ja dat ben ik wel eens... ik typ liever 3000 berichtjes dan daar lezen,.... (aaah heb toch die van Loeki gelezen vorige week.. daarom weet ik het nu zeker)
de ene hoor ik dat ik minder word belast omdat ik niet veel werk maar als jij 1100 had opgebouwd en 1200.. maak dat ook nie uit ppfff chips maar ja niks aan te doen.. p.s ben ik zo lief? had je het anders niet gedaan
ik stap niet zelf nietop, als er na mijn zw verlof geen plaats meer is wordt ik ontslagen. Ik werk nog voor het uitzendburo dus dan wordt mijn contract gewoon niet verlengd. En dan heb je wel recht op WW
Hi hi, ik hoop stiekum dat ik dan nou een stukje vlaai van je krijg Maar vind je wel lief hoor ( ook de rest die nou online is) Val zomaar binnen met mijn verhaal en ben door jullie opvang (daar hoorde jij ook onder) weer stuk rustiger. Moet dadelijk nog rechtsbijstand bellen en had ik anders niet gekund. Nou heb ik lekker hier even gesnikt en kan ik dadelijk weer dapper gaan bellen. Thnx allemaal
Zanoni, Dan zit het bij jou idd net iets anders in elkaar. Maar toch wel balen, niet dan? Domme klote bedrijven ook.
hihihi nee dat klopt, maar ik had dubbel zitten klikken me laptop is zoooooo langzaam. *zucht* Dus ik dacht waar blijft berichtje nou. Uhum die stond dus al op de volgende pagina. en wist dus niet meer wat ik getypt had. dus ineens zie k de pagina met berichtje. Dus andere maar even weggehaald.
Zo die kaartjes zijn voor m'n paps en mams die gaan nu in september gezellig naar "The Police" ze vieren volgende week hun verjaardag. Pappie is 50 geworden dus moest wel een beetje speciaal zijn. Overal gezocht kaartjes 150 eur stuk Maar ja je wordt maar 1x 50. Ik denk ga nog even bij de ticketservice van het postkantoor kijken 89 eur ex. administratie kosten en verzendkosten en dan rang 2 (rang 1 is staan, leek me niet zo verstandig) dus heb er geen gras over laten groeien. Tada kaartjes zijn al binnen broer print ze ff uit op de TU en we hebben een mooi kado. Voor 200 eur ipv 300 eur. Beetje jammer dat de prijs op het kaartje staat. Maar goed.
Mijn kraampakket komt net binnen. Heb hem nog niet opengemaakt. Ben benieuwd of er nog een kadootje inzit. Peetje, ik wil wel een stukkie vlaai met slagroom. hmmmmm Monique, dit slaat dus nergens op. Als je de moed en de puf hebt, zal ik dit niet zomaar laten zitten. Je hebt toch een vast contract? Nou, dan kunnen ze je niet zomaar ontslaan. Goed dat je de rechtsbijstand even inschakelt. Idd. k*tbedrijven. Ben eigenlijk blij dat ik nu niet werk, als ik dit allemaal zo lees. Zanoni, jij ook niet op je kop laten zitten hoor. 't Is gewoon absurt wat bedrijven met zwangere vrouwen flikken. Ik kan me hier dus echt heel pissig over maken. Vind het allemaal zo onrechtvaardig. Musicals, Sommige lijken me wel mooi, zoals Cats, maar de rest hoef ik niet naar toe. Tegenwoordig maken ze overal een musical van. Ik heb trek in wat lekkers. Het is ook lunchtijd. Ik ga eens even grazen in de keuken.