Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd hoor, maar jullie hebben de afgelopen dagen echt zooooveel gekletst! Ik heb wel alles gelezen, maar zal maar niet meer overal op reageren (dus geen oude koeien uit de sloot halen)

Groetjes Miep

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Jullie zijn zwangere vreetmonstertjes :) :) :) Al het lekkers wat jullie zien eten jullie gewoon op!

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jap, dat heb ik gemerkt. En het is ook nog aanstekelijk, want de laatste tijd gaan er hier veel koekjes en ijs doorheen..... Taart nog net niet...

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:rolleyes: :oops: :rolleyes:

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    zo heb ik van de week een verkeerde aflevering van Oprah gezien. Over een meisje 15 zwanger.

niet lezen als je er niet tegen kunt :) :)

Zij en vriend wilden dat niemand het wist. Hij stond geregeld op haar buik, zodat hij niet te veel zou groeien. Bevallen op de wc. Kind maakte geen geluid, in kast gelegd, gaan eten (ze woonde bij haar ouders, wisten van niks) na het eten terug gegaan, baby was nog steeds stil (waarschijnlijk dood geboren) heeft ze hem gestoken en daarna heeft haar vriend de baby in een tas met stenen gedaan en in het water gegooid.
    Half jaar later is de baby gevonden en pas 6 jaar later is bekend geworden dat zij het was...
    ze vertelde haar verhaal vanuit de gevangenis.. 6 jaar cel, haar ex vriend 2 jaar cel...

Daarna wel iets positiefs; een save haven wet.. elke staat heeft veilige plekken waar je je kindje af kunt geven, waar ze niks vragen ... en die worden dan door andere mensen geadopteerd.

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Bah, k*twijf! 6 en 2 jaar? Veel te weinig volgens mij... maar wie ben ik.

Hier in België heb je ook een vondelingenschuif... in Antwerpen denk ik. Kun je ook gewoon je kind naartoe brengen voor adoptie zonder dat ze vragen stellen.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik vind dat goed!

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ja die had ik ook gezien.

9. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ja als de spullen niet bevallen dan laat ik ze gewoon weer ophalen, vind ik wel zo makkelijk.
    En ik heb nooit zo heel veel zin om in overvolle drukke winkels te gaan kijken. (en lang winkelen hou ik nu helemaal niet meer vol) Maar we hebben wel rondgekeken maar sommige dingen vond ik leuker bij de internetwinkels.

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Is helemaal niet erg hoor! Zou ik waarschijnlijk ook zijn, ware het niet dat er altijd iemand anders de boodschappen doet... ik maak wel een boodschappenlijstje maar ik als je niet zelf in de winkel bent is de verleiding een stuk minder om er snoep enz op te zetten...

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Vind dat ook wel goed hoor die vondelingenschuif.. alles beter dan dat ze zo een kind vermoorden om er van af te zijn! Pff... 'k word daar zo kwaad van... waarom is het altijd zo oneerlijk... moeten wij alles doen ervoor, gaan zij lekker hun kindje vermoorden...

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    nee, dan is dit wel makkelijk ja..!

13. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Dus jij stuurt die kramp deze kant op ;) :)

14. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    sterrekind zit trouwens al weer onder de 60 dagen... 58 om precies te zijn.. wow

15. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Ja en door al dat geklets over eten heb ik vandaag toch echt die cake gebakken :)

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Doe jij niet mee dan?

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hihi ik doe ook niet zo vaak de boodschappen, als ik het wel zou doen zouden we alleen nog maar waterijsjes eten en spekkies enzo.

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ik eet bijna de hele dag door boterhammetjes met nutella! Mmmmmmm! Elke dag peuzel ik een klein broodje in m'n eentje op :)

19. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Ik ook bijna :whistle:

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik ga denk ik zo maar ff douchen hopelijk wordt mini dan een beetje rustig. Volgens mij wil ze ook de visjes zien. :)

Share This Page