Kim, gaaf die fiets. En al helemaal met zitje. Ik wil er ook eente, maar vind ze best wel prijzig. O ja en in Domburg, heb je vaak meer kans op mooi weer, dan in het binnenland. Als het bij jullie morgen bewolkt is, heb je dus best kans, dat in Domburg de zon schijnt. Veel plezier morgen. Vertel even of die kleine taartjes lekker zijn.
Wauw, het is hier echt stil vandaag Hoe gaat het met jullie allemaal? Marloes, veel succes bij de drukker! Wat die kramp betreft... heb ik gelukkig geen last van, niet in m'n tenen en ook niet in m'n kuit! Ben daar blij mee want m'n vorige zwangerschap had ik het ook wel elke dag! Kimmie, haha, ikke Frans? Dat is ook de eerste maal dat iemand dat zegt tegen mij Meestal denken ze Spaans of zo, maar neen hoor ben op en top Belgisch, gewoon donker haar en een getint huidje... heb ik van m'n mama gekregen
OK wacht , ho, stop! er iets me nu iets gebeurd... krijg een sms van leon. hij wil morgen niet mee naar domburg want hij heeft gehoord dat mijn vriendin ook mee gaat. ok is goed blijf jij och lekker thuis voetballen kijken MAAR.... daarna schrijft hij. 'zullen wij ook samen een weekend weg gaan? weekend van 9 juni? moet jij maar ff kijken schatje' nu zit ik dus te janken achter de computer want dat vind ik zo lief! wij gaan NOOIT een weekend weg. dat kan nml mooit vanwege dat voetbal van hem. maar hij weet dat ik het nodig heb om er ff tussenuit te gaan en hij is straks 5 dagen naar kreta met zijn team. dus dit bewijst wel weer dat hij echt gek op me is en aan me denkt. zo ga nu ff verder janken met een boterham in mijn mond hahaha
nog even over die fiets. heb hem zelf niet gekocht hoor... heb hem van mijn schoonpapa gekregen omdat hij zo'n fietsregeling heeft op het werk waarbij hij met vrije dagen een fiets kan kopen. ben er echt heel blij mee! maar als ik er zelf een moest kopen zou het niet zo'n dure zijn hoor hahaha kirby, spaans zou ik ook geloven hahaha is je moeder van een andere afkomst? of is ze net als jou ook gewoon donker van huidskleur?
Kimmie, m'n mama en ik zijn gewoon zo, getinte huid, donker haar en groenbruine ogen. M'n broertjes en zussen niet hoor... er zitten zelfs blonde tussen met blauwe ogen... en toch lijken we op elkaar.
Hoeveel broers en zussen heb je dan Kirby? De opmerking 'er zitten zelfs blonde tussen' doet mij denken dat er een elftal loopt!
Beebie, ik heb vier broers en drie zussen Allemaal jonger dan mij... Trouwens, meiden, bedankt voor jullie goeie raad ivm dat peter-gedoe... ben er wel nog niet helemaal uit hoe we het nu juist gaan doen, we zien wel, we hebben nog even tijd...
de helft moeten aanbetalen, maar ja niks aan te doen maak ook nie uit. die man heeft nog nooit zo snel iemand binnen en weer buiten gehad hahaha wist wat ik wou,vond hem in boek 1 al, opgeschreven adres alles door gegeven en klaar, 5 minuten stonden we buiten hihi
Handig! Grappig dat je hebt gevonden wat je in je hoofd had. Ik heb wel precies in mijn hoofd wat ik wil, maar dan zijn delen van kaarten bij elkaar. Dat is dan weer net ff iets lastiger, maar komt ook wel goed. Ik krijg het wel zoals ik wil.
Ik ben net dat cadeautasje wezen halen bij de Prenatal. Dat stelt dus echt niks voor. Wat monstertjes van VSM,( 2 zakjes met creme voor buik,billen, been en borsten en 2 zakjes met 2 vitaminepillen) , Dove (een klein zeepje en een klein flaconnetje met douchecreme) en een gelukskoekje, wat niet te knagen is. Zou er dus niet speciaal daar voor naar Prenatal heen gaan. En ik kan helemaal niet tegen Dove-producten. Krijg ik echt overal jeuk van.
