Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Adine: de stickers zijn er! Dank je wel !

Lexi: leuke foto.. had een heel ander beeld van je! Gek toch he.

Ga nu even plantjes halen. (krijg er 2 gratis bij de Flair)

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Niva, wat erg van je kater... dikke knuffel meis!

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Heeft iemand van jullie de Lodger bunker gekocht? Of is iemand nog van plan om hem te kopen? Vind het echt zo'n mooi ding! Wil die in framboos!

4. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Hey meiden,

Het is weer een beetje rustig hier. :)

Ik kom alleen even vertellen dat ik niet zo lekker ben, ik heb geen kracht meer in mijn lichaam, heel raar.
    Gelukkig moet ik dinsdag op controle.
    Nu weer snel me bed in.

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Niva, wat sneu! Sterkte!

Ik heb ook een vraag. Ik ben wel al zelf aan het zoeken op google maar ik vraag het toch voor het geval iemand toevallig iets heeft zien staan. Ik wil voor in de babykamer graag een houten schommelstoel, zo'n ouderwetse zonder tierelantijntjes. Heeft iemand toevallig enig idee waar die te koop zijn? (ondertussen zoek ik gewoon verder :) )

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hoop dat het niets ernstigs is en je nu een beetje kan slapen.

7. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Heb even zitten spieken op google wan tik kende het niet. Maar die framboos is inderdaad een mooi ding!

8. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Sterrekind, al sje het niet vertrouwd gewoon eerder bellen meid! Niet wachten tot dinsdag.

9. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Lexi, mooie buik meid!

10. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Ze hebben net weer wat spullen bezorgd van de babywalz :D
    Heb nu het matrasje binnen dus het bedje van de baby is nu ook opgemaakt! Ook hebben ze de bekleding van het hemeltje gebracht. Helaas komt de stang pas woensdag (andere winkel) dus kan ik die nog niet ophangen.
    Ook hebben ze de wandelwagen gebracht. Het is geen duur merk geworden maar wij vonden hem mooi.
    Zal eens kijken of ik zo een foto kan plaatsen in mijn album.

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Leuk he als ze spullen brengen! En dat de kinderwagen geen duur merk is, wil toch niets zeggen over de kwaliteit?! Wij hebben ook een relatief onbekend merk en lang niet zo duur als een Bugaboo, maar wij vonden dit de beste. En daarnaast, smaken verschillen toch?!

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hahah ik moet nu toch wel een beetje lachen en ben érg nieuwsgierig ook. Bedankt voor de complimentjes op mijn foto/mijzelf/mijn rok, maar wat voor type hadden jullie me dan gedacht? Zie ik er liever uit dan ik lijk? Of juist andersom? Echt grappig dit.

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Volgens mij hebben wij er zoeen in het blauw, ipv een voetenzak voor bij de kinderwagen én een voetenzak voor bij de maxicosi. Maar kan ook een ander merk zijn. Dacht wel dat het een bunker was, maar zeker weten doe ik het niet.

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    @Zanoni: maakt toch niet uit hoe duur de wagen is? Als jullie 'm maar mooi vinden en het ding rijdt! Vind het wel een mooie hoor!

@Niva: sneu van je kat zeg, hoop dat je er weer een beetje overheen komt...

@IJs: WIL IK OOK...

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hmm zit geloof ik een beetje met mezelf te forummen...

Oh wilde ik jullie nog (vol trots) meedelen: heb mezelf vanmiddag weer een nieuw computerprogramma aangeleerd om een database aan te leggen van adressen voor de geboortekaartjes. Want die ga ik dus echt niet alle 100 schrijven he!
    Daar is mijn handschrift te verrot voor en bij envelop 3 zitten er dan zulke rare fouten in... Soms lijkt het namelijk net alsof ik dyslectisch ben als ik schrijf, gaan er allerlei letterhusselingen in zitten en komen sommige letters er niet meer goed uit. Of zou dat komen omdat ik te weinig schrijf en teveel typ?
    Nou ja, in elk geval ga ik dus gewoon adresstickers uitprinten en lekker enveloppen plakken ipv schrijven! Dan maar niet traditioneel, vette pech ;)

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dat doe ik ook gewoon hoor. Als ik meer adressen kan verzinnen dan de paps en mams van Jeroen en die van mij. :)

17. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Zanoni, wat een leuke wagen heb je.

Lexi, ik werk niet meer, dus heb alle tijd om die envelope te schrijven. Moet er trouwens nog wel aan beginnen.

O ja, ijs....heb er net eentje achter mijn kiezen. Zo'n lekker waterijsje.

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Het is dus niet fietsen kijken geworden maar wel vissen kopen. Ik heb nu 2 black molly's en 2 dalmatier molly's en 2 zwaardvinnen. Daarna had ik zoiets van er kan altijd nog wat bij. Eerst maar kijken of ik dit kan laten leven.

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Sterrekind, als je het niet vertrouwt, dan bel je toch gewoon nu de vk?

Koeky, leuk dat je om je visjes bent geweest!

Ik moet ook nog alle enveloppes schrijven... heb er niet echt zin in, door de weeënremmers heb ik een zeer onvaste hand en daardoor trekt mijn handschrift echt op niks.

Ijsjes... pffff... vanavond ga ik echt eens m'n mannetje naar buiten sturen als de ijskar langskomt!

Lexi, ze hebben die idd ook in blauw, zijn ook zo mooi... maar wou die in framboos voor ons meisje :) Ik heb wel nog een voetenzak voor de wandelwagen op mijn lijstje staan, maar ik denk dat ik die laat verwijderen, eigenlijk heb je echt geen twee voetenzakken nodig hé? Of zou het toch handig zijn om er twee te hebben?

Ik wil bewegen! Normaal is de zaterdag altijd poetsdag hier, dan staat m'n favoriete muziek op en loop ik de ganse dag te poetsen/dansen! Vind ik echt fijn :) Nog een paar weekjes...

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    haha nieuwsgierig, weet niet of er verder al gereageerd is, lees ik straks wel. Ik vind je op de foto jonger en hipper. Niet dat ik een 'degelijk grijze wollen sokken typ' verwachtte hoor, maar ik verwachtte een serieus type denk ik..

(dit is leuker)

Share This Page