Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Meiden, ik moet even plat gaan liggen. Ik zie allemaal spiraaltjes voor mijn ogen. Is vaak een teken van migraine. Zodra het weg getrokken is, kom ik weer. Kan ook haast niks meer lezen , alles draait nu.

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    had net al gekeken waar Roeselare ligt, maar dat is nog best ver van antwerpen af...!

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ga maar gauw liggen dan en misschien tot straks.

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hier in België was onlangs iemand die 100 000 000 euro heeft gewonnen met Euromillions, dat is onmenselijk veel geld! Het heeft wel drie weken geduurd eer die zich gemeld heeft... ie was namelijk op vakantie en was vergeten dat ie nog zo'n ticketje had! Lol! Die man had al een heel mooi leven, een villa, mooie auto's, kon veel gaan reizen enz... en dan krijgt ie ineens nog zo'n som... Er zijn toch mensen die het veel beter kunnen gebruiken hé? Nuja,...

6. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ik ben bij :whistle:

Heb net in de kantine gegeten. 2 broodjes met boterhamworst en een kroket met mayo en ter compensatie een zakje met appelstukjes HMMM lekker!

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    en waarom ben je dan blij?

omdat het lekker was? :)

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

*JALOERS*

9. Niet meer actief

Marloes jij was ook vrij lang hè? Ik was namelijk ook van plan een moederfiets aan te schaffen en volgens mijn geheugen (graaf graaf) was jij ongeveer net zo lang als ik (ik ben 1.84m), maar is hij echt zo laag? En wat is er precies laag, de instap, stuur of het zadel?

Liefs, Tanya

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ja, dan kom je met je knieën niet goed uit..

Ik heb nu een fiets, zal zo kijken, heel hoog, zit heel netjes recht.. echt super.

Maar gewoon proberen in de winkel

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    het is een batavus stabilo

12. Niet meer actief

Nee het is niet bekend wat het is. En het rare is, ik heb ook helemaal geen voorgevoel daarover. Marc denkt dat het een meisje is, ikheb absoluut geen idee. En dat is heel raar, want ik heb juist vaak wel een voorgevoel. Over die mama-fiets, kan je het stuur en zadel niet zodanig hoog zetten dat je wel met de knieën uitkomt? Marc heeft een fietsplan op zijn werk en we hebben nog even om er 1 uit te zoeken, aangezien we pas met de beeb op de fiets kunnen als ze kunnen zitten en dat is als ze een half jaar zijn. Ik zal eens gaan proefzitten in de winkel!

Liefs, Tanya

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hoi dames.

niet normaal! moest gewoon WEER meer dan 30 pagina's lezen hahaha.
    ik ga niet op iedereen ik ben reageren want ik ben kei moe en wacht op bezoek.

gisteren bij de gyn geweest en d8 dat ik eindelijk meer duidelijkheid zou krijgen ivm de kweek die ze vorige week hadden ingezet. had gisteren ook weer heel veel last van buik, echt weer wakker worden vd pijn etc. maar eenmaal daar wist ik nog niet veel meer. uit de kweek was gekomen dat er idd nog steeds een bacterie zat en dat de medicijnen die ik kreeg er eigenlijk wel goed op zouden moeten reageren. maar dat doen ze dus klaarblijklijk niet. dus nu WEER nieuwe kweek ingezet en vrijdag weer terug. bloeddruk was perfect en kindje deed het ook nog goed.

heb net brownies gebakken en die ruik ik nu hmmmmm nog ff wachten hihihihi

steven hield vanaf woensdag ineens weer veel vocht vast, eerst alleen enkels maar sinds gisteren overal. dus mijnmoeder (die vandaag op vakantie zou moeten gaan) zit nu weer met hem in het ziekenhuis want urine en bloed worden onderzocht. het houdt niet op bij de familie kivits hahaha

zo sorry dames dat ik ego ben vandaag maar misschien kom ik zo wel ff terug.

monique, wil nog wel ff snel op jou reageren. wat een eikels daar bij je bedrijf! je werkte daar al 12 jaar? niet normaal eigenlijk. hier een dikke knuf van mij.

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ow ja wel leuk nieuws nog.....
    mijn mamafiets komen ze morgen tussen 10-12 brengen
    JIPPIE!

