Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Klinkt allemaal toch best gezond, meid? Maak je geen zorgen zou ik zo zeggen. Bovendien: volgens mij maakt het echt geen ruk uit wát je eet, zolang je alles maar met mate doet. Ik heb bijvoorbeeld vandaag ook een boterham met leverworst gegeten, en als je er niet elke dag 12 sneetjes mee eet maar gewoon 1tje dan is er niks loos. Dus gewoon dooreten hoor!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hebben jullie koekjes op school bij de koffie? Dan hebben jullie het beter geregeld :)

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:oops: Ben ik nou de enige die zo verschrikkelijk is. Nee hoor geen 12 op een dag, in een uur. Nee hoor, :) . Maar wel 2 of 3 van die waterijsjes zonder kleurstof, die hele goedkope 20 voor 50 euro cent.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja, maar dat is niet moeilijk als je 'n Gab in huis hebt. Kan nu al prima oefenen. Snoepje voor het eten, na het eten.. eet dan gewoon iets meer.. :(

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ja die zijn lekker! Als ik daar aan begin dan eet ik er meestal ook 2 of 3 :) Want 1 is net te weinig :)

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Ja meestal wel koekjes, maar als je te laat in de personeelskamer aankomt dan zijn ze ook weleens zomaar op...

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Wat is zwart-wit? Nog nooit van gehoord!

Ik eet veel minder dan voor m'n zwangerschap... het raakt er gewoon niet in... beeb duwt op m'n maag en dan die weeënremmers...

Voor m'n zwangerschap zag m'n dagmenu er zo uit:

's morgens: vier tot zes sneden brood met nutella of confituur, een kiwi en een yoghurtje...

om 10u: een snackje

's middags: zes tot acht sneden brood met beleg en een stuk fruit

om 16u: een of twee stukken fruit

om 19u, in afwachting van het avondmaal, twee sneetjes brood met beleg, een yoghurtje of een stuk fruit

om 20u: avondmaal: een of twee borden

om 22u: een yoghurtje of een stuk fruit

Nu krijg ik dat allemaal niet meer binnen hoor!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ben trouwens onwijs benieuwd naar de vervanger die ze gaan zoeken...

heb er trouwens nog wel iets over gezegd. 1000 berichten geleden heb ik wel eens geschreven dat ik gehoord had wie ze als vervanger op het oog hadden. Heb met m'n teamleider even gepraat en duidelijk gezegd dat hij helemaal niet in het team en bij de leerlingen past

hopelijk luisteren ze

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ja die zijn lekker! Als ik daar aan begin dan eet ik er meestal ook 2 of 3 :) Want 1 is net te weinig :)[/quote:hjf7bu6n]
    Ow gelukkig. Ben niet alleen.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kirby: Zwartwit
    Van Wikipedia
    Ga naar: navigatie, zoek
    Zwartwit, ook wel zwart-op-wit of zwartepit, is een bepaalde soort drop, die, zoals de naam het zegt zwart en wit gekleurd is. Men gebruikt onder andere salmiak voor de bereiding.

11. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    Ik hoop het ook en anders komen ze er vanzelf wel achter dat hij er niet bij past!

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Jaja wie komen er dan te laat? Jouw collega's :) (grapje)

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Lexi, ik maak me er ook niet echt druk om hoor! Volgens de gyn is alles perfect in orde... en ook bij de bloedafnames is alles altijd in orde behalve dan dat ik bloedarmoede heb, maar dat ligt niet aan m'n eetpatroon... dat heb ik gewoon al sinds ik klein was.

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    JAKKIE! Zou iets zijn voor m'n mannetje maar dus niet voor mij... ik word al misselijk als ik maar drop ruik en daar moet ik zelfs niet zwanger voor zijn!

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

:confused: :confused: :confused: Hoeveel!

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow dapper van je Marloes!

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Nijmegen
    :)

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik moet dat echt allemaal eten hoor... anders kun je binnen de kortste tijd dwars door me kijken...

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Sohee Kirby, jij kreeg echt wel een hoop weg zeg! Heb je vast een hele goede verbranding, want bij mij zou dat er allemaal aan blijven zitten omdat ik bij lange na niet genoeg beweeg om dat te verbranden!

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik moet dat echt allemaal eten, anders kun je binnen de kortste tijd dwars door me heen kijken...

Deel Deze Pagina