oww my god! ik moet rennen naar boven en mijn was redden! hubbie is aan het strijken, voor het eerst van zijn leven! neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Weet je wat het is hé... de persoon die we gekozen hebben, die trekt er zich nu niet zoveel van aan... komt me maar heel af en toe eens kort bezoeken. Degene die we liever zouden hebben, is de vriend die samen met ons het kaartje heeft ontworpen en die komt heel dikwijls op bezoek en is altijd bezorgd... de weken dat ik in het ziekenhuis lag, was ie er ook echt voor m'n mannetje enz. We hadden het niet verwacht dat die eerste persoon zo zou zijn, anders hadden we hem natuurlijk niet als peter gevraagd...
gaat goed.... t-shirts.. hij doet er een uur over maar laat hem maar ff. als ie niks doet is het ook niet goed he hihi kreeg een hartverzakking, ik vond hem zo lang boven blijven dus roep naar boven`` wat doe je poep?`` strijken schat paniek om niks gelukkig hihi
Waarschijnlijk heb ik weer eens wat gemist, maar zit jij dan deels in de ziektewet door je zwangerschap?
Peeetje, lief toch van je mannetje dat ie wil strijken? Maar zou het ook niet echt vertrouwen hoor als m'n hubbie met het strijkijzer in z'n handen zou staan
heel bot hoor maar als ie het er zelf niet meer over heeft en geen aandacht aan schenkt,kan je er zelf dan niet beter over beginnen of laten jullie iedereen weten wie de meter of peter word?
erg he... hij schrok zich kapot omdat ik naar boven stormde hihi maar dacht even van aaaahhhh mijn kleding hahaha maar hij blijft er van af zei ie.. ehh zijn juiste woorden waren ``ik raak de rest niet aan, ik weet hoe je bent`` hmmzzz is dat een slecht of een goed teken
Ja peeet, zal op het kaartje staan... die eerste persoon praat wel nog over het peter zijn, maar volgens mij heeft ie geen idee wat het betekent... denk dat ie gewoon denkt dat dat een eretitel of zo is... terwijl het voor mij toch wel belangrijk is dat ons meisje bij haar meter en peter terechtkan als er iets is en ze ook af en toe iets leuks met haar doen.
Hahaha Peetje, zo herkenbaar... m'n mannetje zou ook niet durven aan de was komen... gewoon... omdat ie weet hoe ik ben. Het enige dat ie mag doen is de was dat ik hem aangeef in de wasmachine steken, dan doe ik er wasmiddel bij en steek de machine in gang. Hij mag ze ook buitenhangen en binnenhalen, strijken doet m'n schoonma voorlopig, maar ook dat vind ik echt niet fijn Ben een beetje een controlefreak en doe het liefste van al alles zelf
Dan zal ik met hem toch eens een gesprek aangaan en vragen wat hij van de peterzijn verwacht. Zegt hij, leuke eretitel, dan kan je hem natuurlijk wel uitleggen, dat het niet zomaar een titel is en wat je van hem verwacht. Als hij dan terug krabbelt, ben je gauw klaar. Anders zal ik hem wel vragen of hij voor die taak wel klaar is.
dan kan ik je een handje geven. doe nog steeds mijn huishouden zelf! ik doe nu elke dag een beetje.. maar moet er niet aan denken dat iemand anders het doet mijn man mag.. hihi``mag`` afwassen,stofzuigen enz. maar de rest don`t touch kan er niks aan doen.
Ik geef ook even mijn bescheiden mening. Ik denk dat je moet doen wat voor jullie goed voelt. Als hij nu geen goede vriend blijkt wat zou hem dan een goede peter maken? Het gaat immers om jullie meisje. Ik zou denk ik in een gesprek met hem aangeven hoe belangrijk de peter voor jullie is. Jullie zouden hem kunnen vragen hoe hij het ziet en óf hij het ziet zitten. Als je dan ook nog aangeeft dat hij er vanaf mag zien, no hard feelings, geeft hem dat misschien de ruimte om dit ook aan te geven. 't Is een mogelijkheid....
ik word gek van elke keer kramp in mijn tenen en niet zo klein beetje ook! iemand een tip? alles wat ik doe niets helpt! strekken niet,wrijven niks, als ik daarna weer ontspant dan komt de kramp weer.
Zou het ook zo graag weer zelf doen... maar als ik dat zou doen dan is de kleine er morgen... vandaag geprobeerd 1 schotel af te wassen... boem onmiddelijk een zeer pijnlijke harde buik...
ik moet je eerlijk bekennen dat ik ook echt teveel nog steeds doet, ik heb namelijk dat was ding van mijn collega naar boven getild, en daarna kreeg ik me pijn dat ik geen a of b meer kon zeggen zo erg. Op dat moment ik weet het niet, dan gaat het gewoon even goed en dan vergeet ik het denk ik. achteraf denk ik tja stomme oen...