Net even gebeld met rechsbijstand. Ik heb nou dus officieel een "zaak" Is opgeschreven en doorgestuurd naar Jurist, die belt volgende week en dan weet ik wat beter waar ik nou sta en wat ik het beste kan doen. Maar heb denk ik al een nieuwe job in gedachten. Wordt gewoon "baby" fotograaf, wedden dat ik bij jullie nog wel wat kan vangen Dus wie eerst? Nogmaals bedankt allemaal, door jullie kan ik nou al weer grapjes maken. Groetjes Monique ps: nou wel ophouden over al dat lekkers, want moet ook zo'n moeite doen om de winkel voorbij te gaan, zonder iets te snaaien mee te nemen
goed zo dat je meteen actie hebt ondernomen! ze zullen je daar vast goed helpen en dan komt alles goed het is goed dat je nog grapjes maakt, een positieve kijk op dingen maakt het soms allemaal wat minder erg. heb net btw een truitje bij de zeeman gekocht voor 5 euro en het staat kei leuk hahahaha
Kim bedankt voor het meedenken hoor! Ik heb een vast contract voor 30 uur. Dat flexibel betekend dat ze me mogen inplannen zoals hun het uitkomt. Kan ooit wat meer zijn en soms wat minder. En die flexibiliteit daar pakken ze me nou dus op. Er valt best te praten over minder uren, maar dan nog steeds flexibel. Dus de ene week 4 dagen, nog niet eens zeker ofdat dan hele zijn of halve en de andere week kan het dan goed weer 3 of 5 dagen zijn. Dat wil ik dus niet. Ik wil ritme voor mezelf en voor kleine, dus 2 vaste dagen. En dat kan dus niet. Alleen snap ik dat idd. dus ook niet, maar ja daar lullen zij zich toch altijd wel weer uit. Ik hoor volgende week dus van rechtsbijstand ofdat dit nou mag of niet. En beebie, geloof het of niet, maar wij hebben geen CAO De oude is al 2 jaar verlopen en een nieuwe komen ze steeds maar niet uit. Groetjes Monique
Monique, fijn dat je je al wat beter voelt! Hoop echt dat ze er een zaak van kunnen maken en dat het allemaal snel opgelost raakt! Meedenken met je kan ik helaas niet, de wetgeving enz is bij jullie helemaal anders daaromtrent! Liefs Kirby
Monique, gelukkig dat er werk van gemaakt wordt. Ik heb net ff P&O gebeld, ik mag zo'n 580 euro uitgeven aan een fiets en dan is ie gratis.
Maar zolang er geen nieuwe is dan is de laatste toch gewoon geldig? Het is toch bezopen dat er nog werkvelden zijn zonder CAO die voor de werknemers opkomt!
we krijgen wel kinderbijslag.. Per kind per kwartaal 187,42 van 0 tot 5 jaar daarna krijgen we het trouwens ook nog steeds hoor, denk tot 18 jaar
meloen is ook lekker hoorde trouwens dat ze hier iets verder op heeeeeeeeeeeeeeeeele lekkere ijsjes hebben.. veel vers fruit en dan soft ijs..
Monique, verstandig dat je het nu met experts hebt opgenomen. Had je wel al een datum voor je verlof bepaald met ze? Misschien ben ik nou maar volgeens mij kan je ze ook zwaar aan het lijntje houden met halve afspraken voor na je verlof (of moet je echt wat tekenen voordat je met verlof gaat?) en dan zogenaamd voor 30 uur gaan. Als je dan weer begonnen bent zeg je dat je het niet trekt. Misschien zijn ze dan allang blij dat je er weer bent en is de hele situatie veranderd zodat je wel gewoon minder uren kan werken. Is wel sneaky natuurlijk... Opvang is dan wel een uitdaging, misschien kan je in ieder geval opvang regelen voor het aantal uur wat je wel wil werken en dan heel tijdelijk een extra oppas (mannetje of familie evt. wat daagjes vrij kunnen nemen?). In het ergste geval kan je dan gelijk na je verlof op zoek naar een andere baan, maar dan hoef je je in ieder geval in je verlof niet druk te maken..? Ik moet zelf ook na verlof weer op zoek, maar dat komt vast wel allemaal goed, ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind om nog niet te weten waar ik dan terecht komt, geeft me rust, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die anders in elkaar zitten Peetje vakantiegeld blijft inderdaad weinig van over he? Wordt in een speciaal tarief belast zodat je de helft overhoudt..heel irritant! Had jij trouwens ooit nog wat gehoord van dat extra salaris wat je een tijdje terug gestort had gekregen, zijn ze daar al achter of was dat wat anders? Marloes, die plaats van het schoppen heb ik precies hetzelfde als jij. Ik was van de week bij de vlos en die zei dat kleintje met hoofdje beneden lag, ruggetje langs rechter zijde van je buik en beentjes naar de (voor jou) linkerkant. Als dan de beentjes dubbel liggen voel je steeds rond je navel (en een beetje links daarvan) en als ie zich strekt, dan helemaal ver in je zij (dat heb ik altijd als ik net ff lekker op mn linkerzij wil gaan liggen!). Wel schattig hoor - als je dus een harde zijde voelt rechts, kan je m lekker over zn/dr ruggetje aaien Kim, sterkte met Steven, sjeetje ik dacht dat het even een rustige periode was voor jullie Sorry ik kan gewoon niet kort van stof zijn blijkbaar...mmm Nou ik ga maar weer aan het werk - nog 9 werkdagen joepie! Jij ook nog zoiets he Zanoni? Liefs Kaar
ik wil dat ook! Kraamgeld noemt men in België de toelage die in toepassing van de kinderbijslagregeling wordt toegekend bij de geboorte van een kind als tegemoetkoming in de kosten voor de uitzet. Al wie volgens één van de drie bestaande regelingen recht heeft op kinderbijslag, kan ook aanspraak maken op kraamgeld. In Nederland bestaat geen overeenkomstige regeling.
Oja Peetje, ik had inderdad heeeel lang nodig om bij te lezen Zeker wel een paar dagen en steeds als ik er bijna was.. hihi Wel gezellig juist