peeetje, wat een schatje is romy toch hé! leuke foto, echt iets voor op een kaartje of in een lijstje.
ja ik vind hem als echt een foto nie zo.. mijn dikke zijzakjes op mijn beentjes hihihi maar zo vond ik hem ook mooi
hihihi romy werd gek van me.. half uur foto`s maken en nu ligt ze op bed dus kan ik ze lekker bewerken. als er weer 1 klaar is laat ik hem zien. of jullie vinden het vwervelend dan moeten jullie het echt eerlijk zeggen hoor! ben gewoon een foto gek hihi
weten jullie wat ik ga ze dadelijk op mijn beebiesite zetten en als jullie zin hebben kunnen julie zelf kijken naar de andere... beter idee?
ik heb er nog maar 2 klaar hoor hihi zo snel ben ik niet enneh willen jullie wat in mijn gastenboek schrijven als jullie zin hebben hoor
zou je niet zeggen dat romy het rood zijn van hem heeft he? alleen zijn baard is tja beetje rood ik noem het een roest baard
zit ondertussen ook naar kaartjes te kijken en ik heb een hele leuke gevonden op geboortekaartjes.nu het probleem is alleen dat ik van te voren wel een kaartje wil zien in het echt voordat ik definitief wil bestellen. alleen dat kan daar volgens mij dus niet.....
kim ja had mijn wachtwoord veranderd omdat ik niet ``onbekenden op min site wil, ik vind het toch wel prive. maar ja jullie zijn bijna eigen hihihi dan vind ik het niet zo erg. er zijn niet zo veel mensen die op die site komen maar vind het gewoon heel leuk en als de kleine er is kan je hem bv op cd branden. altijd leuk voor later.