Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hahaha ja ik hou het ook niet bij...

Ff updaten:
    Ik heb ook slijm, vooral 's morgens, en loop ook altijd met een inlegkruisje in.
    Blij dat ik gisteren niet zo actief was, ben veel te verkouden voor al die taarten en bossche bollen van jullie, haha. Ik heb alleen maar snot :(
    Iemand nog tips verder om een zeer zware verkoudheid te bestrijden? Gelukkig geen koorts maar dat is dan ook het enige...

Lexi gaat zo nog maar even haar bed in...

2. Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Allereerst moest ik jullie namens Marc bedanken voor de complimentjes over de lamp! Hij heeft gisteren voor het eerst meegelezen op het forum, zo nieuwsgierig (en trots) was hij.

Mannen en huishoudelijk werk Die van mij kan en mag alles. Toen ik 15 maanden opgenomen was in een psych. instelling moest hij veel zelf doen. Hij kan het ook, maar doet het op een andere manier als ik en dan moet ik af en toe tot 10000 tellen en niet kijken, en het gaat ook wat langzamer als dan dat ik het zou doen. Ik heb echt respect voor hem dat hij het al 16 jaar met me volhoudt. Ik bedoel, hij ziet ook al met me af als ik niet zwanger ben. En dat van de sex herken ik, we hebben ook periodes gehad dat we het heeeeeel lang niet deden en dan was ik ook bang dat hij het buiten de deur ging zoeken. Ik kon het wel missen, maar had het gevoel dat hij dat niet kon. Maar net zoals de man van Peetje is hij ook al blij met een knuffel en lekker tegen elkaar op de bank aan zitten.

Slijm/witverlies
    Heel herkenbaar! Van de week had ik een zwarte onderbroek aan en was vergeten er een inlegkruisje in te doen. Nou, daar kwam ik na een uur van terug. Ik weet niet meer wie het zei maar bij mij is het idd ook heftiger als ik veel harde pijnlijke buiken heb gehad en als ik klaargekomen ben :oops: , en dan bedoel ik niet het 'kwakkie' want je kan ook klaarkomen zonder echte sex. (lekker onderwerp zo op de vroege ochtend, sorry dames...)

Kramp AAAHHHHHHH! Gek word ik ervan. Bij mij het vaak in combi met wiebelbenen, ik moet dan mijn benen bewegen maar dan schiet gelijk de kramp erin. Of wat ik ook vaak heb ik net wel net niet kramp. Ook wel in mijn tenen, en dannet als ik mijn schoenen net aan heb en alles weer uit moet doen om mijn tenen te ontkrampen, of als je net eindelijk lekker ligt in bed.

Tygo We gaan hem maandag chemisch laten castreren. De lente is echt in zijn bol (en ballen) geslagen, voorheen was het alleen loopse teefjes maar de laatste weken echt ieder teefje. We doen eerst chemisch castreren om te kijken of het uberhaupt iets uithaalt, voordat we aan het echte hakkie-takkie-weg-zakkie gaan beginnen. Deze vorm van castratie werkt onmiddelijk en houdt 2 maanden aan. Dan verdwijnt het weer, het effect. Helpt het niet, dan geen operatie, helpt het wel, dan wel. Chemische castratie is alleen maar een spuit in zijn achterwerk, is ook minder belastend voor hem.

Kirby Ik zou je geen advies kunnen geven over de peter-kwestie. Ik zou het zelf niet durven om die persoon aan te spreken daarover, maar ik kan heel goed snappen dat je daar mee zit. Ik hoop dat je eruit komt. En dat was een heel lief gedichtje voor je man!

Vissie Veel plezier in de stad!

Marloes Succes bij de drukker vandaag!

Liefs, Tanya

3. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Nou ik heb 12 blz doorgelezen... de rest komt vanmiddag wel!

Monique, kl*te van je werk zeg. En wat raar dat je bij en winkel zó ontzettend flexibel mnoet zijn. Ze kunnen toch een soort van rooster maken? ik snap niet waar bij hun het probleem zit hoor...

Jekkia, veel succes met de verhuizing! (En met bijlezen strakkies....)

Haha, van ons maar een half uurtje!

