grrrrrrrr.... ook jij kan te ver gaan he hubbie en romy zitten vol, ik heb extra eten opgeschept hahahahahaha
zat te kijken naar de herdenking op de dam.. beeb is koningsgezind denk ik.. toen het Wilhelmus begon.. trap trap.. was trouwens druk, hoorde dat het elk jaar drukker wordt, ook op de Waaldorpser vlakte
ja ik ook, je zou denken dat het juist minder drukker zou worden. de jeugd denkt en staat er denk ik minder bij stil. of niet?
die denken misschien eerder aan slachtoffers die later zijn gevallen bv in Irak.. niet meer aan de 2e Wereld Oorlog. Er zijn maar weinig mensen over van de generatie die het meegemaakt heeft
ik ben er hoor, maar was eerst even 7 pagina's aan het bijlezen. Tanya, die taart ziet er echt heeel lekker uit. Marloes, ik kom bij jou die bosche bollen halen. Lekker die chocola eromheen. Ik heb momenteel erg last van maagzuur, dus moet even niet aan eten denken. Kirby, wij hebben geen meter en peter, dus het zegt mij helemaal niets. Wat zou die peter moeten doen? Voor de rest is er niet veel blijven hangen, nou ja...eten dan.
ja inderdaad, want bv romy vroeg net waarom dus hubbie legde het een beetje uit.(zover het kan bij een 6 jarige) maar als wij zoiets hebben van tja das van vroeger laat maar.... dan neemt de volgende generatie het dus niet mee. Daar zat ik net dus even aan te denken...
Adine, die heeft niet echt een specifieke taak... gewoon, er zijn voor kleintje... af en toe eens iets leuks doen met kleintje enz...
ik zou denk ik wel met diegene zou bespreken. Of desnoods tjaa. moeilijk joh.. dat is toch eigenlijk net zoiets als voogd? als het voor jou veel betekend dan zou ik toch de ander de naam `peter` gaan geven. als spijt heb dat je die andere heb gekozen.. uhhmm.. ja denk dat ik een gesprek zou voeren..beetje tussen neus en lippen door
peetje is slecht in verwoorden van dingen die ze denkt, als ik zonder denken tikt gaat het zonder problemen. zodra ik over iets na denk, dan komt het er zo raar op te staan.. begreep je me een beetje?