nou dames, moet julie gaan verlaten leon wil de laptop weer. zijn programma is nml afgeopen en ik zit er alweer anderhalf uur achter... alsof hij er nooit anger achter zit hahahaE morgen ben ik een dagje weg dus ben ik er niet. dus niet TE veel kleppen anders moet ik weer zoveel bijlezen hahaha xxx
PFFFFFFFFFFF dames, weer 30 pagina;s erbij? Nou, ik houd het niet meer bij. Kijk volgende week wel of ik jullie kan volgen als de vakantie voorbij is en we weer op een normale hoeveelheid pagina;s per dag zitten... Wil jullie alleen ff laten weten, dat mijn gezin weer compleet is.....Maura en Myron hebben het heel leuk gehad, maar ze hebben ons ook gemist (gelukkig) en wij hen natuurlijk ook.... Fijne zondag, allemaal...
Een nieuw topic, weet eigenlijk ook niet precies waarom. Maar las bij de April mama's dat het moest omdat het andere topic gewoon te lang werd. Vage reden dus. Kim: tot maandag!
Hahaha, Peeetje wacht totdat ze kan poepen en gaat dan op bed...... Weer es wat ander praat dan ijsjes, koekjes, taart etc.
nou ff over poep he ik heb heel mijn zw al zoveel moeitte met mijn stoelgang! het lijken net bevallingen vooral als ik een harde buik heb durf ik niet te persen en volgens mij dat al dat (vr)eten blijven mijn darmen vol. Normaal elke ochtend zit ik op de pot. maar nu moet ik kweken hihihi
Ik ga wat tv kijken... kom straks wel nog ff piepen... Peeetje, als je al naar bed bent tegen die tijd... slaap lekker!