Volgens mij heeft ze haar gisteren gedraaid! Deed 'n beetje pijn en m'n buik maakte allerlei rare bewegingen, ook voel ik nu de schopjes in m'n ribben ipv beneden...
ja ik krijg het gemiddelde van de laatste 3 gewerkte maanden uitbetaald hihi ik heb ook een keer mazzel want 2 maanden ervan had ik extra extra gewerkt!
Ha, dat zou mooi zijn! Volgens mij heb ik die draaiing ook duidelijk gevoeld (en wel op 19 april ). Deed ook pijn, twee dagen lang van tevoren een gespannen buik, en daarvoor altijd de schopjes beneden. Sindsdien alleen nog maar tegen m'n ribben!
ja dagggggggg ik stop jullie stelletje! ik lees alleen maar warme broodjes, ijsjes, water ijs, vruchtenijs, meloen! hallo..ik zit hier stampvol met een giga buik(niet van de beeb nu haha) en jullie hebben het alleen over eten... ik heb zoveel op er komt de hele tijd wat omhoog geloof als ik er aan toe geef dan ligt het eruit ook nog pff en dan gaat stuiterbal nu uitgerekend uitproberen hoe hard ie kan stuiteren oowwww pfffff.... lekker stel zijn jullie
Meiden tot later, ik ga zo weer in de file aansluiten en dan helemaal tot rust komen bij de YOGA vanavond! hiha! Fijn weekend allemaal, tis nog even lekker weer.. xKaar
en dan ga ik ere ff voor zitten en dan is iedereen weg hahaha' dit heb ik nou altijd! jullie vinden het leuk om mij te plagen he? mijn dochter zou zeggen stelletje SOEPKIPPEN hihihi
Hey dames, Ik ben teug. Hou het kort voor nu (kom later terug - als ik alles bijgelezen heb-). Ben druk met alle was en de rest van het huishouden. Bedankt dat ik 130 pagina's mag bijlezen . Misschien kan iemand me even kort op de hoogte stellen van alle belangrijke zaken die zijn voorgevallen de afgelopen week? Volgens mij ben ik onwijs gegroeid en zal binnenkort weer ff een foto maken. Tot snel!
1 nadeel.. als ik iemand plaag,pest treitert of uitdaagt dan is het een teken dat ik je mag.. dan is het geen wraak meer
hele snelle samenvatting.. ze hebben met zijn alle zitten vreten en snoepen of hun leven eraf hing! niet normaal die dames hier! er zit zelfs een koekymonster bij p.s ik heb hetniet gedaan hoor dat je zoveel moet bij lezen, begint met een M daar is de schuldige maar alles goed met jou jody en de beeb?
ben ik weer hahaha inmijn uppie owww ik plas in mijn broek!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=vp2enMV9iTQ
En niet te vergeten: Sonyaonelove is bevallen! Veels te vroeg natuurlijk, maar hun dochtertje Chedella doet het volgens de eerste berichten goed!
Is er iemand hier met zwangerschapsgym bezig? Heb de laatste 2x gespijbeld omdat ik gewoon te moe was