ik moet ff zeggen en vragen dat ik heel slecht slaap. hebben jullie dames dat ook?

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh Kirby, dat is zeker erg spannend! Misschien wel 2 baby's! Dubbel leuk! En fijn, zo vroeg al een echo.

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi Kim! Ja, heb ik ook. Veel wakker, veel plassen. En ik word de laatste dagen om 3 uur 's nachts wakker met gigantische rugpijn, kan me dan bijna niet bewegen. Bij mijn rechterschouder! Kan aan de matras liggen hoor. Dromen jullie ook al zo erg?

9. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja idd veel dromen!
    en ik kan niet slapen! wordt er gek van hahaha

10. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Mijn laatste ongi was 28 september. Had een 'late' eisprong. En van 28 september tot nu dan heb je ehm, 5 volle weken gehad, dus begin ik nu in de 6e.

Kirby, van harte en welkom hier!

Het is gewoon eng... onze vriendjes/mannen hebben het werk gedaan... nu komt het op ons lichaam aan. Maar meer dan voorzichtig kunnen we niet zijn. Dus eigenlijk is het niet waar dat je 'faalt'. Maar ja, we willen het zo graag en weten dat alleen wij er nu verantwoordelijk voor zijn.

Ik wil ook niet meer denken aan 'mis gaan'. Want dat kan ook na de echo nog. Het kan ook als hij/zij al geboren is. En een leven lang alleen maar zorgen is niet goed. Zorgen = stress en dat moeten we nu vermijden.

Ik zit op een roze wolk, en ik blijf erop zitten. Komen jullie erbij?
    Over zo'n 8 maanden worden we moeder!

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja ik ook, heeel moe en toch slecht slapen! Af en toe doe ik dus maar een tukje op de bank als ik me te moe voel.
    Hebben jullie het ook zo onzettend koud?!?! De verwarming staat op 22 en nog ril ik.

12. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!

13. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Even voor de duidelijkheid... op 28 september begint dus week 1. Dat is niet een week later. Want dan begint week 2.
    Dus 5 oktober begon week 2
    12 oktober week 3
    19 oktober week 4
    26 oktober week 5
    en mogen (dacht even dat het al donderdag was) begint voor mij week 6!

14. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ja, ik slaap ook slecht. Komt denk ik deels door de spanning, doordat je heel erg met je lijf bezig bent. Volgens mij zit er veel meer tussen de oren dan dat er nu in werkelijkheid echt gebeurt. Want als ik iets eet of ruik dan denk ik eerst... ben ik misselijk? en daarna pas de bevestiging. Dus je wakkert het blijkbaar zelf iets aan ofzo.

Koud... ja... heel erg...

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja ook koud ahaha
    gisteren een tshirt, trui, vest en sjaal om en de verwarming op 22 en het nog koud hebben! maar ja ik spoor dan ook niet haahha.

heb vorioge maand zo'n rare ongie gehad. had de 22ste bruin bloedverlies voor een dag of anderhalf. daarna 6 dagen NIKS! en toen ineens weer veel rood bloed. dat was vanaf de 30ste. nou ik weet dus echt niet hoe het dan in elkaar steekt hoor maar heb de banner gewoon vanaf de 30ste sept. gezet.

ik zeg ook heel trots dat ik al 5 weken ben hihihi

heb gisteren ook een beebiesite gemaakt, ik ben erg! maar ben gewoon zo dolgelukkig! wil het van de daken schreeuwen!

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ahhhh ja, nu zie ik het ook (agenda erbij gepakt..) mijn 6e week begint dus zaterdag! En dan ben ik 5 weken zwanger.

Bij mij is het een beetje als voor ik ging testen: je voelt van alles, symptomen, maar of je je dat nou inbeeldt...

Ik heb zo'n enorme trek in zure haringen! Heb al 3 potten op. 1 haring per dag hoor, ga het niet overdrijven. En zure augurken, zure bietjes... Dat heb ik sinds een paar dagen na mijn eisprong al.

Nog niet misselijk, gelukkig. Beetje weeiig gevoel af en toe. Mijn moeder vertelde mij maandag dat ze 5 maanden misselijk is geweest bij mij, en 7 kilo was afgevallen! Dus wie weet komt het nog...hopelijk niet.

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Hahhaha... hoe herkenbaar.. ALLES!
    Ik spoor ook niet, heb het ook echt ijskoud!

Vorige maand had ik op de 23ste alle ongiklachten, op precies een cyclus van 28 dagen. En begon ik te bloeden... voor een paar uurtjes. Het stopte... en op de 28ste ging ik pas verder. Dus ik hou de 28ste aan.
    Eisprong voelde ik op de 16e.
    En met die gegevens kwamen alle 'geboorteplanners' op 7-7-7 uit!

En ik heb ook al een babysite in elkaar gesmeten... hihi

18. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou ik heb dus helemaal geen extra honger!
    juist minder, maardat zal denk ik ook een beetje aan de zenuwen liggen...

ik heb echt een verslaving gehad voor koffie en chocola, en dan vooral de combi hahaha. maar nu moet ik het gewoon niet meer. vind het echt vies. had ik ook al anderhalve week voor NOD. toen had er al een lampjemoeten gaan branden dnek ik nu achteraf :)

19. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    evelieveling heb je ook de link voor je beebiesite? ik ben benieuwd :)

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp

Deel Deze Pagina