Wow Peetje, Dan zet hem dadelijk maar voorzichtig in een glazen kastje, want dan heb jij er echt 1 van een andere planeet! Die van mij zit mee te lezen en is nou op zijn p..kie getrapt, hi hi
in een glazen kastje kan hij niks meer... ook niet handig.. en die van jou, snel aan de slag na het lezen van de berichtjes.. anders morgen een ontbijtje op bed..
heb de laptop al onder zijn neus geschoven, maar hij wil niet...... Maar genoeg over hubbie anders heb ik dadelijk nog scheiding
hi hi Kirby, Zat ook al op een snugger belgisch antwoord te wachten, maar deze is wel heel lief! Is je gegund hoor, komt goed!
weet iemand van jullie dat toevallig: ons geboortekaartje is zwaarder dan 20 gram, dus moeten we extra frankeren. nu staat op de website tot 20 gr 0,44 20-50 gr 0,88 meestal wegen ze die dingen toch en dan frankeren ze ze toch 'op maat'
Nope Marloes, Als ik foto's op moet sturen, dan worden ze ook gewogen en idd gefrankeerd in de klasse waarin ze vallen. Dat houdt voor jou dus in dat je 0,88 moet betalen ofdat het nou 21 gr of 49 gr weegt.