Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik vind deze al leuk met pepijn

2. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Tjee Kirby, ik hoop dat het allemaal goed mag gaan. Mag je ook niet even lekker douche?

Twinny, wat zal jij lekker slapen vannacht. Ben heel blij voor je, dat de gyn zo begripvol was.

Helaas Marloes, geen taart morgen.

Sterrekind, wat een leuke foto met Pepijn.

Elma, Zou het echt niet lukken om daar 6 maanden te zitten?

Ik zat mezelf vanavond lekker in de weg. Lig al lekker op bed. teeveetje aan, House kijken en laptoppie op schoot.

3. Kaartje

Kaartje Actief lid

Dec 5, 2006
    195
    0
    0
    Wat lief dat jullie aan me denken! Het bijlezen was inderdaad een hele opgave dit keer :confused: hihi wel gezellig hoor! Normaal gesproken zou ik al lang op bed liggen (errug vroeg op altijd voor werk) maar ik moest en zou bijlezen.. :D hoezo verslavend!

Allereerst, Sonya gefeliciteerd met jullie meid! Nu wat aansterken en voor je het weet ligt ze in haar prachtige paars-gele kamertje!

Peetje sterkte meid - wel fijn dat een keizersnede misschien wel van de baan is toch?

Monique wat een prachtige buik - en die muur tja..ben gek op groen! Trouwens dat van die zonnebril hahahahaha :D dat is echt iets wat van mijn mannetje zou kunnen komen hihi - ik weet het soms zijn dat soort opmerkingen niet grappig als het over jezelf gaat en je misschien al onzeker bent maar hier moest ik wel stiekum om grinniken!

Elma wat sneu van het huis - er is echt wel een huis voor jullie ergens - het perfecte huis voor jullie - en dan ben je blij dat deze tegenviel! Probeer positief te blijven meid!

Tanja wat geweldig dat jullie ook aan jullie andere kind Tygo denken voor het geboortekaartje, erg origineel!

Zanoni wat een schattig tekst voor het kaartje!

Marloes wat kl#te voor je zus hee, hopelijk kan ze een beetje rustig van de vakantie genieten en is het straks wel goed raak. Heel veel sterkte in ieder geval !

Ik wilde op nog veeeel meer reageren, maar ben het ff kwijt sorry!

Op het werk ben ik deze week begonnen met mijn opvolgster in te werken, heel raar is dat, het wordt steeds echter Ik kijk ook vreselijk ook naar mijn verlof! 24 mei laatste werkdag - nog 3 weken (12 werkdagen) :D

Meubeltjes enzo zijn inmiddels binnengekomen, kamertje staat wel ineens vol zeg pfoei..zit echt over de indeling te twijfelen.. :( Ik kijk wel of ik binnenkort wat pics van kamertje en buik kan plaatsen, want de buik is ook best wel gegroeid!

Kaartjes echt nog geen idee, als ik dan iets leuks zie is het vreeeselijk duur! Maareh..als het moet kan je toch best in een week tijd de kaartjes regelen? Pfff ik vind het echt moeilijk, eerst denk je tis nog lang niet en dan zitten we ineens in de 30 en dan klinkt het weer heel anders!

Tot snel dames en ik probeer morgen op werk weer mee te spieken want op vrijdag is dat wat makkelijk :oops:

Slaaplekker!
    Liefs, Kaartje

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik ga mijn bed opzoeken!

tot morgen

5. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Dag meiden,

Peetje: meid, wat een verhaal.. Maak je je erg veel zorgen om zijn hartje enzo? Wel goed dat je nu elke week even aan het ctg mag/moet. Beetje vinger aan de pols kan geen kwaad. Ik hoop zelf voor jou en je jochie dat hij toch nog een paar weekjes wil blijven zitten - maar niet zo lang als Romy! ;)

Kirby: probeer rustig te blijven meis. Misschien is ze weer aan het draaien? Daar kan je ook harde buiken door krijgen toch? En anders toch even aan de bel trekken hoor!

Elma: wat naar van dat huis! Bah. Het zit je niet mee. Misschien kan je vriend/man (!) er nog heel snel iets leukers van maken? Beetje opfrissen enzo?

