ik hoefde hier niet van te voren te bellen. en wat het kost hoe bedoel je de kaartjes en het drukken?
boeken krijg je zo mee.. bij ons zijn de drukkosten 69, dan drukt hij de voorkant en de binnenkant in kleur. ben wel naar mijn dorp gegaan, niet waar ik nu woon. (is maar 5 min rijden) maar vaak wat goedkoper... ons kaartje is 1,01 + 0,19 voor de envelop dus 1,20
Inderdaad, die boeken krijg je zo mee. Wij mochten 'maar' 2 boeken per keer mee en dan voor 2 tot 3 dagen ofzo. Dus ben er wel 6 of 7 keer geweest, hahaha. Trouwens Kim, ik vind dat eerste kaartje super!
ok dan ga ik dus vanaf maandag echt ff goed zoeken naar een drukker in de buurt. want in eindhoven zullen er vast wel 30 zitten hahahaha zo morgen lekker een dagje naar domburg. ben benieuwd naar het weer. doe gewoon een 3kwart truitje aan met een vest. er is weer eens niks op tv. leon is dat pokergedoe op talpa aan het kijken. NATUURLIJK! hahaha
ik ook gratis moch 3 boeken voor 1 week meenemen, maar wat ik al zei wist wat ik wou dus was binnen 5 minuten klaar hihi
Heb even op de bank liggen dutten, ik was echt kapot.... Nu nog wat moe, maar ik moest hier gewoon weer even meelezen. En hoefde 'maar' 13 pagina's bij te lezen...... pfffff kletskouzen!
ik kreeg er 6 mee, was binnen half uur duidelijk: dit werd het niet. toen nog 3 meegekregen, waarvan 2 blanco boeken.. wij mochten ze van zat tot dinsdag houden
hahaha wat grappig trouwens. tot nu toe zegt iedereen een ander kaartje moet ze denk ik eerst in het echt zien voordat ik de definitieve keuze kan maken. ik = eeuwige twijfellaar (weegschaal hé) marloes, ze moeten woensdag uit en zaterdag thuis. als ze 1x winnen en 1x verliezen moeten ze die week daarop met hemelvaart (donderdag) de beslissingswedstrijd spelen. het is voor mij extra spannend want ik ben dus echt al zeker 8 weken niet meer geweest terwijl ik er normaal elke wedstrijd ben hahaha
moet je even bij de april dames kijken... die heben het voorgedaan... die waren ook erg hoor, die zijn doorgegaan tot ze 2007 pagina's hadden
Die hebben een nieuw geopend aan 1600 en zoveel pagina's... ze gaan nu nog steeds door hoor, tot de laatste april-mama bevallen is, dan pas gaan ze met z'n allen naar de april-mama's.