M'n nichtje heeft hem en ie is echt superhandig zegt ze... heel gemakkelijk om een portie fruitpap of groentepap voor het beebje te maken en er zit een receptenboekje bij ook!
Natuurlijk kan de kleine zich nog draaien, maar zo lagen de beebz de laatste keer dat die mama's op controle gingen... maar het kan dus nog aangepast worden [/quote] Ik vroeg me dat ook af en helemaal omdat ik hier las dat sommigen al ledematen konden herkennen terwijl ik in sommige gevallen 3 weken verder was. Vorige week op controle bij de verloskundige heeft ze (op mijn verzoek) mij laten voelen waar wat zat. Nu denk ik het ook zelf te herkennen. Nu voel ik de kleine meestal met het hoofdje omlaag liggen, rug aanmijn rechterkant en de beentje soms gebogen en soms recht. Dat laatste voel ik dan aan waar het getrappel zit. Maar uk is nog heel beweeglijk, dus het kan nog alle kanten op en dat is ook heel normaal. Vanaf een week of 37 gaan ze zich pas druk maken als uk nog niet naar de uitgang kijkt toch?
Beebie, ja normaal ligt een beebje ong goed vanaf week 34, maar het kan ook nog later draaien. Als het niet goed ligt aan week 37 draait het vast niet meer. Ik moet de volgende keer op controle als ik 33 weken ben... de gyn hoopt dat ze dan goed ligt, omdat het dan maar zo'n 3 weken tot de bevalling meer is en mij meisje wel zo'n 3 weken voor zit op schema, dus zowiezo heeft ze minder plaats om haar te draaien.
gadver... nu op het nieuws Zit je achter de kassa en woon je in Chilli, dan moet je een luier aan, want je krijgt geen pauze..!
Zijn die tena ladyslips toch nog ergens handig voor Lekker hoor, verplicht je plas ophouden als je achter de kassa staat. Dat kan toch helemaal niet gezond zijn? En wat als je daar zwanger bent en achter de kassa staat? Pfff... hun liever dan ik
He dames, ik ben vandaag..... hoogzwanger Peeetje, beetje bijgekomen? Is de hoofdpijn gezakt? Vermaakt Romy zich met haar speelgoed? Kirby, hoe is het nu met de pijn/druk achter je schaambot? Ik hoop voor je dat het zakt en dat je niet naar het ziekenhuis hoeft! Adine, voel je je na het slapen wat beter? Marloes, heb je in je vakantie nog iets anders gedaan dan zw-pagina'en?! Koeky, ik heb zin in koekjes... Jekkia, wat voor werk doe jij eigenlijk? Iets met telefoontjes blijkbaar Beebie, hoe voel jij je nu? Laatst zei je volgens mij dat het harde/vele werken niet meer zo makkelijk ging... Doe je het inmiddels al rustiger aan? Monique, ik hoop dat de rechtsbijstand je kan helpen. Fijn dat ze het meteen oppakken en dat je nu een 'zaak' hebt! Lexi, hoe was je dvd-kijk-middag? Kim, wat rot voor Steven zeg... Sterkte! En wat voor shirtje had je gekocht? Ben nieuwsgierig! Zanoni, nog steeds hard aan het werk? Mijn contract liep eigenlijk in sept af, maar wordt ivm verlof en daarna parttime verlengd t/m februari. Daarna moet ik iets nieuws vinden... Geen idee wat het zal worden. Heel misschien ga ik zelfs nog een opleiding doen om daarna wat anders te kunnen gaan doen (Onderwijs...? Zou ik nog beter bij de juli-mama's passen!)
eigenlijk nog best wel wat gedaan ja... maar ja die laptop staat gewoon aan, dus dan reageer ik weer... kook ondertussen (merken jullie niet) en doe de rest, ga de stad in.. etc .. multifunctioneel
Dan zit jij bij je volgende controle dus qua groei mogelijk al op 36 weken. Kan me voorstellen dat je hoopt dat het goed ligt! Een draaipoging lijkt me vreselijk! Jij schreef toch dat jouw gyn geen draaipogingen doet omdat het te gevaarlijk is? (anders iemand anders, weet het niet meer zo goed) En wat als ze niet goed ligt? Krijg je een keizersnede of moet je een stuitbevalling proberen? (als dit al geschreven is, dan sorry, lees erg veel)
Ik ga ff naar het tuincentrum, die vissen komen niet vanzelf naar me toe gezwommen ben ik bang. ow en ff fietsje kijken natuurlijk.
Gefeliciteerd! Welkom in het laatste trimester! Ik voel me trouwens goed hoor. Ik kan me niet meer zo goed herinneren wanneer ik geschreven heb dat het werken niet meer zo makkelijk ging. Ik werk nog steeds 36 uur (over 4 dagen verspreid en vaak zonder pauze, dus 40 uur) in de kinderopvang. Ik merk dat ik na mijn laatste werkdag echt moe ben en de dag erna lang slaap. (behalve vandaag omdat er klussers kwamen ) Maar als ik al die verhalen hier lees dan heb ik echt helemaal niets te klagen! En dat doe ik dan ook niet! Nog maar 11 werkdagen en het zit erop! Heerlijk vooruitzicht! En dan ineens heel veel vrije tijd!
kieteltje ik werk als planner bij de woningbouw. Komt er eigenlijk op neer dat ik op de klachtenlijn zit en dan ik moet zorgen dat alles zo snel mogelijk hersteld wordt door onze eigen onderhoudsdienst of door externe bedrijven. Niet het spannendste werk van de wereld maar wel hardstikke leuk om te doen. marloes80 thx, hoewel ik erg blij ben dat het bij mijn gezicht donker is. Mijn haar zat op die foto nergens naar. Lijk wel een vogelvberschrikker :x (oei, oei, iedereen nu zeker kijken) Vond het wel grappig om te doen, waar zonnebrandcreme niet allemaal goed voor is
Als ze niet goed ligt, wordt het een keizersnede. Draaipogingen doet m'n gyn niet omdat het maar bij 1 op de 2 gevallen lukt en dat het veel risico's met zich meebrengt (zie Pjetje). Stuitbevallingen doet hij nooit bij een eerste kindje, wel soms bij een tweede of een derde, maar dan moet de mama er volledig achter staan en moet het bekken breed genoeg zijn. En ik wil geen stuitbevalling... m'n mama is van m'n broertje bevallen in stuit (derde kindje) en ie was bijna gestorven... kwam helemaal blauw en met een hartstilstand ter wereld en m'n bekken is bovendien ook niet breed genoeg. Dus als ze niet goed ligt, wordt het zeker een keizersnede... heb mij er al bij neergelegd.
jullie zijn echt erg! ff weg en hup 8 pagina`s! ik ben lekker wezen eten hahahaha met een italiaans ijsje toe! nou ben ik helemaal kapot! mijn vader kwam langs(matrasje afgeven) en zijn lekker op een terrasje een grote uitsmijter gaan eten en een toetje toe! ben nou helemaal moe! ff lezen en i`ll be back!