Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja en nog zwanger ook :) ;) !

Nou Peetje, kom op met je verhaal!

Liefs, Tanya

2. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Foei Zanoni!

* lig in een deuk op de bank*

3. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    Precies half 10 pff gelukkig op tijd binnen voor de afspraak.
    Ons voor niets kapot gehaast want meneer de gyni liep weer eens uit.

10 uur aan de beurt ondertussen was ik al drijfnat, was zo warm daar en had zo de zenuwen.

De echo!!

-kleintje, lag goed op schema,ruim 200 in 2 weken aangekomen.
    -hartje, een erger verdikte hartspier te zien waardoor 1 kamertje niet goed afsloot.
    (stom 2 weken terug zei de ander..achh bijna al weg, geen zorgen.)
    Nu werd vermeld dat na de bevalling de kinderarts er gelijk bij komt voor controle!

-Placenta, joeppie kleintje heeft er zelf waarschijnlijk voor gezorgt dat ie opzij kwam
    dus geen keizersnede! Nog niet naar boven maar na wat duwen met de echo apperaat ging ie al wat verder!

CTG--- minder goed moch gelijk weer een uur aan liggen!
    ze vonden teveel activiteit van mijn baarmoeder voor 28 weken.
    kleintje tijdens ctg,--maakte zich te druk, hartslag ging van laag naar heel hoog!
    moch een uurtje langer blijven liggen omdat ze toch even wouden aankijken hoe ie reageerde.

Hij heeft een bijnaam gekregen daar... STUITERBAL

ze vroegn ook een paar keer is ie altijd zo..JA..
    met een glimach zei ze niet normaal!

kleintje en peetje gaan vanaf nu wekelijks aan de ctg
    om alles in de gaten te houden.
    Bellen en langskomen nu binnen een half uur(word steeds korter)

gyni mijn baarmoeder nog extra verder gekeken omdat we nou een paar uur verder waren,
    baarmoeder nog week maar geen paniek, vochtverlies twijfelt ze of het vruchtwater is.
    Zat er genoeg in maar zag een klein``scheurtje``(streepje)

zelf denkt ze of hij kan elk moment komen maar zal niks verbazen dat ie net als zijn zus
    bij groen licht denkt, bekijk het maar nou bljf ik wel.

ze wil even de natuur zijn gang laten gaan en op het laatste moment ingrijpen als het te vroeg is.

en nou... ik heb zo daar zitten stressen omdat romy bij een oppas was die niet heel de dag tijd had, en mannetje had ook nog een afspraak en moest echt verder met zijn werk.(dacht zo buiten te zijn)
    dus peetje lag op een gegeven moment alleen dan ga je de gekste dingen denken :rolleyes: en cont. op zijn hartje zitten letten dat mijn eigenhartje dacht ik doe even mee met de snelheid.
    een staigere aan mijn bed dat ik me lag op te vreten wat doe je hier,telefoon wat achtelijk deed en kreeg niemand te pakken.
    Lag te stressen dat ik zo met de bus naar huis moest.
    Nu hoofpijn,misselijk,harde buik en kapot! :(

ik heb mijn portie gehad, en heb er geen zin meer in!

4. Niet meer actief

:-# :)

5. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Ik zit steeds maar op F5 te drukken om te kijken of Peeetje haar verhaal al heeft geplaatst.

Zo'n geboortelijstje, vinden jullie dat niet brutaal?
    En hoe maak je dat lijstje kenbaar?

6. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hier ben ik. Lag even een dvdtje te kijken op bed.

Peetje, blij dat je weer teken van leven geeft en dat je in ieder geval thuis bent.

Oke, weet eigenlijk helemaal niet meer waar jullie het over hadden. Effe denken hoor.

O ja, Marloes, leuk die info over de beschuit met muisjes.

Wij hebben in januari al ons intakegesprek gehad, dus ze zullen wel niet meer bellen.

Aangezien ik zo'n beetje de laatste in de familie en vriendenkring ben, die een baby krijgt, krijg ik van iedereen spullen. Hydrofielluiers. een hele doos. Kruiken, babyfoon, wippertje, kleertjes en nog veel meer. Ik hou zo echt veel geld in mijn zak. ;)

Was die buikfoto nu van jouw, Monique? Jij hebt ook al een mooi buikje. Je shirt kleurt trouwens leuk tegen de achtergrond.:D

Ik weet het effe niet meer. Zal nog eens terug lezen.

7. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Peeetje, gelukkig dat de placenta verschoven is.
    Dat van het hartje vind ik wel een beetje griezelig, wat zijn daar de gevolgen van?

Iedere week op controle?
    Opzich wel lekker dat ze de kleine zo goed in de gaten houden maar alles wat je hebt is niet zo leuk.

Ga lekker liggen en ga niet lopen malen!

8. Niet meer actief

Doe maar lekker rustig aan meid, en lees onze berichten maar weer als je je weer wat beter en rustiger voelt! Er zijn hier geen schokkende dingen gebeurd vandaag.