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    weet ik eigenlijk niet meer. weet wel dat deze fiets er nog normaal uit ziet als er geen stoeltjes aan vast zitten..

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Jeuj, ben eindelijk helemaal bijgelezen! Kletstantes! Moest ff stoppen met lezen om m'n ontbijtkoeken op te peuzelen, kom ik weer terug, weer drie pagina's erbij hahaha :)

Monique, wat stom van je werkgever, kindvriendelijk zijn ze daar zeker niet! En dat na alles wat je voor hen hebt gedaan! Echt belachelijk! Niet met je laten sollen meis! Hoop in elk geval dat je een oplossing vindt voor de kinderopvang... ofwel gewoon een andere fijne job!

Zanoni, wat jammer dat er bij jou ook onzekerheid is ivm je baan! Maar je hebt gelijk! Eerst van Ukkie genieten en dan zie je wel!

Adine, fijn dat het je gelukt is om de kinderwagen enz ineen te zetten. Vind je niet dat het steeds echter wordt naarmate je meer dingen voor de beeb in huis hebt?

Balen dat er migraine aankomt! Heb daar normaal ook veel last van, maar nooit als ik zwanger ben! Vind ik wel fijn!

Peetje, zo leuk dat je al die mooie spulletjes hebt gekregen van je collegaatje!

Marloes, ga je nou nog meer luiers halen? :) Is er trouwens iemand van jullie die katoenen luiers zal gebruiken ipv wegwerpluiers??

Vanuit Roeselare is het bijna anderhalf uur rijden naar Antwerpen! Maar geeft niks hoor... gaan we regelmatig naar toe! Al zijn we eigenlijk nog meer te vinden in Rotterdam! Vind ik echt een van de leukste steden waar ik ooit ben geweest!

Gaan we meeten als we allemaal bevallen zijn? Dan wil ik ook wel de lange rit maken hoor! Moet het alleen een beetje op voorhand kunnen plannen!

Trouwens, m'n dag is ook HELEMAAL goed! Ten eerste heb ik eindelijk weer eens redelijk kunnen slapen! Ten tweede, komt de postbode deze morgen langs met 2 cheques... het vakantiegeld van m'n mannetje! Nu moeten jullie weten dat het het eerste jaar is dat ie vakantiegeld heeft omdat we vroeger een eigen zaak hadden. Doe ik mooi de eerste envelop open... cheque van 1840 euro... mooi dacht ik! Doe ik de tweede envelop open, nog een cheque van 1840 euro! Super dus! Dacht nog even dat het fout was, maar heb ondertussen al gebeld en het is helemaal juist! Dit is zijn netto vakantiegeld, dus al na aftrek van de belastingen! Helemaal fijn joch!

17. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    He Adine,

Ik word officieel niet ontslagen, zo slim zijn ze wel.
    Deden ze dat maar ,daar lig ik nou echt niet meer wakker van.
    Dan krijg ik uitkering en kan ik op me gemak verder zoeken.
    De zaak biedt me wel wat aan, maar dat wil ik dus zelf niet.

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    dat is wel lekker Kirby! Altijd meegenomen!

Mij lijkt een meeting wel gezellig hoor.
    er was eerst al een plan voor een meeting, in Utrecht, maar dat is voor jou wel ver denk hoor...

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hebben jullie een CAO die daar iets over zegt?

20. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    monique ik zit nu ineens te denken.
    is het niet zo dat als je flexibele uren hebt en je een bepaalde periode achtereen bijv. 30 uur hebt gewerkt dat ze dan na (ik dacht 3 maanden) je verplicht zijn om je elke week voor 30 uur op te roepen of in elk geval te betalen?

wat voor contract heb je eigenlijk? staat er niks in van minimaal en maximaal aantal uren? er MOET toch iets te vinden zijn waar je ze op kunt pakken?

weet wel dat als je meer dan een jaar bij een bedrijf werkt en je dan meer of minder wil werken je wg daar gehoor aan moet geven tenzij het echt niet kan ivm bedrijfsbelang. maar dat lijkt me niet van toepassing of wel? ik bedoel als ze jou eenvast aantal uren geven gaat ze zaak er niet minder op lopen of wel?

probeer alleen beetje mee te denken...

Share This Page