Dat vroeg ik me bij jou ook af. Wat voor contract heb jij nu? Als zij jou kwijt willen, dan heb je toch wel recht op WW?
Ik werk bij de Nuon als mederwerker klantencontact op de technische afdeling die ervoor zorgt dat de meters geplaatst worden en aanvragen van verzwaringen/ afsluitingen/aansluitingen enz. verwerken
ff iets anders... vakantie geld.. hoeveel gaat daar van af? 1/3? als er staat opgebouwd 1200,-(werk partime he) hoeveel hou ik dan over? peetje loves money!
heb trouwens gisteren nog even aangemeld voor de Levensloop regeling... niet voor die regeling, maar dan krijg ik meer geld tijdens mijn bet en onbetaald ouderschapsverlof
Ik dacht dat je daar zoiezo geen recht op had. Toch eens even naar kijken. Ook ik heb nou zoiets van, als jullie me niet willen dan ga ik wel op een ander werken. Maar als mijn inkomen dan totaal wegvalt, geen idee ofdat we dat redden Domme is nog, dat ik ook een gesprek heb gehad over minder werken door de pijn. Weet je wat daar is uitgekomen? Dat ik vanaf volgende week, 4 ochtenden ga werken! Wowie he, da's echt fijn he, maar 4x op en neer Wat een extra rust. En ja, weet dat ik gek ben want iedereen gaat nou gillen, ga ziektewet in
ik schaam mij diep.. de helft is al op erg he.. en mannetje had gisteravond gekocht hij zei als ik dan morgen uit mijn werk kom, drinken we lekker een bakkie met een stukkie, nou dan moet ie wel opschieten met naar huis komen hahahaha
pff dat meen je niet! lekker is dat.. voorgaande jaren heb ik er niet zo opgelet maar gelijk weg gestoord. en toen had ik minder opgebouwd omdat ik toen nog minder werkte... minder uitgeven dus he hihi had in mijn hoofd al een lijstje gemaakt
Peetje, Omdat je zo lief voor me bent, heb ik even mijn administratiemap gepakt. Maar Marloes zit er denk ik niet ver naast. Vorig jaar had ik 1100 opgebouwd en ongeveer 600 over. Je kan dat idd beter niet zien en ineens verrast worden met wat extra's
fijn toch al die belasting... maar opzich deze maand vakantie geld... en dan in juli lekker geld terug van de belasting..