Alles komt wel goed hoor! Chedella redt het wel! Premature meisjes zijn trouwens veel sterker dan premature jongetjes! Sonya, hubbie en Chedella! Veel sterkte!
ik hoop dat als mensen bellen om langs te komen, meteen vragen of we nog wensen hebben. dan pak ik mijn lijstje erbij..
nou, heb je dat voorbeeld gezien van ons kaartje? Ik kan daar dus echt alles aan veranderen. Je besteld een lege kaart bij de drukker en hij of jij maakt zelf de binnen en buitenkant. Dus kleur, lettertype, wel of geen plaatje, alles kan... en normaal geprijsd
Ben blij te lezen dat peeetje terug is en dat alles opzich goed gaat. Op die verdikking na dan. Ga maar lekker rusten meis. Dames ik heb lekker pizza gegeten. heeeel vies.
Nu onze Peeetje... meid wat zul je daar hebben liggen stressen... Maar goed nieuws dat je gewoon kunt bevallen, als jullie stuiterbal de placenta nu met rust gaat laten. en van die hartspier, gelukkig zien ze het nu en staat er bij de bevalling meteen iemand klaar om het te controleren! Doe rustig aan vanavond... knuff...
was trouwens wel grappig, werden echt nagekeken door de mensen.. liepen ook met een kar vol luiers..6 dozen
Zo ik ben ook weer thuis Maar ga wel even op bed liggen. Ik moet even een uurtje slapen voordat Ruud thuiskomt want ik ben doodmoe... Tot vanavond en anders tot morgenvroeg (heeeel vroeg )
Meiden, er is iets verschrikkelijks gebeurt op een paar kilometer afstand van Sterrekind en mij..... Ben ontzettend verdrietig. Hij zat op de school van mijn kinderen en ook op de creche van Meallán.. Jongen (4) dood in flat Noord gevonden Van een verslaggeefster AMSTERDAM - Een vierjarige jongen is dood aangetroffen in een flat in Amsterdam-Noord. De politie heeft de moeder van het kind, Charita van B. (40), aangehouden. De vrouw werd vanmorgen verhoord. Sectie op de kleuter moet uitwijzen wat de doodsoorzaak is. Het dode kind werd gevonden nadat de moeder onderkoeld en in verwarde toestand was aangetroffen op het strand van Zandvoort. Ze zei tegen de politie dat ze haar zoontje 'iets ergs' had aangedaan. Charita van B., een gezondheidsconsulente, woonde met haar zoontje Lucas en haar dertienjarige dochter Naomi in de flat Bovenkruier in Amsterdam-Noord. Haar dochter is een paar weken geleden van huis weggelopen en opgenomen in een crisiscentrum. Ze zou herhaaldelijk zijn mishandeld. Volgens buurmeisje Sharon, vriendin van Naomi, heeft ze gewaarschuwd voor de veiligheid van haar broertje: ''Ze heeft de laatste weken iedereen gewaarschuwd, de politie, jeugdzorg. Ze zei: 'Als ik wegga, pakt ze mijn broertje'.'' Volgens Sharon kwam Naomi enkele weken geleden bij haar met diepe krassen in haar rug. Naomi zou haar moeder met een mes had bedreigd, toen die haar 'weer eens alle hoeken van de kamer liet zien' en daarvan zou de moeder aangifte hebben gedaan bij de politie. Sharon: ''Toch wilde ze terug naar huis, omdat ze zich zo'n zorgen maakte over haar broertje. Ze sms'te naar haar moeder: mag ik alsjeblieft terugkomen? Haar moeder sms'te terug: je doet maar.'' Buren kennen van het gezin vooral het meisje. Over de jongen zei gisteravond een buurvrouw: ''We weten niet eens hoe hij heet. Hij kwam nooit buiten. 's Ochtends werd hij met de fiets naar school gebracht en 's middags haalde zijn moeder hem weer op. Je zag hem verder nooit.'' De jeugdzorg heeft zich inderdaad over Naomi ontfermd, maar in welke mate de instanties zich verder met dit gezin bezig hielden, is onduidelijk. Het onderzoek naar de dood van de kleuter wordt uitgevoerd door de Amsterdamse Jeugd- en Zedenpolitie. Hoewel Charita en haar kinderen dus bekend zijn bij politie en jeugdzorg, wil de politie er niets over zeggen, ook niet over eventuele eerdere aangiftes. Ook Bureau Jeugdzorg, dat twee jaar geleden al onder vuur kwam te liggen in de zaak van de gedode baby Masha in Amsterdam-Noord, houdt zich ondanks herhaalde verzoeken onbereikbaar voor commentaar.