Oh, ben benieuwd! Was van plan om op de bank te gaan zitten, maar blijf effe hangen denk ik Liefs, Tanya
Monique, mooie bolle buik! En een lekker kleurtje heeft de muur. Peeetje, kom op met je verhaal, ik krijg de zenuwen!
Ha ha, als ik volgende keer durf, zal ik wel eens aan mijn shirt trekken Wil eigenlijk ook nog wel in blote tummie, maar geen idee of ik die durf te plaatsen. En die broek is idd van Etam, zit heerlijk heb hem in zwart en bruin.
Heb jij ook zo'n gleuf bij je navel? Dus 2 buiken? Ikke ook, die verdwijnt nou wel beetje bij beetje, maar nog niet helemaal. Ik zie voor het eerst mijn navel
Maak die blote-buiken-foto dan in ieder geval voor jezelf. Kan je altijd nog kijken of je hem durft te plaatsen, er is niets om voor te schamen hoor! Enne die broeken zitten idd heerlijk, heb hem ook in zwart, bruin en groen/khaki-achtig. Liefs, Tanya
Marloes en Monique Dat komt bekend voor, 2 buiken die 1 buik worden. Ik zal een geheimpje verklappen, op sommige buikfoto's van mij heb ik heel sneaky mijn hand op mijn bovenste buik, zodat die niet zo opvalt... ik maak een hele rits foto's en diegene waar mijn buik het mooist (lees voordeligst) op uit komt die plaats ik... Liefs, Tanya
ja ik heb hem gehad. Kon alleen jou niet terug smsen. Heb de sms aan Adine doorgestuurd en heb haar ook een PBtje gestuurd. Ik krijg net een sms van Adine, ze lag op bed.
Idd... zijn volgens mij ook veel zenuwen... en het feit dat haar thermometer haar gek maakt! Heb haar gezegd dat ze die door het raam moet gooien
Ohhhhhhhh Tanya, stiekumerd. Nee joh, is toch heel normaal. Je wil je buikje graag showen, maar is heel normaal dat je dan toch op je voordeligst erop wil. Jouw foto's zien er altijd stoer uit hoor! Bedankt allemaal voor de complimenten over mijn tummie en de kleur van de muur in de babykamer. Geeft toch een warm gevoel. Zal eens wat meer deelnemen aan die chat sessies van jullie. ( komen we ook sneller bij de 1000)