Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bij ons begint de vakantie 28 juni al..
    15 juni is de laatste lesdag.
    maar dan ben ik mijn examenklassen al kwijt en de 3e klas heeft die week daarvoor toetsweek. dus 2 weken van juni heb ik 2 klassen a 3 uur..
    en 3 stafuren, omdat ik stafdocent ben..

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Dank je wel!
    Ja het gaat allemaal heel hard!
    officieel gaat mijn zwverlof in op vrijdg 25 mei. maar omdat in week 20 wij verplicht de donderdag en vrijdag vrij zijn en ik elke woensdag ziek ben en die dinsdag toevallig in ondertrouw ga heb ik de maandag van die week en de maandag en dinsdag van week 21 vrij genomen!
    Snap je het nog een beetje? HAHAHAHAHA :) :) :) :)

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam

4. Niet meer actief

Marloes en Kieteltje, is het nu duidelijk ;) ? Volgens mij is het gewoon een inwendig onderzoek wat ze gaat doen bij mij, wat Melanie al schreef.

Liefs, Tanya

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Pffff... het bestaat echt wel hoor... zuigen al die vrouwen dan die klachten uit hun duim?

En wat zou CVS niet bestaan! Ken iemand die dit heeft en ze is er echt doodongelukkig door! Kan echt bijna niks meer doen!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja :thumup:

7. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Ja hoor, nu is het duidelijk :) Als je ingeleid wordt, kan ik me ook inderdaad wel voorstellen dat ze willen weten hoe de zaken er voor staan...

Pfff, heb de hoop opgegeven vandaag nog iets zinnigs te doen (behalve dat uurtje dat ik wel hard gewerkt heb). Neem dus over een kwartiertje lekker de bus naar huis!

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Zo de 800 pagina's gehaald. Kieteltje was me net voor ](*,) GRRRRRRR :) ;)
    Dus nu kan ik eindelijk de kast verder gaan schilderen :)

De dames die pas vanavond gaan kijken schrikken zich een hoedje als ze op het forum komen....

9. Niet meer actief

Doopsuiker zijn toch die suikeramandeltjes of niet? En een geboortelijst is toch hetzelfde als een cadeaulijst, zodat de mensen die op bezoek komen weten wat je graag wilt als cadeau en iets van die lijst kunnen uitzoeken zodat je iets niet dubbel krijgt. Wordt ook wel gedaan met trouwen. Of heb ik het nu helemaal mis?

Liefs, Tanya

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    het zou al een dik (vaak onzinnig) boek zijn.. :)

11. Niet meer actief

Doopsuiker

12. kieteltje

Sorry meid! ;)

Succes met schilderen.

Ga vanavond lekker indonesisch koken, daar houdt mijn vriend zo van. Met heel erg veel sambal (maar die neem ik er tegenwoordig niet meer bij, qua maagzuur enzo). Maar verder wel erg lekker!

13. Niet meer actief

Dames, ik ga mijn kip bakken anders is hij niet voldoende afgekoeld voor de salade vanavond (het wordt toch maar geen hachee...).

Liefs, Tanya

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Idd Tantan, doopsuiker zijn suikeramandeltjes of suikerbonen hoe je het wil noemen en daarbij hoort dan een klein geschenkje... ik post wel een foto van het onze als ik het af heb.

Een geboortelijst is idd een cadeaulijst, wordt hier heel veel gedaan... door ong 90% van de mensen denk ik. En het wordt idd ook wel gedaan met trouwen. Ik denk dat dat hier meer gedaan wordt omdat wij misschien meer kaartjes versturen en meer visite krijgen? Dan is het best wel handig... anders krijg je allerlei dingen die je niet mooi vindt of zo...

Van beschuit met muisjes heb ik al veel gehoord en onlangs ook eens gezien wat dat nu juist was... die muisjes begreep ik niet, maar als ik het goed heb is dat hagelslag in een mooi kleurtje?

En kraamzorg... hier wordt daar eigenlijk niet aan gedaan, kom je uit het ziekenhuis of ben je net bevallen en dan moet je het maar in je eentje redden of een dure hulp betalen... MAAR, heb net ontdekt, dat ik, omdat ik een hele uitgebreide verzekering heb, recht heb op 30u kraamzorg voor de geboorte, en 28u na de geboorte... en dit aan 1€ per uur... anders kost het zo'n 7€ per uur.

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Idd... zoiets dus :) Maar ik post dan wel een foto om het onze eens te showen :)

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik ben net klaar.
    Kip gebakken, rijst gekookt en nu alles bij elkaar met zoet zure saus...
    lekker snel..

17. kieteltje

Ik ga de bus pakken, tot later!

Het was gezellig.... :)

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Dus hier ook helemaal geen controle of je alles in huis hebt enz... je moet het maar in je eentje zien te redden. Zou het persoonlijk beter vinden als ze dat eens zouden komen controleren bij iedereen... er kan altijd iets zijn waar je niet aan gedacht hebt of zo, en ik denk dat er misschien ook eerder aan de alarmbel zou getrokken worden bij gezinnen waar het echt niet proper is of mensen die het eigenlijk niet aankunnen om voor een kindje te zorgen...

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee het smaakt naar anijs..
    vroeger waren ze er alleen in roze met wit..
    later hebben ze de blauwe versie gemaakt

en als er een prinsje of prinsesje geboren wordt, maken ze oranje muisjes

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik wil ook nog eens koken! Kijk er echt naar uit om weer lekker gewoontjes te kunnen doen... ons huisje poetsen, lekker koken, een wandelingetje maken...! Nog even geduld hebben :)

Deel Deze Pagina