Tanya: goed dat bij jou alles okee was! En over 8 weken al bevallen..! Ik ben ZO jaloers! Ik reken echt op 42 weken.. :( Al denken zowel mijn moeder, Alex en ikzelf dat hij eerder komt. Dus wie weet. Ik heb ergens het idee dat het wel eens een juni-kindje zou kunnen worden.

Twinny: Ik ben trots op je! :) Knap dat je je brief hebt laten lezen, en wat heerlijk dat je gyn zo de tijd nam. En dat alle opties nog gewoon open zijn. Blijf zo eerlijk he?! Gewoon je hart op tafel leggen bij haar.

Ben ik nog iemand vergeten...? Vast wel. Dus sorry!

Wij hebben vandaag het laminaat gelegd; het is nu bijna af. Morgen even decoupeerzaag van mijn vader lenen en het echt afmaken! En dan de slordigheden (verf op plinten en op witte muren) wegwerken.
    We hebben gisteren leuke gordijntjes gezien, wit met kindertekeningen van huizen en mensen en dieren erop in oranje/rood/blauw. Lekker fris en het past bij de muren.
    En zaterdag de meubeltjes halen! :)

Ik heb zaterdag het vrijgezellenfeestje van mijn zusje! :) Ik blijf het een raar idee vinden, dat ze gaat trouwen.. Het blijft toch je kleine zusje he?! Ik maak me alleen zorgen dat ik nog schoenen voor de bruiloft moet vinden. Ik denk dat het gewoon sneakers worden, een hakje zie ik niet meer zitten. Ben dan 34 weken zwanger.

Tot zover de update van deze kant.
    Hopelijk heb ik kans bij te lezen dit weekend. Zo niet, dan ga ik ook om samenvattingen vragen want elke dag 20 pagina's bijlezen trek ik niet echt meer.. Sorry.. :oops:

Ik ga ER kijken! En daarna lekker slapen! Tot snel!

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    @Vissie,

Over zwangerschapsbroeken.
    Miss Etam heeft de eerste korte broeken deze week binnen gekregen.
    En bij Promiss ben ik geslaagd voor 3 kwart broek, succes.

Broek die ik heb en ook Tanya zit nog steeds in collectie (ook in wit) nu.
    Succes

Groetjes Monique

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goedemorgen Meiden,

(Ja hoor ze is er weer :) )
    Helaas zal ik vandaag op mijn werk niet veel tijd hebben. We zijn maar met z'n 2en en normaal met z'n 4en. Dus ik moet nu ook echt werken :)

Sterrekind, wat is die Pepijn van jou toch een klein fotosterretje! Hele mooie foto!

Kaatje, foto zijn natuurlijk altijd welkom!

Karlijn, ik zou ook gewoon voor sneakers gaan (Doe ik ook op mijn eigen bruiloft :) )

8. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge,

Om 6.40 stond de vrachtwagen van Baby-dump voor de deur. :confused:

Ben nu dus klaar wakker, zit al aan mijn ontbijtje en ga zo de wagen maar in elkaar zetten. Tja, wat moet je anders he, zo vroeg op de ochtend.

9. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Jee dat is toch geen menselijke tijd meer :confused:

Maar je hebt nu wel de spulletjes in huis :)

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    @Twinny, complimenten meis dat je het toch gedurft heb.
    En dan ook nog zo'n reactie van je gyn, geweldig toch!

@Zanoni, werk ze vandaag ;)

@Adine, wat een tijd zeg! nog een prettige lange dag dus.

Ik ga onderweg naar werk om de toekomst te bespreken.
    Dus wat is er mogelijk als ik straks wil terug komen.
    Ik denk zelf dus dat er geen toekomst is, dus ben benieuwd.
    Bedrijf is alles behalve blij met mensen met kinderen!
    En vaste dagen werken, wat ik dus ga vragen krijgt eigenlijk niemand.
    Duimen jullie voor mij.

Groetjes Monique

11. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen

12. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Peetje en Kirby, hoe gaat het vandaag met jullie?

