Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik kom mij hier aanmelden. Vanmorgen een 2e test gedaan en binnen 3 minuten stond er een streep! Volgens internet zou ik uitgerekend zijn op 25 juli, maar volgens FF 27 juli. Mijn man durfde het gisteren niet te geloven en nu iets meer (hij was erbij). Zondag nog een digitale test *hihi*. Net een boekje aan hem gegeven " Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" en een rompertje met Mijn papa is de aller, aller, allerliefste.

Lief he!

Gr,
    Butterfly

2. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    oef wat schrijven jullie snel ik heb nog niet alles terug gelezen hoor ;)
    Vanmorgen weet een test gedaan hihih :rolleyes:
    maar weer gelukkig duidelijk! poss!

ik blijf zo onzeker door dat ongi gevoel pff...

maar ja alle andere zw. die er nog bij zijn gekomen gefeliciteerd!

3. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    smeetje, kan je even aan je ouders vragen of je het heel erg heb gehad?
    toen mijn dochter het had en mijn schoonzus zwanger was, werd er gezegt..
    als de zwangere vroeger goed waterpokken heb gehad dus niet 4 of maar 5 pukkeltjes maar helemaal onder ben je goed inmuun ervoor.

vraag het voor de zekerheid aan je ha. want de ene zegt dit en de andere zei dat.

p.s nog gefeliciteerd

4. goedemorgen dames

ik ga jullie verlaten,ga zo nu en dan wel even spieken hoe het met jullie is.
    ik heb gisteravond het vruchtje verloren :cry:
    moet vanmiddag mijn ha bellen en dan gaan we overleggen wat we gaan doen,op z'n beloop laten of even naar het ziekenhuis dat is even afwachten.
    zal jullie erg missen het was reuze gezellig

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    christie heel veel sterkte...

6. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Knuffel Crhristy, sterkte meid.

Moons

7. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    @laatje
    Het is niet leuk voor je dat je hetzelfde hebt als ik, maar ik ben wel blij dat iemand het herkent! Zo'n plotselinge jankbui is echt ff schrikken! De negatieve verhalen lees ik wel, maar ik raak daar ook niet zo overstuur van, gelukkig. Ik kan gewoon nog niet echt genieten omdat het nog niet "echt" voelt voor mij.

@evelieveling
    Ik heb een test gekregen van Moeders voor Moeders en dat is er volgens mij eentje om te bewaren, je krijgt 'm ook in een kaart met datum erbij, erg leuk!

@Butterfly
    Van harte gefeliciteerd! Maak d'r een mooie zwangerschap van!

@Christie
    Wat enorm naar voor je meid, neem de tijd om je verlies te verwerken, want al is het dan klein, het was wel jouw kleintje.
    Heel veel sterkte een een dikke digi knuffel.

@Siken
    Ik ken dat, dat de blijheid weg is, ik had eergisteren ook een enorme jankbui. Gelukkig hebben meer meiden hetzelfde en mijn schoonmoeder herkent het ook van haar zwangerschappen!
    Sterkte!

@Marloes80
    Volgens mij is een streepje gewoon een streepje, hoor! Laat anders de foto even zien! In ieder geval alvast voorzichtig gefeliciteerd!

8. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    @ Christie... Heel erg veel sterkte meid! Ik denk aan je! Hoop dat je snel weer zwanger bent. Hang in there! kus!

Moeders voor moeders doet hier niets in de kop van Noord Holland. Had hun direct gebeld, maar ze halen hier niet op, dus ik krijg ook geen moie test van hun :(

Iemand riep hier dat het toch moeilijk meten is in het begin... maar overal waar ik lees staat juist dat ze in het begin via een vast schema groeien. Dus dat het dan juist goed te bepalen is. Maar goed, ik snap de schatting bij mij dus ook niet. Ik zal de vlos nu eens bellen omdat ik er erg over twijfel. En daarbij weet ik niet op welke locatie ik volgende week de afspraak heb, dus ik heb een geldig excuus om te bellen!

9. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ow... vergeet ik helemaal de nieuwe zwangeren welkom te heten!
    HOIIIII
    Gefeliciteerd en welkom hier in het groepje wat erg veel ouwehoert ;)

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    morgen meiden

Butterfly welkom bij de club........

Siken: o dat met die blijschap. ik ben nog geen ene keer echt superblij geweest en voel me daar best schuldig om. Tuurlijk wil ik dit super graag, maar raak er niet van in extase, heel vreemd eigenlijk. Denk dat ik de eerste ben met een pré natale depressie, hihi........

Kimmie: hoop dat je je vandaag wat beters voelt...

Chrissie: heel veel sterkte meid, vind het ontzettend rot voor jullie.....

Ik dacht eigenlijk dat mijn minimuts al veel groter moest zijn, maar de zei er niets over dat ie te klein was. Dacht namelijk dat ie nu tegen de cm moest zitten........ ach maak me maar geen zorgen, deed zij ook niet!

Verder blijf ik hier met een verstopte neus zitten, 's nachts en 's morgens erger dan overdag........of dat met de zwangerschap te maken heeft?

fijne dag allemaal

Twinny

11. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Goh, wat raar dat ze niet overal komen! En ook erg lastig, die consulente vertelde me dat ze ook regelmatig gebeld wordt door tienermeisjes, vanwege de gratis test....

