Je dat ben ik helemaal met je eens. Kijk, als dit meisje bij 'ons' in de crisis zou komen en zou roepen dat haar broertje nou de pineut zou zijn dan zou daar zeker melding van gedaan worden bij haar casemanager (degene die haar plaatst). De verantwoordelijke voor alles is dan nog steeds de gezaghebbende ouder. Stel nou dat jeugdzorg meteen na het horen van dit verhaal (want meer is het tot dan toe nog niet) van een 13 jarig meisje dat jongen van 4 uit huis haalt en moeder blijkt nooit iets gedaan te hebben? Daarnaast is het wel zo dat in dit geval beter de gevoelens van de moeder gekwetst hadden kunnen zijn dan het leven van een kleuter ontnomen. En daarnaast is niet gezegd dat Jeugdzorg geen fouten maakt natuurlijk! Het jammerlijke is dan meteen dat het mensen betreft. Net als wanneer een chirurg 'even' te diep snijdt tijdens een operatie. Snap ook niet waarom ik me erover blijf opwinden... het is al jaren zo en het zal ook zo blijven. Waarschijnlijk heb ik over andere dingen weer een mening die 'insiders' belachelijk vinden!
... en schreef ik eerder nog dat ik uit voorzorg geen ijsjes in huis had... ik kon de Magnums niet laten liggen in de supermarkt... voor de zekerheid maar 2 doosjes, want ik weet nooit of hubbie ook wil...
Hahaaaahahaaa Wat mij opvalt, is dat jullie allemaal heeeeeel goed zijn in excuses zoeken Om te snoepen... om verslaafd te zijn aan het forum...
Dat komt omdat jij de inside informatie hebt, die andere niet hebben en gewoon wat gillen. Tuurlijk wordt je daar pissig over. Een mensenbrein is ook niet te peilen. Ze kunnen in je gezicht heel goed overkomen en achter je rug om hun kind vermoorden. En uit huis plaatsen is natuurlijk mooi als het kan. Maar ik weet dat er ook te weinig mensen zijn die een pleegkind in huis willen nemen. Dus zomaar stomweg gelijk een kind uit huis plaatsen kan ook niet. Als ik jou was zou ik niet echt meer proberen om op sommige discussie's in te gaan. Je zit jezelf dan alleen maar op te vreten en dat is niet goed voor je beeb.
Fijn dat er nu tenmiste actie wordt ondernomen. Al is het maar om te kijken wat voor een actie jij kan ondernemen om hun terug te pakken! Ik hoop dat je volgende week een leuk antwoord mag krijgen! En babyfotograaf, nou daar zal animo genoeg voor zijn
Ik heb vanmiddag heel netjes 2 crackers met kaas op. Ik neem dus echt niks in huis, want dan blijf ik ook snoepen.
Oooh ik ben verliefd op Mona, Emiel, Tuur, Missy (met snor) en Nelleke! Ik ben een echt kattenmens en vind ze super! Leven alle 5 katten nog? En zijn die 3 uit hetzelfde nest? Misschien een nestje van jullie zelf? De hond is ook een dotje hoor!
Oooh nou zo druk maak ik me er ook niet over hoor! Niet dat ik hier met kokend bloed zit en alleen maar daaraan kan denken. Ik ben inmiddels wel wat gewend. Maar steeds als een dergelijke opmerking gemaakt wordt (zoals gisteren in het nieuws) dan wil ik het toch even kwijt. Zal er niets meer over zeggen nu! :-#
Mona, Emiel en Tuur zijn Nellekes beebies Missy was onze eerste poes, die hebben we gekregen toen we zijn gaan samenwonen! Alle katten leven nog hoor, maar Emiel en Tuur zijn bij goeie vrienden van ons, het was een beetje teveel, maar nu zijn ze ook in goeie handen.