Weet niet ofdat er voor geboortekaartjes nog andere tarieven zijn? Net zoals kerstzegels? Dat zou ik eerst ook even checken. En dan hier melden, dan weten wij het ook meteen
de meeste kaartjes wegen tot 20 gram. Bij deze kaart stond er extra bijvermeld dat hij + 20 gr zal gaan wegen
ik heb ze van de week gemaild dat ik hem weer niet gehad heb.. (was al de 3e mail op rij.. elke maand opnieuw). Maar heb nog niks gehoord
Ik lig ook op de bank. Maar ga mijn pc uitzetten, ben weer zo gaar als een klontje van al dat gehoest...
koeky, ik heb hem in een gewone fietsenzaak gekocht: rijwiel cash & carry of zoiets. het merk is BSP seine geloof ik. leon heeft ff gekeken hahaha hij was 700 euries maar dat is wel compleet met kinderzitjes voor en achter, fietsentas, rekje voor de kinderwagen aan te hangen en een slot. zonder al die poespas was hij 550 euro. zo! na 20 pagina's over eten te hebben gelezen zal ik jullie ook eens lekker maken hahaha de minichocoladetaart staat af te koelen in de keuken zal er eens een foto van maken gna gna gna en heb net bij de ouders van leon gegeten. eenheel bord bami, met 2 stukken kip en sla. 2 uur later zaten we bij de mac en heb ik net dus ook een mac chicken en een cheeseburger naar binnen gewerkt!
Kim, mac mmmmmmmm Zeg meiden, wat hebben jullie zoal al besteld bij Baby-Walz? Zijn jullie tevreden over jullie aankopen? Doen ze moeilijk als je iets wil terugsturen?