Ik ben effe weg, tot vanmiddag

4. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    tanya wel een oplossing ja voor tygo,
    ik had verwacht dat joy na de operatie minder druk zou zijn, maar geen verschil joh.
    ach een hondje wat niet vooruit te branden is, is ook nie leuk he

Ik ga vandaag ook mijn kaartjes bestellen!
    word tijd hihi
    maar ik weet wat en welke ik weer en nou maar hopen dat ie er ook is!

5. Niet meer actief

Nee idd, het moet buiten ook geen 'vloerkleed' worden. Hij hoeft van mij niet minder druk te worden, maar als hij nou eens zou stoppen met dat geile gedrag van hem, dat zou al heel wat schelen. Ik vind het vervelend voor Tygo maar ook voor die teefjes waar hij steeds op zit. En wij moeten hem er steeds vanaf trekken. Hij heeft dit gedrag nooit vertoont, het is begonnen nadat 1 van zijn vriendinnetjes onverwachts loops is geworden (zij zou eind deze maand geholpen worden, maar werd iets te vroeg weer loops). Sindsdien is hij losgeslagen. En misschien in combi met de zwangerschap ofzo, geen idee.

Liefs, Tanya

6. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    hihihi ik zie het al helemaal voor me tygo er boven op :) :)
    nee je heb groot gelijk hoor...
    ik vind het ook vervelend als ze elke keer zo joy zo bespringen.

7. Niet meer actief

Dames,

We gaan naar de stad, en ook meteen even langs de Prenatal dat gratis moederdagcadeautje ophalen. Ben benieuwd wat daar in zit.

Misschien tot straks!

Liefs, Tanya

8. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge dames

Dat wordt dan een uurtje later de stad in. :D

Onze ha adviseert dan gewoon, stomen en paracetamol. Volgens mij mag je dit in je zwangerschap gewoon doen.

Mooie oplossing zo.

Hahaha...ik zie dit al helemaal voor me. Tygo die zijn hormoontjes achterna wil en jij met een rood hoofd van schaamte hem van de vrouwtjes af houdt. Misschien lopen er al kindjes van hem rond. :D

Hier weinig te melden. Wordt alleen regelmatig wakker en dan ben ik nat van het zweet. Dat heb ik dus echt nooit gehad. Ben altijd een ontzettende koukleum en ik slaap onder een flanellen dekbedhoes. 's Winters ligt er nog een elctrische deken onder. Moet ik nu echt niet meer aan denken.

Ga zo ook maar even naar het dorp. Mijn bonnetje inruilen. Ben benieuwd wat ze hebben. Het is 5 mei, misschien is het wel feest op het dorp. Zal zo eens kijken.

Ik wil ook nog vissies halen. Kleine goudvisjes voor de vijver en wat gekleurde visjes voor in het aqaurium.

Koeky, Dat was jij toch die pas visjes had gehaald? Welke heb je gekocht?

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ff snel een vraagje...
    moesten jullie gelijk heel het bedrag betalen met de geboorte kaartjes?

10. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Jij hebt zo te horen wel een hele lieve man ja!

11. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik hoefde nu nog niks te betalen. Pas als de baby geboren is en hubbie gaat de kaartjes halen, dan betalen.

12. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Ik zal morgen pas een reactie plaatsen als er al iemand anders is geweest ;) :)

13. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Nee niets, pas als we de kaartjes zelf komen opahalen :confused: (en de enveloppen mogen we al eerder komen halen)

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    kirby, leuke foto's! je ziet er frans uit (ja ben raar) hahaha misschien door je bruine haar en wat getinte huid.

zanoni, nog maar een paar daagjes tot je ondertrouw en verlof etc. wat spannend! ik heb vannacht gedroomd dat ik ging trouwen. het was geweldig alleen had een stomme jurk aan hahaha

tanya, WAAROM kwel je mij met die taart? nu MOET ik er ook een gaan bakken vandaag hahahaha heb gisteren ook al brownies gebakken en er is NIKS van over. dankzij mijn 2 andere zwangere vriendinnetjes die gisteren op bezoek waren. ik heb maar 1 stukje gepakt.... eerlijk waar! hahaha ow ja... supergave lamp! complimenten :)

wit/slijmverlies, ik was na het stoppen vd pil eigenlijk zo goed als droog maar nu begint het steeds erger te worden. erg smerig al zeg ik het zelf al is het nog niet zo erg dat ik mijn onderbroeken moet verwisselen of inlegkruisjes moet dragen.maar toch. soms stap ik uit de douche en loopt het zo langs mijn been blegh!