13. Kaartje

Kaartje Actief lid

Dec 5, 2006
    195
    0
    0
    Monique heel veel succes!

En Adine, gelukt met de kinderwagen?

14. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    potverdriedubbeltjes heel verhaal getikt weg!

en ik dacht nog al de eerste te zijn om 7.45 niet dus!

nou opnieuw hihi

15. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    Om alle vragen in 1 keer te antwoorden.

Nee ik maak me niet al te zorgen om zijn hartje, ik hoor het liever nu dan net na de bevalling.
    Nu weet je dat er iets kan zijn(al weet ik nog niet zo wat precies)
    Maar denk dat we nu minder snel zullen schrikken.

Ik was het gewoon ff zat, was zo moe enz dan komen alle gevoelens en emo-buien er flink uit.

Baal er gewoon van dat ik nooit uit kan kijken naar zo`n zh bezoek,
    en er weer stalend uit kan lopen.

het moeten mooie momenten zijn nou super hoor :(

Ik heb echt respect voor je kirby dat jij zo lang plat heb moeten liggen en veel rust moet houden.

Ik kan het gewoon niet! zit er gewoon doorheen, heel mijn zw. heb ik geloof ik maar 2 x kunnen winkelen voor de kleine en dan was het een half uur want dan was het al teveel.Niks leuks kunnen doen met romy(daar heb ik zoveel moeitte mee, ze is wel al 6 jaar mijn enige princesje), een huishouden niet bij kunnen houden. :(

Ben gewoon flink van die wolk ehh( op zijn r`dams) opgepleurd!

En dan bel de mensen op voor een beetje steun en dan komen ze net een half uurtje met hun jas nog aanhoudend.
    Of ze hebben geen tijd.

Gisteren had ik zoiets van(ook tegen adine gezegt) ik kom ff niet meer online.. :oops:
    Ik wou gewoon in mezelf ff terug krabbelen.. begrijp ie
    ff nergens meer over hebben en hopen dat alles overwaait.. :rolleyes:

Maar vanacht liep ik al te denken.. hoe is met die..hoe was met haar...
    hihihi...

Ik ben idd blij dat het hoogwaarschijnlijk geen keizersnede gaat worden(gyni keek nog steeds verbaast omdat het meestal andersom is)

Maar nou heb ik dan weer kans als kleintje niet eruit wil, op een inleiding!
    dat wil ook niet na romy! ik wil niet weer zoveel dagen met weeen enzo daar liggen!

Lijkt wel of niks even normaal kan lopen in ons leventje ff!

vanacht niet kunnen slapen dus je wilt niet weten hoe ik eruit ziet hihihi

romy slaapt nu nog :confused: dus dacht ff lezen hier..

ik was al op de helft maar ga weer terug lezen want weet de helft echt niet meer.. :oops:

ik ben gewoon leeg sorry..
    niet dat jullie denken peetje vergeet ons..echt niet
    dat weten jullie wel he ;)

knuffie voor jullie allemaal!

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Peetje, een hele dikke knuff voor jou!
    Ik kan goed begrijpen dat je het liefst in je huisje zou willen kruipen en wachten tot het allemaal voorbij is. Het valt ook niet mee om zo zwanger te zijn...
    Het gevoel dat je hebt bij het weinig leuke dingen met Romy kunnen doen kan ik helemaal begrijpen. Ik voel me al schuldig tegenover Ruud en die is volwassen en snapt het allemaal wel, dus als het om je eigen kleine prinsesje gaat is dat 1000x erger.
    Ik hoop echt dat "de laatste loodjes" voor jou niet het zwaarst gaan wegen! En denk aan het lichtpuntje aan het einde van deze tunnel. Jullie eigen kleine prinsje!
    xx