Liefs, Tanya

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Peetje,

Nog steeds niet echt rust dus voor jou.
    Maar wel fijn dat je nou elke week onder controle wordt gehouden.
    Gaaf dat ukkie toch mee helpt en de ingang al mooi heeft vrij gemaakt, door placenta weg te trappen.

Hoop zo dat het hier bij blijft voor je en dat je kleintje nog mooi blijft zitten.
    Rust maar lekker uit meis.
    Dikke knuff,
    Monique

10. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Peetje, het is niet niks zeg! Pffff

Gelukkig ligt de kleine goed op shema en heeft hij ervoor gezorgd dat de placenta is opgeschoven!

Vervelend dat je weer zo lang moest blijven meid! En dan maakt dat kleintje zich ook nog zo druk :(
    Ik hoop dat hij nog lekker in jouw buikje blijft zitten en dat hij lekker eigenwijs is!
    Doe maar lekker rustig aan meid!

xx
    Zanoni

11. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Tjee Peetje, wat een stressdag weer voor je. Kruip maar lekker in je bed.

Sterkte meis.

12. Heleena

Heleena Niet meer actief

Hey meiden,

hier even een correctie!
    Ik heb iets heel doms gedaan :oops:.
    Ik had gisteren sonya aan de telefoon en toen heb ik de naam van haar dochter verkeerd verstaan.
    Het is dus NIET Chebella.
    Ik heb vandaag de kleine spruit mogen bewonderen en toen hoorde ik dus dat het Chedella is.
    Nou ja we houden het maar op een telefonische miscomunicatie en Sonya kon er gelukkig om lachen.
    Het gezinnetje maakt het goed en het is(hoe klein ook) een wolk van een dochter.
    Nogmaals mijn excuses :oops: .

Groetjes Neera

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Neera,

Is je vergeven hoor!
    Je hebt ons al zo lief op de hoogte gehouden.
    En gelukkig kon Sonya er zelf om lachen.

Zal wel een heel klein meisje zijn geweest of niet?
    En hoe is het met Sonya zelf?

Groetjes Monique

14. Heleena

Heleena Niet meer actief

Een centimeter of 35 en maar 1250 gram.
    Maar ik weet zeker dat het een sterke meid is.
    Die red het wel.
    Met mams en paps gaat het goed, dolgelukkig alleen een beetje moe.
    Maar komt goed.

Groetjes neera

15. Heleena

Heleena Niet meer actief

35 klinkt wel heel klein he.
    Ik ben slecht met maten schatten maarja sonya zal het wel weten.
    Het is echt een klein hummeltje

16. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hahaha, valt niet mee om onder die omstandigheden een naam goed te horen. Gelukkig gaat alles goed met moeder en kind.

35 cm is idd niet erg groot. Bij de geboorte zijn de meeste kindjes rond de 50 cm.

Ligt ze nog in de couveuse of mag ze er ook wel eens eventjes uit?

17. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    :) Haha, jullie zijn echt niet goed wijs.....Ben net iets meer dan een uur aan het schilderen en hoepsakee weer 5 pagina's bij......

@Peetje: niet zo stressen, is niet goed voor meneer Stuiterbal! Mooi dat de groei goed is...Iemand vroeg al hoe dat zit met de hartspier, ben ik ook welbenieuwd naar..

Ik ga ff Meallán van de creche halen...

18. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Wat fijn dat het goed gaat met kleine Chedella!

Marloes, jij zei iets over een kaartjesboek, maar dan eigenlijk blaco....hoe moet ik dat zien? Mooi muurtje zo met die stickers!

Tantan en Monique, mooie buiken hoor!

Monique wat een ontzettend leuk kamertje.

Kirby, duidelijke lijst, fijn om alles zo overzichtelijk te hebben. Hopelijk slaap je vanavond toch wel beter.

Peeetje wat een stress, het beste voor jou meid.

Lexi en Tantan, mooi dat het goed is gegaan bij de gyn.

Nou vandaag heb ik me toch schoongemaakt, niet normaal meer, beeb stelt het echter niet zo op prijs, want hij schopt zo gemeen. Zijn hoofd ligt boven en soms schopt ie zo door mijn doos (voor mijn gevoel dan!)

Mijn borsten lekken gelukkig niet, ze zijn wel een stuk groter en mijn tepels ook, alleen ze worden bij mij nooit donkerbruin.

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Vond dat ook vroeger, maar het is hier zodanig ingeburgerd... de mensen vragen mij nu al in welke winkel ik mijn lijstje heb gelegd... ze willen op tijd hun cadeautje gaan kiezen...

Hoe maak je het kenbaar: wel zoals hierboven al gezegd... de meesten vragen er nu al naar, maar op het geboortekaartje staat helemaal onderaan: vrijblijvende geboortelijst bij Dreambaby.

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Peetje, wat vervelend voor je dat het zo voor je uitliep vandaag. Maar het is voor je eigen bestwil!

Hoop dat alles goedkomt met het hartje van ukkie!

Fijn dat de placenta wat opgeschoven is.

Als het je een beetje moed kan geven... van mij kan ukkie ook al elk moment komen sinds ik 22 weken ben, maar ze zit er nog steeds! Dankzij het constante rusten!

Deel Deze Pagina