peeetje, je man die aan het strijken is? WOW wat geweldig hahaha leonbracht in het begin toen we iets kregen al zijn was naar de stomerij omdat hij niet kon strijken hahaha totdat ik kwam en ik het ging doen.

nogmaals kirby, over dat met je peter. kijk onze peter is de broer van leon. hij/hun hebben deze zwangerschap nog NOOIT gevraagd hoe het ging met mij. zelfs niet na de ziekenhuisopnames etc. ze zijn nog niet eens langsgeweest bij ons thuis in de afgelopen 7 maanden en hebben het kamertje ook niet gezien.kijk ik sta er dus ook niet om te trappelen net als jij maar het is eons broer en ik accepteer gewoon dat wij er destijds voor hebben gekozen. al hop ik wel dat als het kindje er straks is ze wel meer aandacht voor hem hebben maar ja dat zien we straks wel. als jou gevoel zegt dat die andere vriend een betere peter zou zijn zou ik het er met je mannetje over hebben en dan bijvoorbeeld diegene voogd maken ofzo. of suikeroom hahaha weet niet eens of dat wel een officieel woord is maar goed ;)

zo ben nu op pagina 839 en ga dit alvast even posten. want ga nu ff snel wat eten en lees dan weer verder en geef een update.
    xxx

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    adine, veel plezier met het halen van je goudvisjes!

zo nu ben ik weer bij na een uur lezen hahaha
    net ging de deurbel en....
    MIJN FIETS IS ER!
    gameteen een foto in mijn album zetten want kimmie is zo blij! een echte mamafiets. zien jullie mij (aartslui en ANTIsportief) al op die fiets zitten met die kleine achterop? hahaha ik niet maar ga straks denk ik wel ff een testrondje maken hihihihi

de meiden die naar steven vroegen...
    bloeduitslagen en urine waren niet zo heel goed. het blijkt nu dus dat hij steed meer eiwitten lekt. dus nu moet hij over 2 weken naar academisch ziekenhuis in nijmegen en dan gaan ze over op andere medicijnen (wie weet ook chemo). hij mag nu wel 3x zo veel plaspillen nemen om van dat vocht af te komen.

mama en familie zijn naar domburg. ik zou ook gaan maar ze zegt dat het weer niet zo geweldig is en ik zit nog steeds met die blaas te kloten. dus we gaan morgen in elk geval een dagje kijken en dan kan ik alsnog blijven.

hier gisteren mijn 2 zwangere vriendinetjes gehad. wat kan er toch veel verschil zitten in buiken! we dragen allemaal anders en hebben alle 3 een andere buik hahaha was wel gezellig, vooral de brownies deden het goed. heb ook een kleintje taart (weet niet of jullie die kennen vd reclame van dr. oetker geloof ik) en die ga ik bakken voor mijn ouders morgen. kom ik niet met lege handen aan hahaha

zo nu ga ik ECHT wat eten. maar eerst ff die foto in mijn album zetten.

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    zo heb ff in mijn eentje bijna een hele pagina gevuld maar voor de liefhebbers staat er een foto in mijn album.

denk zal jullie eens helpen met het vullen vd pagina's ;)

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Peetje, heb dat ook al eens gedacht toen ik in de put zat, en toen zei m'n mannetje ook zoiet liefs! Wij zijn op 29 mei 6 jaar samen en nog super in love... als mensen ons over straat zien lopen (nu natuurlijk niet, maar voor ik zwanger was) dachten ze altijd dat we nog maar net samen waren :)

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare

Vind ik ook een leuke serie, maar m'n mannetje niet zo, die kijkt liever gewoon CSI.

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hihi Vissie, sorry hoor meid :)

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Neen, wij moeten ze pas betalen als ze ze naar het ziekenhuis brengen als de baby geboren is.

Share This Page