Raar, zeg, van die schatting, ik zou inderdaad nog maar eens goed navragen (met of zonder excuus ;))

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meiden!

cristie heel veel sterkte! ik zal aan je denken en neem idd je tijd en rust om alles te verwerken. hier een dikke x van mij

even snel een update, ben weer op me werk. maar wel een halve dag. ja ik leer het wel ;)
    mijn moeder is de liefste vd hele wereld! ze heeft leon en mij een kadoo gegeven....

een echo op 27-11 om 18.15 !

sorry dames maar ben zo blij :) :)

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Butterfly, welkom bij de club, gefeliciteerd!

Peetje, raar he dat het even duurt voordat je het wil geloven, heb zelf ook 3 testen gedaan!

Christie, oh nee meis toch, het zag er natuurlijk al niet zo best uit voor je, maar had het beste gehoopt voor jullie, dikke knuff voor jou!

Twinny, dat op en neer met die blijdschap herken ik heel goed, had alleen gehoopt dat als je ukkie ziet het dan wel echt wordt! komt vanzelf meis, je heb nog genoeg tijd om er aan te wennen ;) succes met je verkoudheid

Kim, goed dat je weer aan het werk kan, wel rustig aan he! wat een super leuk kado van je moeder, veel plezier met babyspieken

Groetjes en een prettig weekend alvast allemaal,
    Monique

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    He dames, heb eens een vraagje.

Zal het proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
    Wanneer is de innesteling van de baby nou echt een feit? en is het als het misgaat dan omdat er iets niet goed is met de baby?

Ik heb geen bloedverlies ofzo, maar lees vaak dat als dit in het begin voorkomt, men zegt dat er iets fout gaat met de innesteling.
    Maar nou heb ik ook een 9 maanden zwanger dagboek en daarin kan ik lezen wat de baby per dag doet en wat hij ontwikkeld.
    Dit is echt al mega veel, dus zou hij toch ingenesteld moeten zijn?

Snappen jullie hem een beetje?

Groetjes Monique

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik heb altijd begrepen dat dit een dag of 10 duurt na de bevruchting. Dat zou dan toch moeten betekenen dat het nu goed ingenesteld is. Als het niet goed gaat kan het inderdaad zijn dat je lichaam een 'fout' detecteert bij het vruchtje of bij jou waardoor het de zwangerschap afbreekt. (voor zover ik weet, maar ik ben geen arts!)

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Toen ik maar niets van "Moeders voor Moeders" hoorde nadat ik me had aangemeld heb ik ze gebeld. De mevrouw die ik sprak vertelde dat ze alleen in dichtbevolkte gebieden komen en dat de kosten van het transport anders zo hoog zouden worden dat het medicijn te duur wordt. Best gek dat ze bij voorbaat al bepaalde gebieden uitsluiten. Misschien dat het ook wel te maken heeft met het aantal aanmeldingen uit een bepaald gebied. Ik weet het ook niet, ik vind het alleen wel jammer dat ik niet mee kan doen.

17. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ooh alle nieuwe zwangere juli mama's: welkom en gefeliciteerd! Enne.... succes met bijlezen! ;)

Er was ook nog een vraag over waterpokken. Vorige week had ik een verjaardag maar daar bleek ook een waterpokken alarm te zijn. Het is zo dat als de zwangere geen waterpokken heeft gehad als kind (ik heb dus niets gehad) een mogelijke besmetting met waterpokken een verhoogd risico geeft op o.a. een miskraam en hersenvliesontsteking. De rest heb ik niet onthouden, want dit was voor mij reden om af te bellen. Natuurlijk niet het lot gaan tarten he!?

18. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    @christie: verdorie meid dat het toch is misgegaan. Weet helaas uit ervaring dat het een gebeurtenis is die vaak toch meer met je doet dan je van te voren zou denken, zowel lichamelijk als geestelijk.

Hoop dat je samen met je partner er sterk uit komt en snel weer positief in een forum mee kunt praten.
    Kus Corine

19. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    Voor alle nieuwe zwangeren (Smeetje, Peetje, Butterfly en verder iedereen die ik vergeten ben) Proficiat en dat we maar tot aan eind juli met elkaar kunnen kletsen over alleen maar positieve boodschappen!

Zelf heb ik nog niet echt veel kwaaltjes, maar ben natuurlijk ook nog maar 4 weken en 6 dagen.
    Heb wel het idee dat ik al wat meer moe ben en eigenlijk de hele dag kan slapen.
    Vanmorgen had ik wat last van pijn in mijn onderrug net alsof ik Ongi moest worden en dan heb ik toch weer wat angst van: als alles maar goed blijft gaan.

Zijn er onder jullie nog meer die weleens last hebben van pijn in de onderrug?

Verder allemaal alvast een fijn weekend en laat je lekker verwennen door je wederhelft!
    Corine

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dat had ik dus ook, en ik heb er hier in de omgeving veel meer over gehoord.
    Denk dat het misschien wel te maken heeft met het aantal vrijwilligers om het op te halen ofzo...

Deel Deze Pagina