Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dikke knuffel voor jou Niva

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nu ben ik erg benieuwd waar jij woont dan.. wij zijn er nl ook in een half uurtje, dus erg ver weg wonen kun je niet, lijkt mij

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ooowww Kim wat lief van Leon! Geniet er maar van he! Alleen kijk uit als je met een boot of vliegtuig wil, dat je dan een verklaring van je dokter moet, kijk maar naar mij en dat hele gedoe met die boot naar Engeland. Beter dan maar gewoon een weekendje in een huisje op de Veluwe misschien?

Ik ga zo even een foto van mezelf plaatsen. Gister is een vriendin langsgeweest (die van de fd-dvd-marathon) en die heeft wel een aardige foto gemaakt van mij en bocco. Die ga ik even aanpassen in grootte en dan zet ik 'm in mijn album.

Nog steeds erg verkouden hierzo, sloeg helemaal op mijn buik. Ging even naar de supermarkt maar volgens mij was half de stad teruggekomen van vakantie en moest dus in dezelfde winkel zijn als ik... Maar heb het overleefd, teruggefietst in mijn 1e versnelling zowat en lig nu op de bank uit te puffen en was niet van plan er voorlopig af te komen, alleen maar om straks de was even in de droger te pleuren.

Ow ja wat las ik nou allemaal over jullie niet-zo-huishoudelijke mannen? Dat je angsten uitstaat als-ie strijkt en dat soort dingen? Hahaha moest ik wel een beetje om lachen stiekum. Mijn vriend is geweldig in het huishouden, daar kan ik alles veilig aan overlaten. Toch doe ik het meeste want ik ben vaker thuis maar de strijk durf ik best aan hem over te laten hoor! Gisteren zelf al gedaan, dus ben ik weer even vanaf, phew! Was het wel veel te warm voor op de zolder (ons washok)!

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nee, dat tijdschrift kon je voor 3.95 bestellen. :(

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    stom

6. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    niva, een HELE dikke knuffel vor jou! verschrikkelijk dat je je poes hebt moeten inslapen, ook al is dat beter voor hem. ik wens je heel veel sterkte meid!

kirby, wat grappig dat er een gezinslid is met blond haar en blauwe ogen! zo zie je maar hoeveel je kan verschillen van je broers en zussen. lijkt me wel een gezellig huishouden bij jullie met zoveel broers en zussen! dat zie je tegenwoordig niet vaak meer :)

adine, cadeautasje? ik weet van niks! hahaha. wel jammer dat er niet veel in zat en vooral aangezien jij niet tegen dove producten kan...ben je helemaal voor niks op en neer gereden :(

lexi, ik had het idd gelezen van dat verhaal van de boot. ik wist dat nml ook niet! maar vliegen ga ik nu dus echt niet meer doen. ik heb al vliegangst hahaha ga echt alleen in dat ding als het niet anders kan hahaha wat ben jij trouwens mooi zwanger zeg! heb nml ff in je album gespiekt. leuke rok heb je aan!

dat herinnert mij er aan dat ik nog steeds naar de stad moet... misschien kan ik leon nog overhalen. maar die zit nog steeds op de club te kaarten.
    schoonvader is net langsgeweest. sond natuurlijk net onder de douche hahaha hij is hier wel een uur geweest en hebben gezellig in de tuin gekletst. hij kwam ook ff de fiets bekijken aangezien ik hem van hem kadoo heb gehad.

de dikke is btw wel lekker druk in mijn buik vandaag. wordt bont en blauw geschopt maar vind het geweldig! ik vraag me dan altijd af wat die aan het doen is hahaha

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Niva een hele dikke knuffe voor jou!

8. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Niva, wat een nare ochtend heb je gehad. Zulke dingen zijn eigenlijk vervelend noodzakelijk. :cry: Dikke knuffel voor je.

Kim, helemaal voor niks ben ik ook niet geweest. ;) Heb gelijk nog een wit shirt met lange mouwen gekocht. Was in de aanbieding.

9. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Marloes, is de post al geweest?

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nee nog niet...

alleen m'n kraampakket is bezorgd, maar dat gaat apart.
    Maar zag op de kassabon dat AH morgen open is..dus komt goed

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik kan je vertellen dat mijn ouders m'n "broertje" ook niet zomaar wilde castreren, tja tis ook niet zomaar ff iets. Maar hij werd op een gegeven moment gevaarlijk voor zichzelf. Straat oversteken en niet luisteren. Levensgevaarlijk. Dus moesten we wel en we kunnen zeggen dat ie er geen last meer van heeft in het begin nog wel maar dat zitten die hormonen nog in z'n lijf. Maar hij is daardoor wel ten goede veranderd. Hij loopt nog wel eens achter een loopse teef aan maar dan ruikt ze wel heeeeel lekker voor em, en snapt ie gelukkig niet wat ie er mee moet. :) Z'n eet verslaving is wel nog erger geworden dus goed op z'n eetgedrag letten.

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik heb ze nog niet, m'n filter was gisteren nog niet helemaal binnen. Lag nog op het pallet buiten en jan l*l in de winkel had nog geen zin om het pallet leeg te halen. Dus had ook nog niet veel zin om visjes te halen. Dus dat ga ik vandaag doen, denk ik.

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

FF raar vraagje, wat voor merk, waar heb je m gekocht en hoe duur was ie? als ik vragen mag. Ik heb gisteren op een sparta gereden ook mamafiets, nou daar kon ik dus niet mee omgaan lag bij de eerste bocht al zowat op me plaat. En ik heb om een gewone fiets gereden die reed heeeeerlijk. Maar wil nog wel ff verder kijken natuurlijk.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gelukkig nu nog plat zonder baby

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:) ik kan zo goed fietsen al bijna 10 jaar niet meer op een fiets gezeten, als je gisteren niet meetelt.

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Kim, wat kl*te van je broertje.
    Kim, wat is ie lief. Maar huilen en eten gaan niet samen.
    Marloes, fijn dat je kaartje zo goed is uitgevallen.
    Adine, nou voor de MDkado ga ik dus ook niet.
    Niva, vervelend dat het zo heeft moeten gaan. *dikke knuffel*
    Lexi, gave foto. Wat een onwijze buik heb je zeg. Ben jaloers. Ik had een heel ander type achter je gezocht.

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Vanochtend bij een styliste advies gekregen over de babykamer. We zijn d'r uit over de kleuren enzo. Gelukkig.

Het wordt lime groen met oranje. Dus daar gaan we binnenkort mee aan de slag. Zal ff kijken of ik de tekeningen maandag op me werk kan inscannen enzo. Was echt leuk.

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

heeft iedereen me nu verlaten. :(: Ga ik heel vies even een ijsje scoren, als dat nog mag. Net een soort gevecht gehad om een schaaltje met zwart wit poeder.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    al weer..

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik ga ff de stad in, ff bij halfords kijken naar een fiets. Tot later.

Deel Deze Pagina