Mona doet me een beetje denken aan een schattige Gizmo, van de Gremlins! En die snor van Missy! Geweldig! Wij hebben o.a. een witte poes met een zwarte streep midden over haar kop. Ze heet dan ook Punkie! En dat het teveel wordt kan ik me voorstellen. Zeker ook met de hond erbij en straks die kleine. En bij vrienden is gevoelsmatig toch altijd beter dan bij vreemden of een asiel lijkt me.
oooh, dit is erg... ik kom de komende tijd niet meer.. maar dames.. ook zonder mij hebben jullie in 1,5 uur 4 pagina's vol gepraat hoor
Na m'n bevalling ga ik.....DANSEN... daar heb ik nu zo'n zin in zie! Als ik maar een streepje muziek hoor dan kriebelt het al! Gaan ze raar kijken in de kraamkliniek... ga ik staan dansen in de gang
Beebie, Mona en Missy zijn superschattig en lief Nelleke is helemaal anders, die is alleen maar vriendjes met mij, de rest moet goed opletten! Ik had ze nooit naar een asiel kunnen doen of zo... ik moest echt weten dat ze in goede handen waren!
Ik wil zeker ook niet jeugdzorg de schuld geven, niemand eigenlijk, want daarvoor weet ik veel te weinig van de omstandigeheden van de betrokkenen. Mijn moeder heeft zelf ook bij de sociale dienst gewerkt en moest daar wel eens de beslissing nemen om een kind weg te laten halen uit een gezin. De problemen die ze daarbij vaak had was juist de administratieve rompslomp en de regelgeving. En mij gaat het dus erom dat er eens goed gekeken moet worden naar de regeling rond om het wel of niet uit huis plaatsen van een kind. Vaak staan de hulpverleners machteloos omdat ze door te strikte regels niks kunnen doen.
oke! Heb net het hele boek van prenatal doorgebladerd, zag nog leuke dingen ben ze alleen weer vergeten
Hoe zijn jullie eigenlijk? Pessimist? Optimist? Vrolijk? Hyper? Ik ben eum een prettig gestoorde hyperkinetische optimist
Dan zul je nog eens opnieuw moeten kijken hé, kan ik ze bij mijn lijstje voegen Ben bang dat ik iets ga vergeten voor de kleine... maar ach, dan is het zo gehaald... toch?
Dat is idd fijn, zo'n speeldeken, staat er bij ons niet op omdat dat een beetje moeilijk is met m'n harige hond! Die zou ook willen spelen op het speeldeken
Kijk, in geval van nood kan alles natuurlijk! Dan haalt de politie ze uit huis of kan er heel snel een voorlopige onder toezichtstelling worden uitgesproken waardoor er een (tijdelijke) voogd is die de kinderen uit huis kan halen namens de Jeugdbescherming. Het nadeel is dat alles tijd kost tegenwoordig, en dat had dit jongetje helaas niet meer....
Idd meiden, sorry dat we door jullie gesprek heen gaan, maar ik weet niet over welke zaak jullie het juist over hebben, alleen dat over kinderen plaatsen enz gaat en wil me er niet mee bemoeien omdat ik me daar vreselijk in kan opwinden.