Héél herkenbaar! Mijn lief mag best afwassen maar wel met de goede kwast en de kattenvoer bakjes NIET met die kwast en als allerlaatste. En stofzuigen... weet je, ik heb een systeem. Ik weet dan precies waar ik geweest ben en ik kan het niet uitstaan dat hij in het midden van de kamer begint en beweert het goed gedaan te hebben! En tja de was ophangen.... Ik moet het gewoon zelf doen! Maar als ik dat zeg, dan helpt hij natuurlijk helemaal niet meer (en terecht)! Dat wil ik dan ook weer niet.
Moeilijke dames zijn wij allemaal seg... 't is ook nooit goed voor ons... als ze niks doen is het niet goed en als ze dan iets willen doen weten we weer iets haha
'Snelheidsovertreder' beurt 10.000 Euro van Justitie na bezwaar! http://www.flitsservice.nl/ moeten jullie deze eens lezen..
Tsss... Peeetje, je moet echt gewoon je huishouden uit je hoofd zetten... rusten en aan de beeb denken! Als ik durf uit de zetel te komen als m'n mannetje hier is, dan steigert ie onmiddelijk, hij maakt zich echt kwaad hoor! Is wel leuk dat ie zoveel om mij en beeb geeft! Ik mag niet eens uit de zetel om 'n drankje of zo te halen van hem, moet ik maar vragen, brengt hij wel!
ik weet het echt meid.. het kost me ook elke keer een echtscheiding bijna.. het zit in me.. ik denk echt aan me beeb... maar tja ik weet het niet.. dan voel ik me goed en denk ik ff dit snel en dan beloof ik mezelf te gaan zitten. Maar hubbie werkt ook meer dan 40 uur per week en zijn dochter wil in de avond ook aandacht. Ik vind het zo erg om te zien dat ie moe is en ik zit lekker. Andere waarvan ik wel min of meer wat meer van accepteer qua mijn huishouden. die zien we niet !... het gaat niet vanzelf ....
Rot is dat he. Ik heb er 's nachts weleens last van en dan in mijn kuit..aaaargh. Doet echt pijn he. weet eigenlijk ook niet wat je er aan kan doen. Volgens mij is dit ook één van die zwangerschapskwaaltjes.
Dag dames, Even snel want mijn hubbie is zo trots op zijn resultaat! Morgen doe ik wel bijlezen. Men neme: 2 verschillende diktes hout een goedkope plafonniere 2 helften van een plastic bal die je ondoorzichtig maakt door ze te schuren verf watervaste stiften :bisonkit en een voorbeeld van het zonnetje van Playgro En wat je dan krijgt zie je in mijn album! Het zijn 4 afbeeldingen van dezelfde lamp, alleen de 1e is uit, de 2e gedimd licht, de 3e voluit licht en de 4e zoals je het ziet bij binnenkomst. Liefs, Tanya (die ook wel een beetje trots is op haar mannetje vanwege het mooie resultaat)
Ik heb daar niet zo'n last van hoor. Als iemand wat in het huis wil doen, gaat tie zijn gang maar. Van de tuin, daar moet je vanaf blijven, die is van mij.
echt.. de tuin.. : nee die is meer van romy hahaha daar een glijbaan,daar een zandbak.. MIJN tuin heb ik al een jaar of 4 niet meer hihihi
Maar je zit niet lekker want je wilt van alles doen terwijl alle adviezen iets anders zeggen. En als er iemand is die durft te zeggen dat Peetje 'alleen maar 'lekker' zit en niets doet weet ik wel een plekje waar hij heen kan gaan!
Stond vanmorgen bij ons in de krant. Hubbie heeft weleens een zaak gewonnen, maar kreeg als extra zijn reiskosten terug, omdat hij voor moest komen.
Precies. Maar je hebt wel gelijk hoor. Diegene die echt rustig aan moet doen, doet dat echt niet voor de lol.
Ik ga jullie ff verlaten... m'n hubbie komt zo thuis en ook m'n mamsie zal hier zo meteen zijn... kom strax nog ff piepen!
niemand zegt het.. maar ik denk het.. ben een zorgelijk type.. wil graag dan dat het lekker opgeruimd is als ie thuis komt of wat lekkers op tafel hebben staan.... kan daarom niet uitstaan dat mensen soms zo $@%@^! ehh fietsbellen kunnen zijn en je zo aan je lot kunnen over laten! als iemand je zo goed kent en weet hoe je bent... pff laat ook maar geloof dat ik niet de enigste hier bent die soms meer verwachtte van bepaalde mensen. godzijdank is mijn hubbie zo lief.. je heb ook wel eens ander soort mannen. Die ken ik ook! daar ben je ook niet blij mee dan hoor.. dus alle hubbies van ons even een flink schouderklopje!