hoi dames, kim: mooie fiets hoor... zag je 'mooie' fietstassen.. je hebt nu van die hippe tassen van Kitsch Kitchen geloof ik, die zijn wel vrolijk voor op de fiets. en weekendje weg..Lekker doen. Ik heb gisteren ook gekeken, ik wilde naar Schevingen. Dacht ..doe maar Kurhaus. 1 nacht kost 200,00... nou dan zoek ik nog wel even verder. Kreeg net mijn kraampakket binnen.. joehoee? En.... het kaartje was echt SUPER! Echt helemaal goed. Hij heeft gewoon geluisterd en het zag er top uit. (val in herhaling) Hij zou de Hoofdletters van de namen nog iets groter maken, zodat het meer opvalt, dat de initialen van beeb zijn naam vormen. Volgende week weer kijken en meteen de enveloppen meenemen.
weten we dat ook weer. Zat er geen tijdschrift bij? Omdat er op de bon stond dat het ook van Ariadne at home was.. maar dan gaan we daar mooi niet voor op pad.
Kim, mooie fiets! En dat aanbod van Leon met beide handen aannemen! Gewoon heerlijk nog even met z'n 2en (lees 3en) weg
Hallo jullie.. Ongeveer drie kwartier geleden heeft onze kater Plato een spuitje gekregen.. We hebben hem vanochtend om 9.00 uur een kalmeringspilletje gegeven, dit was al na een uur werkzaam en zeker niet leuk om te zien omdat Plato er 'stoned'van werd. Op een gegeven moment kon 'ie vooral alleen maar slapen en voelde hij zich waarschijnlijk ook wel prettig en rustig. Inca en hij zaten samen in de vensterbank toen ik beneden kwam (vir had hem het eerste halve pilletje gegeven) Plato zat toen al erg suf achter Inca verscholen. Ik ging voorzichtig naar hem toe en heb hem met twee puntjes van de vingers nog een beetje kunnen aaien. Inca sprong toen weg en toen raakte plato ook een beetje gestressed (immers, Inca is zijn veiligheid en die ging weg) Toen Vir hem probeerde te vangen ging hij dóór die kalmeringspilletjes heen en werd ie razend wild. Zijn schele halfdichte oogjes werden ineens weer helemaal helder en hij probeerde zo goed en zo kwaad als ie nog kon te vluchten. Het was onmogelijk en vooral ondraaglijk om hem op deze manier te moeten vangen. Toen hebben we na een paar pogingen besloten om hem nog een kwart pilletje te geven (de aanbevolen hoeveelheid was een halve..dus hij had al veel meer op) Ik heb dit in een stukje worst gedaan. Plato lag toen onder de kast te rillen en ineengedoken te vechten tegen de slaapn. Het stukje worst heb ik onder zijn neusje gelegd en toen at ie het op ( 't blijft een overlevertje he, als er eten ligt: opeten!) Na ongeveer een half uurtje raakt hij zo ver in een roes dat we hem dachten te kunnen vangen.. Ook toen nog sloeg hij blazend op de vlucht, al werkten zijn achterpootjes al bijna niet meer mee. Hij sprong (!) op het aanrecht (kluts kwijt) en daar heeft vir een handdoek over hem heen gedaan en hem te pakken gekregen. We hebben hem in het 'mandje'kunnen doen en hem daarna niet meer gehoord. Ik was bang dat hij al dood was, maar dat was niet zo..waarschijnlijk was hij verstijfd van angst. Bij de dierenarts moesten we eventjes wachten. Toen de arts probeerde hem het spuitje te geven was hij nog steeds te wild en agressief en toen heeft hij besloten nog een uurtje te wachten omdat de autorit en de honden enzo hem waarschijnlijk weer wat hadden opgefokt. Wij zijn toen naar huis gegaan. De dierenarts beloofd ons dat het rond 12 uur afgelopen zou zijn. Ik heb enorm gehuild, en doe dat nog steeds..het is vreselijk om dat beestje zo te zien, echt verschrikkelijk dat gaat je door merg en been. ook vir had het er erg moeilijk mee, maar we weten beide dat hij in goeie handen was en dat het ook voor Plato beter is. Toen we weg gingen sliep hij alweer... Dat was het even, meer kan ik er effe niet over kwijt, maar dan zijn jullie op de hoogte. .. P.s. apk was redelijk: bloedprikken ging na twee keer al goed. HB is te laag (veel te laag) dus vandaar die moeheid enzo. Beepje ligt al met hoofdje naar beneden en ze kon hem/haar dus nu goed voelen (helaas voor de echo, maar fijn om te weten hoe ie ligt) verder geen echte bijzonderheden..en anders vertel ik dat nog wel..ben te verdrietig nu.