Kirby: staat jouw kraamlijst toevallig online.. wil eigenlijk ook een lijst maken, en als mensen dan bellen en vragen of we nog wensen hebben iets uit de lijst opnoemen.. maar zoek nog dingen
Marloes, haha, mooi excuus Mijn kraamlijst staat niet online, wil ze wel online zetten voor je, maar dan moet je ff geduld hebben... ga ze eerst intikken en dan plaats ik ze online.
nee, als je dat niet van plan was (online zetten) dan hoef je dat niet speciaal voor mij te doen hoor
Kirby hoe komt het dat sommige mama's op jouw lijst al weten in welke positie de kleine ligt? Het kan toch nog een paar weken duren voordat ze zich niet meer kunnen draaien? Gaat wel rap nu he, zag dat sommige mama's al over 7-8 weken gaan bevallen
Voila Marloes, hier heb je mijn lijstje... http://users.telenet.be/KirbyD/lijstje.htm Het is niet zo dat we alles dat hierop ligt krijgen hoor (het meeste wel) , maar het is zo dat als je een lijstje legt, dan krijg je bij het afsluiten van de lijst, ongeveer 2 maand na de geboorte, een aankoopbon ter waarde van 10% van alles wat aangekocht is geweest van op je lijst, dus ook als je het zelf gekocht hebt. Daarom hebben we meteen alles wat we nodig hadden erop gezet en een deel zelf gekocht, krijgen we er toch mooi 10% van terug! Als jullie nog ideetjes hebben, wil ik ze er gerust bij zetten...
oef, wat gaat dat snel hier met dat geklets van jullie. Heb even een paar telefoontjes ertussen op het werk en ik loop alweer mega achter ha ha
Natuurlijk kan de kleine zich nog draaien, maar zo lagen de beebz de laatste keer dat die mama's op controle gingen... maar het kan dus nog aangepast worden En idd... het gaat heel snel!