17. Niet meer actief

Lieve Peetje, een hele dikke [​IMG] voor jou! Het is dat Rotterdam een uur weg is van hier anders kwam ik je wel even steunen, echt waar! Dan doen we het maar via internet toch?
    Ik zou het helemaal begrepen hebben hoor als je hier niet meer even kwam. En over die roze wolk, het lijkt maar of iedere zwangere tegenwoordig op die roze wolk moet zitten. Ik ben er ook allang vanaf gepleurd, om het maar weer even op zijn r'dams te zeggen :) !.
    Vannacht bijna in mijn bed gepiest omdat ik droomde dat ik op de WC zat (die tic heb ik wel vaker), daarna niet meer kunnen slapen, en vanmorgen als een idioot mijn bed uit moeten sprinten omdat ik moest kotsen. Gisteravond even langs een buuf 100m verderop, is 2 minuten lopen, daar even 5 minuten gestaan en toen weer 2 minuten terug. Mijn buik was zo hard en zo pijnlijk, ik werd er gewoon weer misselijk van. Niets kunnen doen en zoveel willen doen! Rondje met de hond? Niet langer als 10 min per keer en dan nog doet mijn buik heel erg pijn op de terugweg. Boodschappen? Doet manlief. Schoonmaken, kleine beetjes per keer. En dan nog maar te zwijgen over mijn borderline en emo-buien. Dus hier ook geen roze wolk te zien, dus ik snap je helemaal. Hang in there meid!

Oh, ik heb misschien een tip als je een heel verhaal getypt hebt. Ik doe altijd even CTRL-A (alles selecteren) en dan CTRL-C (kopieren). Mocht alles weg zijn dan kan je het snel weer plakken (CTRL-V), en voila je hebt je tekst weer terug (mits je ondertussen de PC niet opnieuw op moest starten of iets anders gekopieerd hebt ondertussen).

Liefs, Tanya

18. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Monique, thanks voor de broeken tip! Ik ga morgen even kijken.

Verder wil ik nog wel reageren maar ikmoet NU naar mijn werk, ben al laat.

Fijne dag iedereen!

19. Niet meer actief

Werk ze!

Liefs, Tanya

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    tanya blij dat de apk weer goed was! 8 weken ja is zo dichtbij al he meid hihihi!
    twinny hopelijk zit je nu ook wat lekkerder in je vel en dat ze overal rekening meehouden.
    en natuurlijk dat alles goed was.
    Marloes ik zag je pb pas toen ik terug was, erg rot. maar weet wat ik gezegt heb over de vallende ster.
    geef haar maar een dikke knuf!
    en een mooi ``gedichtje`` voor op je kaartje leuk hoor.en de foto van kamertje vind ik echt leuk!
    @kieteltje niet schuldig voelen, ik heb het ook wel eens omdat ik veel contact nog heb met vrouwen die een nk hebben gehad of vroeg geboortes.
    dan denk ik tja mijn nummer 2 komt maar ze zijn net zo blij voor me en leven helemaal mee.
    i.p.v schuldig voelen moeten we juist heel blij zijn en beseffen dat we allemaal een wondertje hebben.

Borstvoeding..ikke ook. Bij romy moch het niet omdat ik wat problemen had met de placenta en veeeeeel bloed had verloren, ze waren bang dat als ik bv zou geven de naweeen erg zou zijn en het bloeden niet zou stoppen.
    dus hopelijk nu wel, want ik heb nog steeds hele setjes van avent en een kolf.

lexi= idd hoogzwanger..30 weken wat klinkt dat mooi!!

sterrekind..ow leuk een shoot.. ik wil ook.. kheb vaak shoots gedaan maar nog niet zwanger..ben jalours zeg!
    koeky.. zal ik het niet te lang voor je houden hihi je zat gister op je praatstoel idd zeg..hahaha
    jouw tekst op je kaartje is ook leuk!

landa heb je een beetje kunnen bijlezen, blij dat alles goed met je gaat!

@kirby jouw tekst vind ik ook super..zo toepassleijk en mooooooii!!

zoo klein beetje gereageerd en ik ben er nog niet...

ehh sterrekind nog met een super foto gezien!

elma pff is ook niks met jullie huisje.. hopelijk valt het allemaal mee...

kaartje welcome back hoe lang heb je over het lezen gedaan hahahaha

zo ff pauze hoor... wie heb ik nou nog nie gehad?

Share This Page