Huh, ik krijg een error bij het plaatsten van het bericht, dus typ ik het opnieuw en dan staat mijn eerste berichtje er toch op... Lexi, ik beweeg ook niet hoor, ik zit de godganse dag op een stoel op m'n werk.
Mja... ik moet echt eten om op mijn gewicht te blijven en dan mag ik nog regelmatig horen dat ik te mager ben... pff... IK DOE MIJN BEST HOOR! Heb al een schildklier onderzoek enz gehad maar alles is normaal... maar het zit wel in de familie, mama en broers zijn ook zo... zusjes niet.
haha... waar gaat het weer eens over: ETEN... zou dat ook bij het laatste trimester horen.. eten eten eten
Kost zoveel niet hoor al dat eten 't Is niet dat ik kaviaar of zo eet hé M'n mannetje die eet wel nog 2x zoveel als ik! Denk dat we per maand zo'n 200 euro aan boodschappen besteden... of is dat wel veel?
Kreeg vandaag de flair in de bus, kon je 2 plantjes op gaan halen in het tuincentrum. meteen gedaan dus.
Ik zit er juist enorm van te balen dat ik steeds zo snel vol zit en zo weinig kan eten. At vroeger altijd redelijk veel maar dat past gewoon niet meer nu, alsof ik in de eerste drie maanden dat ik niks lustte een soort maagverkleining/krimping heb gehad! En het is nu natuurlijk alleen maar erger omdat bocco steeds groter wordt en steeds meer plek inneemt... Wanneer komt mijn vriend toch thuis? Het is zaterdag dus hij kookt, moet er toch niet van komen dat IK straks die stomme boontjes moet gaan doppen he?